Åsa Danielsson

Åsa Danielsson

Åsa Danielsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Leksand/Rättvik

Åsa Danielsson har varit registrerad mäklare sedan 2020-01. Åsa Danielsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-02 och har fått 190 omdömen med ett betyg på 4.9. Åsa Danielsson har haft 40 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

190 omdömen om Åsa Danielsson

Sedan starten hos Reco 2020
Kerstin L
Sålde sitt hus med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand/Rättvik
Tällberg

Bra bemötande av Åsa Danielsson Jag har varit nöjd med alla kontakter vi haft Jag har ingenting att klaga på

Svar från Åsa Danielsson

Stort tack Kerstin. Det har varit så roligt att få hjälpa er att hitta nya ägare till eran pärla. Och så bra det blev!

Christel A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand/Rättvik
Leksand

Glad och trevlig. Vet vad hon pratar om.

Svar från Åsa Danielsson

Stort tack Christel, och vad härligt att du fått tag på ditt nya hem. Tror du kommer trivas super.

Christer H
Leksand

Åsa har en positiv inställning , och är också engagerad med ett stort driv. Hela försäljningen gick smidigt och bra tack vare Åsa och hennes sätt att informera och förklara varje steg och sedan genomföra det. Vi rekommenderar henne verkligen!

Svar från Åsa Danielsson

Tusen tack för dom fina orden Christer, det har varit så roligt att få chansen att hjälpa er. Och tänk vad bra det blev i slutändan. Nu hoppas jag att ni får en bra resa resten av tiden och att flyttbestyren går bra.

Anette E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand/Rättvik
Tällberg

Bra bemötande. Förklarar bra och tydligt.

Svar från Åsa Danielsson

Tusen tack Anette. Det har varit så roligt att få chansen att hjälpa er. Grattis till fin försäljning och till eran nya bostad!

Noah S
Insjön

Åsa hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Hon är en erfaren och stabil mäklare! Vi är nöjda med Åsa. ❤️

Svar från Åsa Danielsson

Stort tack Noah! Och vad roligt att vi fick till både köp och försäljning så smidigt, även denna gång. Så glad för eran skull! Stort lycka till med alla flyttbestyren nu!

Gudrun R
Köpte sitt hus med hjälp av Åsa Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand/Rättvik
Leksand

Asa är en exceptionellt vänlig mäklare. Hon är engagerad is sina kunder och ger utmärkt support med alla fragor. Hon är mycket hjälpsam och svarar pa alla fragor mycket snabbt och tillförlitligt. Vi har bara saker att säger att Asa!!

Svar från Åsa Danielsson

Tusen tack för dom fina orden Gudrun. Tänk vad roligt att ni äntligen hittat eran pärla. Jag är helt övertygad om att ni kommer trivas så bra i erat nya hem. Varmt välkomna till Sverige och Leksand.

Jan H
Leksand

Har varit en trevlig resa från första köntakten till försäljning

Svar från Åsa Danielsson

Stort tack Jan. Det har varit en otrolig resa från början till slut med fantastiskt intresse och bra slutresultat. DEt har varit en ära att få förmedla eran fina och unika pärla.

Rune S
Djura

Åsa har varit trevlig ,kunnig och ambitiös och jag har bara gott att säga om henne. Hon har hela tiden uppdaterad mig om hur läget är i husförsäjningen vilket har känts bra .

Svar från Åsa Danielsson

Stort tack Rune, det har varit så roligt att få chansen att hjälpa er. Och så bra köpare vi hittade. Stort lycka till framåt.

Johan H
Insjön

Väldigt kunnig och hjälpsam. Tog sig tid att förklara och tid att vänta vid visning då jag jobbade. Kan vara lite svår att få tag på ibland bara.

Svar från Åsa Danielsson

Tack Johan. Så roligt att få chansen att hjälpa er hitta erat nya framtida hem. Tror ni kommer trivas superbra!

Ola F
Insjön

Kunnig och hjälpsam mäklare som såg våra behov.

Svar från Åsa Danielsson

Stort tack Ola. Vilken smidig och bra affär det blev och så roligt med en barnfamilj som köpare. Stort lycka till framåt nu.