Dane Svanberg

Dane Svanberg

Dane Svanberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Östersund

Dane Svanberg har varit registrerad mäklare sedan 1998-04. Dane Svanberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 123 omdömen med ett betyg på 4.4. Dane Svanberg har haft 5 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

123 omdömen om Dane Svanberg

Fredrik M
Köpte sin bostad med hjälp av Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Östersund

Dane har skött denna affär riktigt bra.

Johan P
Östersund

Trevlig och professionell. Fick den information jag kunde förvänta mig. Frågor fick svar snabbt. Saknade fysiskt möte.

Mats M
Östersund

Kunnig och väldigt serviceminded. Mina förväntningar uppfylldes och affären genomfördes på ett enkelt och effektivt sätt.

Anna-karin M
Sålde sitt hus med hjälp av Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Hallen

Bra dialog och kände oss väldigt trygga med Dane. Försäljningen levde upp till våra förväntningar, både priset och hela processen.

Kristian H
Köpte sitt hus med hjälp av Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Hallen

Trevligt och professionellt bemötande. Snabba svar på frågor och lösningsorienterad.

Isabella P
Hallen

Professionell och erfaren mäklare som har guidat oss genom hela processen på bästa sätt!

Åsa L
Östersund

Bara bra👍🏻 Har inget annat att säga🤷🏼‍♀️

Annica L
Östersund

Sympatisk, proffsig, diskret ärlig och trygg. Är så nöjd och tacksam! Bättre mäklare kan inte finnas!

Anders N
Sålde sin bostad med hjälp av Dane Svanberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Östersund
Hammarstrand

Väldigt braoch trevligt bemötande. Bra och lättsam kontakt snabb och bra information.

Margareta N
Hammarstrand

Trevlig social personlighet och kompetent mäklare som ordnade en mycket professionell presentation på internet av objektet.