Emelie Kedvik

Emelie Kedvik

Emelie Kedvik är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Leksand/Rättvik

Emelie Kedvik har varit registrerad mäklare sedan 2013-07. Emelie Kedvik har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 25 omdömen med ett betyg på 4.8. Emelie Kedvik har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

25 omdömen om Emelie Kedvik

Sedan starten hos Reco 2017
Karin H
Sålde sitt hus med hjälp av Emelie Kedvik en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand/Rättvik
Leksand

Sålt villa. Blev bra bemött. Första gången jag har kontakt med en mäklare. Det var bra och fick bra information och hjälp.

Svar från Emelie Kedvik

Vad roligt att höra att ni är nöjda. Tack!

Tore F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Kedvik en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand/Rättvik
Insjön

VI köpte en bostadsrätt i ett område i Insjön och blev väldigt omhändertagen av Mäklaren Emilie på Svensk Fasighetsförmedling i Leksand heder åt henne

Svar från Emelie Kedvik

Tack för de fina orden! Jag hoppas ni fortsatt trivs i er fina bostad.

Mickaela S
Boda kyrkby

Snabbt, smidigt, goda kontakt möjligheter.

Pontus A

Fritidshus Tillmötesgående och trevlig

Regina S
Insjön

Jag sålde mitt hus Helgbo 300 och Emelie var en fantastisk mäklare. Fick förtroende för henne direkt och hon lyckades sälja mitt ganska svårsålda hus.

Svar från Emelie Kedvik

Tack Regina! Hoppas allt har fungerat bra även efter försäljningen. Må gott!

Ulla V
Leksand

fastigheten var ett arvegods med flera arvingar , den delen jag varit delaktiv i har varit ok

Lars Sigvard T
Sålde sin bostad med hjälp av Emelie Kedvik en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand/Rättvik
Hjortnäs

försäljning av gård mycket bra och lugnt bemötande. glad och positiv vilket är viktigt för mig. enkel och smidig process

Svar från Emelie Kedvik

Tack så mycket och tack själv för gott bemötande :)

Susanna Ö
Leksand

Sålde en sommarstuga. Jag tyckte att mäklaren skötte hela affären på ett utmärkt och professionellt sätt. Jag är så nöjd på alla sätt och vis.

Svar från Emelie Kedvik

Stort tack Susanna och stort lycka till framöver!

Mats J
Köpte sitt hus med hjälp av Emelie Kedvik en del av Svensk Fastighetsförmedling Leksand/Rättvik
Siljansnäs

Jag har köpt en fastighet i Alvik i Leksand. detta köp gjordes upp mellan säljaren och mig. Jag kontaktade mäklaren för en värdering samt hjälp med alla papper vid försäljningen. Toppenbetyg då allt gick utan några problem.

Svar från Emelie Kedvik

Tack och varmt välkomna till Näs! Hoppas ni trivs fortsatt bra på er fina gård!

Kjell P
Leksand

Sålt bostad villa . Mycket bra mäklare inget att klaga på,bästa valet.

Svar från Emelie Kedvik

Tack för värmande ord och för gott samarbete!