Svensk Fastighetsförmedling Lidingö

Svensk Fastighetsförmedling Lidingö

• BadgeSevenYears

Vill du också få ut det mesta av din bostadsförsäljning på Lidingö? Vi på Svensk Fastighetsförmedling vet vad köparna vill ha, vad du ska tänka på inför visning och erbjuder bred marknadsföring i både traditionella och digitala kanaler. Vi har bra koll på bostadsmarknaden här på Lidingö, men vi vet till exempel också hur du...

245 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö

Hans E
Brevik

Mäklaren var mycket trevlig och bra. Har bara skrivit kontrakt så här långt. Hon förklarade bra och bra kontakt när handpenning skulle betalas. Nu dröjer det ca två mån , så fortsättning följer

Ebba H
Brevik

Detta var 3:e gången vi sålde med svenskfastighets förmedling och Tina Stening. Hon är ett proffs, verkligen ödmjuk och lyhörd på alla sätt och vis. En smidig affär där alla är nöjda och glada😃

Peter T
Bo- Gärde

Tina Stening är en otroligt duktig och förtroendeingivande mäklare!

Tomas L
Lidingö

Professionella och hjälpsamma med ett tydligt upplägg samt stöd genom hela processen.

Anna A
Bo- Gärde

Proffsiga, envisa och mycket dedikerade till uppdraget.

Jonas A
Högberga - Brevik

Hela teamet med Tina Stening i spetsen har varit väldigt duktiga från början till slut i affären.

Ebba W

Proffsigt, engagerat, kompetent!!

Eva H
Bodal

Redan vid första mötet väldigt positivt och förtroendefullt bemötande.. God rådgivning inför fotograferingeng och visning. Proffsig broschyr. Strategiskt värdefulla råd. Uppmuntrande trots avsaknad av rätt spekulanter vid öppen visning. Specialvisning som resulterade i snabb affär med bud enligt önskemål. Bra jobbat

Nils F
Sålde sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
Dalénum

Urmärkt handläggning av min fastighetsaffär

Nichlas O
Mosstorp/Hersby

Bra service, stöd och hjälp genom hela försäljningsprocessen. Kan rekomenderas

Linn G
Hersby

Alla vi har varit i kontakt med på Svensk Fastighetsförmedling Lidingö har varit så proffsiga och trevliga. Vi träffade Tina Stening under flera visningar när vi letade efter vårt radhus. Vi visste direkt när vi skulle sälja att vi ville att Tina skulle förmedla vår lägenhet eftersom vi kände så stort förtroende för henne som spekulanter. Vi är otroligt nöjda med hennes insats vid vår försäljning. Hon har visat ett enormt engagemang genom hela processen och allting har känts rätt och bra i magen från början till slut.

Anna B
Östra Rudboda

Tina var underbart behjälplig med oss som är helt gröna på detta. Bästa mäklaren som gav stort förtroende

Sofie S
Hersby

Bra helhetskoncept och stort engagemang, rekommenderas varmt.

Kerstin F

Bra bemött. Mäklaren hade bra koll Försäljningen gick snabbt

Lisbeth G
Bodal

Mycket positiv. Trevligt bemötande. Bra information.

Mikaela D
Askrike

Bra och proffsigt bemötande, mycket nöjd.

Anton H
Östra Rudboda

Mycket kunnig och finstämd mäklare som stöttade oss otroligt bra genom såväl köpeprocess och försäljning.

Eva W
Herserud/Torsvik

Upprepade sms har sänts till mig, trots att jag aldrig varit intresserad av objekt på Lidingö. Jag har meddelat det till mäklaren o ändå får jag nu förfrågan från er. Hon måste ha tagit fel på mig och någon annan. Dåligt!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Lidingö

Hej och stort tack för din återkoppling! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att du fått felaktiga sms. Då dessa sms skulle gå till säljaren av en lägenhet på Lidingö och på grund av fel nummer har du felaktigt fått alla bud. För din info var det såklart inte meningen och återigen jag ber om ursäkt för felet. Jag ska ta lärdom av detta och fortsättningsvis dubbelkolla alla säljares mobilnummer så att det inte ska behöva upprepas. Önskar dig en fortsatt fin söndag. Allt gott! Vänligen Tina Stening

Mats E
Herserud/Torsvik

Mäklaren upplevdes seriös, professionell och målinriktad på ett en för alla god affär.

Erik E
Askrike

Bra och professionellt bemötande! Bra driv i hanteringen av försäljningen.

Lars W
Bo- Gärde

Bra professionellt bemötande från början till slut.

