Svensk Fastighetsförmedling Lidköping

Svensk Fastighetsförmedling Lidköping

• BadgeSevenYears
Ring 0510-221 50 Dela

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Lidköping! Här i Lidköping vid delen av Vänern som kallas Kinneviken hittar du oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor - redo för att hjälpa dig genom bostadsaffären. Vi kan området med god lokalkännedom och självklart kan vi mäklarbranschen. Vi har lång erfarenhet och passion...

333 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping

Elin N
Lidköping

Hade svart att komma i kontakt

Ingrid S
Ågårdsområdet

Bytte mäklare 4 gånger vilket kändes lite jobbigt pga att vi fick starta om relationerna men de som tog över var bra och agerade proffsigt. Vår försäljning tog tid men de stressade oss inte. När det hettade till i budgivningen fick vi bra coachning, det är ju en stressig situation!!!

Ann-Christin H
Gillstad

Bra bemötande, tryggt och säkert,

Pamela M
Lidåker

Bra bemötande, hjälpsam mäklare.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Lidköping

Hej Pamela, tack för det betyget, roligt att du är nöjd med bemötandet av Stefan och hoppas du ska i ditt fortsatta boende inom föreningen.

Håkan L
Lidåker

Bra och proffsigt bemötande. Klara och tydliga besked. Lätt att komma i kontakt med.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Lidköping

Hej Håkan, tack för ditt fina omdöme. Stefan hälsar och tackar för förtroendet. Välkommen åter nästa gång det är bostadsaffärer på gång.

Lena F
Lidköping

Fick ett väldig trevligt och kunnigt bemötande vid både visning och kontraktsskrivning.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Lidköping

Roligt att du är nöjd med din upplevelse, Stefan hälsar och tackar! Vi hoppas du ska trivas bra i din bostad och i Lidköping som stad

Kajsa F
Lidköping

Proffsigt rakt igenom! Fick mycket bra bemötande! Snabb kommunikation via telefon och sms.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Lidköping

Hej Kajsa, Tusen tack för den fina recension. Hoppas du och barnen ska trivas. Vem vet, en dag kanske du håller området lika varmt om hjärtat som jag själv gör.

Peter F
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidköping

Mycket bra bemötande. Tydlig information och konstruktiva diskussioner kring strategier och valmöjligheter genom hela processen.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Lidköping

Tack Peter för det omdömet. Det var roligt att det gick snabbare än vad vi båda kanske hade gissat på förhand. Jag tror er öppenhet för de råd vi gick igenom. Det arbete ni var villiga att göra själva för att få bästa möjliga presentation av bostaden nog var avgörande.

Eva W
Lidköping

Gott bemötande, tillgänglig och bra diskussioner om strategin framåt. Konstruktiva idéer om vilka parametrar som går att ’skruva på’. Återkoppling och god förmåga att sätta sig in i kundens situation.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Lidköping

Det var en mycket fin beskrivning av Stefans arbetsmetod. Vi tror det kommer bli bra med det yngre par som köpte och som nu kan ge bostaden ett nytt kapitel.

Janne K
Lidåker

Har anlitat Lidköpingskontoret vid tidigare försäljning av lgh till full belåtenhet så även denna gång. . Korrekt o trevligt.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Lidköping

Att du är en återkommande kund är något vi är mycket glada och stolta över. Stefan hälsar och tackar för förtroendet.

Assar F
Lidköping

Bra bemötande av mäklaren. Tydlig information kändes tryggt. Kommer rekommendera mäklaren Viktoria till vänner.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Lidköping

Tack för omdömet. Härligt med en lyckad försäljning. Victoria är en klippa och hon förtjänar varje rekommendation.

Anette S
Lidköping

Mycket trevlig och proffsig mäklare. Tack Victoria!

David G
Lidköping

Mäklaren hade ett trevligt bemötande och var tillmötesgående. Lätt att få kontakt med. Vi har blivit guidade på ett bra sätt genom köpprocessen, då detta var vårt första lägenhetsköp.

Henrik H
Råda

Uppfattade hela processen som väl utfört

Henrik S
Lidköping

Mycket bra bemötande och bra o tydlig information om allt man behövde veta.

Irene S
Nya Staden

Mycket bra bemötande av mäklaren, hon har varit ihärdig och kämpat för att få lägenheten såld trots en svikande marknad. Vi fick den såld när vi nästan trodde att det inte skulle gå, tack vore ett bra arbete av mäklaren. VI är jättenöjda också med all kommunikation, vi har haft koll hela tiden på vad som hände i processen och visningar och liknande har varit smidigt. Mycket bra upplevelse, skulle absolut ta samma mäklare igen om jag behöver sälja.

Anna S
Sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
Lidköping

Mäklare som lyssnar och är serviceinriktad. Enkel att få tag på och återkopplar snabbt. Levde upp till våra förväntningar och mer där till.

Ronney H
Lidköping

Helt OK, enligt förväntningarna.

Bo O
Lidköping

Allt fungerade bra jag fick information efter varje visning hur intresset var Jag fick det jag önskade

Hanna H
Gamla Staden

Mycket bra och proffesionellt bemötande.

Alf Lennart Birger B

Toppen........................

