Sarah Johnsson

Sarah Johnsson

Sarah Johnsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Sarah Johnsson har varit registrerad mäklare sedan 2021-12. Sarah Johnsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-11 och har fått 41 omdömen med ett betyg på 4.6. Sarah Johnsson har haft 17 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

41 omdömen om Sarah Johnsson

Magnus Ö
Köpte sitt hus med hjälp av Sarah Johnsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Färjestaden

Bra bemötande leende. Lite oerfaren men hjälpsam

Urban O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sarah Johnsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Kvarnholmen

Lugn saklig och trygg. Kunnig tillgänglig och tydlig. Riktigt proffsigt

Jonny C
Kalmar

Lugn o kunnig. Trevligt uppförande. Snabba svar

Eva-Lena A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sarah Johnsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Tegelviken

Sarah är en kunnig saklig mäklare som är lätt att prata med och hon är proffesionell i sitt yrke , trevligt bemötande 10 av 10 stjärnor till henne

Britt R
Berga

Det finns inget att klaga på . Hon var väldigt trevlig.

Mats K
Berga

Mkt trevlig och kunnig mäklare. Håller det hon lovat och återkopplar snabbt. Kan starkt rekommendera henne om man ska sälja. Med vänlig hälsning, Mats Kalmar

Görel M
Öland Mellersta

Jag är helt nöjd med Sarah och de möten jag haft med henne.

Shkelqim J
Smedby

Bra mäklare, smidig och snabb att få tag på

Mostafa M
Norrgård

Hon är mycket artigt och survice inriktad. Hon kan sin sak.

Peter F
Malmen

Sarah är högpresterande och har mig som kund i fokus och har med sitt brinnande engagemang och lyhördhet fått mitt fulla förtroende. Hennes målsättning är nog att överträffa mina förväntningar. Med hennes kunskap, tillgänglighet och transparens genom hela processen, är jag nöjd. Mina bästa rekommendationer.

Svar från Sarah Johnsson

Tack snälla för dem fina orden och för din flexibilitet! Har varit jättekul att jobba tillsammans.