Pia K
Herserud

Lyhörd, kompetent, realistisk, personlig och mycket trevlig

Nathaniel G
Näset

Mycket trevlig och hjälpsam mäklare. Det har dock skett en omställning på marknaden som nu kräver större insats. Tog dessvärre lång tid att hitta köpare och svårt att nå rätt målgrupp. 4,5/5 men mycket beror på maknadsläget.

Henrik R
Näset

Mycket trevlig och hjälpsam mäklare som underlättat köpet av vår nya bostad :)

Lars F
Herserud

Mycket proffsig och hjälpsam mäklare Hanterade kontraktsskrivningen effektivt

Marcus W
Herserud/Torsvik

Svensk fastighetsförmedling leverar på alla punkter, engagemang, servicenivå, courtage/prisnivå. Återkoppling är en av de viktigaste funktionerna inom fastighetsmäkleri, även där sticker dem ut! Mycket nöjd med hur dem lyckades sälja mitt objekt i dessa svåra tider.

Micael A
Näset

Proffsig & effektiv. Mycket bra bemötande, snabb och enkel affär. Såldes innan det publiceras, till rätt pris. Tack

Jan-Erik Ö
Lidingö

Vi fick en snabb och bra kontakt och pratade samma språk. Vi säljer i en otrolig och förändrad marknad vilket var mycket besvärligt.

Julia S
Gångsätra

Snabb, professionell och lönsam hantering av bostadsaffären! Toppen 👍

Wilhelm R
Herserud

Mkt bra bemötande och återkoppling. Finns alltid till hands

Sandra O
Östermalm

Jag har genom åren blivit mycket bra bemött. Tina är mycket bra och kunnig har upplevt mig mycket trygg hon är fantastisk ✨

Jens F
Lidingö

Mäklaren har ett seriöst och engagerat bemötande. Det är en trevlig samt både uppslupen och professionell kontakt. Vi har både sålt och köpt bostad vid flera tillfällen där samme mäklare varit inblandad och vi har alltid varit nöjda. Därför återkommer vi som kunder.

Heléne J
Köpte sitt hus med hjälp av
Rudboda

Informativ och hjälpsam mäklare med trygg erfarenhet av Lidingö.

Annika O
Mosstorp

Proffsigt, vänligt och kunnigt bemötande från första till sista möte. Tina levde upp till våra förväntningar med råge trots att vi hade ont om tid inför försäljningen.

Thomas H
Hersby

Professionellt och mycket flexibelt. Bra kundanpassnung och bra värde för pengarna.

Stian S
Rudboda

Vi fick en känsla av at mäklaren verkligen tok hand om båda parters interesser.

Roland N
Näset

Bra hoppas allt har gått bra allt blev som förväntat Mvh Roland. Bekräftar att jag har läst texten och förstått bolaget

Tommy L
Skärsätra

1. Vänligt bemött 2. Engagerad kunnig och hjälpsam som Tina S levde upp till 3. som ovan

Alexandra S
Näset

Trygg , ärlig och gör det lilla extra för kunderna.

Magnus R
Sålde sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
Dalénum

Tina är oerhört professionell, förtroendeingivande och målinriktad. Kort och gott, en mäklare som levererar på samtliga punkter och åstadkommer mycket bra försäljningsresultat.

Linda S
Hersby

Ett professionellt bemötande från första stund! Tina lämnar inget åt slumpen. Hon är noggrann, strukturerad, svarar alltid snabbt och det finns ingen fråga som är för komplicerad. Jag har haft turen att både köpa och sälja med Tina och har känt mig lika trygg i båda rollerna. Hon är en fantastisk mäklare på alla sätt. Jag kan verkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling Lidingö.

Catharina U
Hersby

Mäklaren var toppen både vid försäljning och köp. Engagerad och alltid tillgänglig.

Eva Anna Britta M

Proffessionell Kunnig Smidig Trevlig

Ulf W
Herserud/Torsvik

Bra, resultatorienterad fastighetsmäklare. Raka besked, inget tjafs

Agneta M
Bo- Gärde

Snabbt, proffsigt och trevligt !

Helena G
Bo- Gärde

Bra bemötande och fin service.

Annika Elisabeth J
Näset

Maryelene är engagerad, trevlig och duktig.

Helena L
Käppala

Tina var proffsig, trevlig och varm. Hon var tydlig med husets fel och brister samtidigt som hon hade anlitat en byggare som kunde svara på frågor på plats. Besiktning och alla papper var i sin ordning.

Sture H
Torsvik

Blev bemött av Tina Stening på ett mycket trevligt och proffsigt sätt. Hela försäljningsprocessen gick väldigt snabbt och hon informerade löpande om allt som skedde. Säljaren är mycket nöjd.

Christian H
Skärsätra

Marylene ger ett förtroendeingivande och professionellt intryck. God service och en lyckad försäljning gör att vi är mycket nöjda med mäklarinsatsen.