Lena E
Lidköping

Kände mig väldigt väl bemött samt ett stort stöd av min mäklare vid husaffären. Allt kändes mycket bra.

Hans-åke K
Köpte sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
Lidköping

Bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bara bra bra bra bara bra 👍

Kerstin F

Tillmötesgående efter våra önskemål

Berit E
Lidköping

De har varit trevliga o kunniga o svaray på alla frågor vi ställt

Sara D
Lidköping

Gott bemötande. Smidig kommunikation. Fanns tillgänglig för frågor på visningar, men utan att ”jaga” runt intressenter i bostaden. Smidig kontraktsskrivning.

Mariela De Osorio D
Lidåker

Vi har bara allt positiv att säga om mäklaren. Hon var trevlig och hon bemötte oss på ett väldigt bra sätt. Hon visade oss lägenheten på ett öppet sätt. God komunikation och hon svarade snabbt och än så länge har hon varit mycket efektiv.

Jimmy A
Lidköping

Mycket bra från början till slut. En helproffsig mäklare i Victoria Ahlqvist.

Issam A
Lidåker

Trevlig bemötande och bra engagemang tycker jag. Har svar vid frågor.

Leif H
Lidköping

+ Ett mycket bra bemötande med god förståelse för kundens behov vid planeringen. + Bra kommunikation och återkoppling vid varje steg i affären.

Juan P
Lidköping

Trevligt man, tydligt med informationen, hjälpsamt. Inget negativ att säga med sitt jobb

Mikael T
Lidköping

Vår försäljning är ännu inte färdig men gällande köp av ny fastighet upplever jag Svensk Fast som en mycket förtroendeingivande mäklare. Tydlig information, lätt att få tag i och öppenhet i alla riktningar.

Ingemar P
Götene

Ett bra bemötande bra visning och bra genomgång vid kontrahtskrivningen

Elias A
Lidköping

Smidig köpesaffär av mitt köp, Gustav som var mäklare på mitt köp är toppen! Från visning till köp var det inga konstigheter, rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling i Lidköping starkt!

Helen M
Nya Staden

Har bara positivt att säga om er,hjälpsamma o trevlig personal,tack

Veronica B
Lidköping

Allt funkade toppen, trevlig och kunnig mäklare som skötte försäljning på ett perfekt sätt.

Lennart N
Lidköping

Mäklarna på svenskfastighetsförmedling i Lidköping har ett mycket trevligt bemötande och är väldigt kompetenta i sitt arbete. Därför har jag anlitat dem ett flertal gånger

Oskar S
Nya Staden

Mycket nöjda med Victor som mäklare. Då vi både varit köpare och säljare hos honom och upplevt ett professionellt arbete på båda sidor om affären. Kan varmt rekommendera! Mvh, Oskar

Annelie N
Grästorp

Mycket trevliga mäklare. Mina förväntningar var att huset snabbt skulle bli sålt och detta uppfylldes. Jag behövde inte tänka på något mer än att iordningställa bostaden till försäljning

Katarina J
Dalängen

Bra bemötande. Få svar på frågor och det fick jag. Kunnig, engagerad, bra samarbete, bra jobbat.

Britt-Mari R
Lidköping

Mycket bra mottagande och bra information, Vänlig och glad Hörde av sig flera gånger Gick igenom alla papper bra

Almin C
Dalängen

Mäklaren Gustav Lidholm var mycket professionell och trevlig. Han har visat lägenheten och gett mig all information som jag behövde i god tid samt hållit avtalsmöte på ett bra sätt. Jag är mycket nöjd med Gustav som mäklare och kan ge honom högsta betyg.

Axel Ernst R
Lidköping

Gustav var grym! Trevlig och tillmötesgående!

Eva I
Sålde sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Lidköping
Lidköping

Blev väl bemött, men kände mig inte lyssnad på och överkörd som resultat

Tuula P
Gamla Staden

Mycket proffsigt och trevligt bemötande av all personal vi kom i kontakt med! Bara plus från mig.

Jenny B
Gamla Staden

Min mäklare (Victor Söderlind) har haft ett gott bemötande från start. Han har visat förståelse för att detta är mitt första lägenhetsköp och därmed besvarat alla mina frågor på ett respektfullt sätt. Jag som köpare känner mig trygg inför vad som komma skall och har inget negativt att nämna. Min mäklare överträffade mina förväntningar. Stort tack!

Beatrice L
Nya Staden

Snabb och smidig försäljning av vår lägenhet. Vi är nöjda!

Rainer T
Norra Härene

Mäklaren var väldigt trevlig och kunnig. Förväntningarna vi hade på försäljningen va väldigt osäkra pga världsläget. Men det blev bättre än vad vi vågade hoppas på. Mäklaren gjorde ett bra jobb och vi är nöjda kunder.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Lidköping

Tack Rainer! Kul att höra :) !

Martin N
Filsbäck

Försäljningen gick som förväntat.Det är lite svårare tider för husförsäljning nu med all oro, men jag är nöjd med affären. Tackar!/Martin

Nenad V
Lidköping

Bra bemötande; professionellt och tydligt i kontakt, intresserad att fullfölja och svara på våra frågor. Även sms-kontakt utanför vanliga arbetstiden.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Lidköping

Tack Nenad! Jättekul att få hjälpa er med ert bostadsköp.