Fredrik Wenner

Fredrik Wenner

Fredrik Wenner är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Fredrik Wenner har varit registrerad mäklare sedan 2022-08. Fredrik Wenner har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-10 och har fått 27 omdömen med ett betyg på 4.7. Fredrik Wenner har haft 12 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

27 omdömen om Fredrik Wenner

Carlo H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Wenner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Norr

Professionell och tillgänglig

Svar från Fredrik Wenner

Tackar för de vänliga orden! Hoppas du kommer trivas i din nya bostad.

Emelie B
Norrköping

Trevlig person som varit hjälpsam under hela processen.

Svar från Fredrik Wenner

Tackar för de vänliga orden. Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet.

Imatiaz A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Wenner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Vidablick

It was good experience with him. He is hard working person and very professional and conversant. I myself recommend him.

Svar från Fredrik Wenner

Thank you very much for your kind words

Fardowsi Z
Vidablick

det var ganska bra och han är bekväm.

Svar från Fredrik Wenner

Thank you for your kind words.

Wiviann R
Norrköping

Bra första möte. Vi trodde att lgh skulle vara svårsåld men med Fredriks hjälp blev slutresultatet mkt bra. Vi är mkt nöjda

Svar från Fredrik Wenner

Tackar Wiviann! för de vänliga orden. Det blev en riktigt lyckad försäljning.

Jakob A
Norrköping

Snabb på svar. Förhandlingsbar och tillmötesgående. Dessutom en härlig prick!!

Svar från Fredrik Wenner

Tackar för de vänliga orden Jakob, och lycka till med erat nya hem.

Patrik L
Norrköping

En mäklare som lyssnar på vad man har för önskemål gällande sin försäljning och lyssnar på det man säger.

Svar från Fredrik Wenner

Tackar för de vänliga orden. alltid lika kul att få hjälpa till.

Nour Wael Y
Oxelbergen

Jag rekommenderar Fredrik starkt! Bästa mäklaren jag har träffat. Jag har haft honom som mäklare både vid köp och försäljning av lägenheter, lika smidigt vid båda tillfällena. Om man vill ha en glad, sprallig och målmedveten mäklare så ska man välja Fredrik!! 5/5 stjärnor från mig!

Svar från Fredrik Wenner

Tackar för det vänliga orden! Alltid lika trevligt att få hjälpa till.

Julliet S
Norrköping

Han var mycket hjälpsam och mycket bra med att förklara stegen att ta.

Svar från Fredrik Wenner

Tackar för de vänliga orden alltid lika kul att få hjälpa till.

Maya Y
Köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Wenner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Rambodal

Fredrik är trevlig, ärlig, lätt att kommunicera med. Tillgänglig och är bra rådgivare!

Svar från Fredrik Wenner

Tackar för de vänliga orden alltid lika kul att få hjälpa till.