Svensk Fastighetsförmedling Ronneby

Svensk Fastighetsförmedling Ronneby

• BadgeSevenYears
Ring 0457-264 00 Dela

Mitt emellan Karlshamn och Karlskrona ligger Ronneby. En stad med medeltida anor, "den moderna kurorten" kallad, vid Blekinges kust. Funderar du på att köpa eller sälja en fastighet här i Ronneby? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan området och känner bostadsmarknaden. Vi vet var köparna vill ha och vilka fastigheter som...

208 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Ronneby

Anders J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Pottholmen

Affären är inte klar ännu. So far so good

Svar från Mikael Petersson

Tackar för det fina omdömet. Trevligt att höra.

Peter L
Sålde sitt hus med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Holmsjö

Mycket bra och positivt bemötande. Träffade flera mäklare inför vår försäljning men både jag och min fru var rörande överens om vem vi skulle välja när vi träffat Mikael.

Berith L
Senoren

Mikael är professionell och trevlig. Allt gick jättebra med försäljningen av huset. Rekommenderar honom!

Anna T
Tving

Fantastiskt bra och lätt att ha och göra med! Den absolut bästa jag stött på! Mycket hjälpsam. Svarar snabbt och är alltid tillgänglig! Mycket skicklig på sitt jobb. Kan rekommendera alla till honom!

Svar från Mikael Petersson

Tackar för det fina omdömet och trevligt att höra att allt är enligt belåtenhet. Önskar nu en härlig vår!

Marie H
Rödeby

Snabb kontakt och försäljning. Lätt tillgänglig och mycket kunnig. Vi kunde inte vänt oss till en bättre mäklare.

Sebastian W
Köpte sitt hus med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Rödeby

Mikael Petersson har varit helt otrolig från första kontakten till köpet av huset genomfördes. Mikael har varit väldigt tydlig, haft bra koll, har haft svar på alla frågor man haft under husvisningen och hela processen efteråt. Vi har hela tiden känt oss trygga med Mikael som mäklare.

Felix J
Karlskrona Centralt

Mycket behjälplig och vi kände oss väl bemötta!

Madelene E
Köpte sin bostad med hjälp av Fredrik Sahlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Jämjö

Trevligt bemötande, fokuserad och samlade ihop gänget bra. Tydligt och konkret kommunikation.

Eva Ruth Anita B
Sålde sin bostad med hjälp av Fredrik Sahlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Jämjö

Mycket positivt på alla sätt. Trevligt bemötande alltid.

Johan E
Jämjö

Mycket bra bemötande! Återkopplar alltid. Tydlig och bra under kontraktsskrivande. Tumme upp!

Conny N
Sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Sahlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Johannishus

Fredrik är lugn, kunnig och förstående för kundens behov och önskemål. Under försäljningsprocessen har han varit ett bra stöd som både hanterat våra önskemål och intressenter och budgivares frågor på ett bra sätt. Rekommenderas om man vill ha en säljare som är duktig på sitt arbete och samtidigt har bägge fötter på jorden!

Jacob S
Pottholmen

En mycket kompetent och hjälpsam kille som ville väl både för säljarens och köparens räkning! Vi är mycket nöjda med flexibilitet och återkoppling på våra frågeställningar. Väl ordnat möte vid avtalsskrivningen. Rekommenderar honom starkt till vänner och bekanta !

Ali M
Hallabro

Fredrik är punktlig, ansvarsfull och har gjort sitt bästa för att sälja mitt hus.

Linnea I
Sturkö

Professionell, trevlig, mycket påläst och gav väldigt bra återkoppling. Vi fick även många goda råd och idéer av Mikael som gynnade försäljningen. Rekommenderas varmt, en otroligt bra mäklare! /Linnéa Isljung

Svar från Mikael Petersson

Tackar för det fina omdömet och trevligt att höra att allt är enligt belåtenhet. Önskar nu en härlig vinter!

Lisa M
Trossö

Hej, Jag uppfattar Mikael Petersson som mycket engagerad, kunnig och professionell som mäklare. Mikael är lättillgänglig och återkopplar alltid vilket är viktigt när man gör en stor affär, det gör att man känner sig trygg som köpare. Men framförallt, vilket jag uppskattade mest, så gav Mikael ett seriöst och samtidigt varmt intryck. /Lisa

Svar från Mikael Petersson

Stort tack för det fina omdömet. Härligt att höra att du är nöjd med allt!

Karl Magnus B
Trossö

Mycket tillmötesgående och inger högt förtroende. Trygg , saklig, påläst och ärlig

Ingela K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Ronneby

Jag är mycket nöjd med arbetet som Mikael har utfört innan, under och efter att affären av lägenheten blev utförd. I väntan på handpenning av köparen har Mikael informerar oss säljare med information och hur processen ser ut. Jag kan verkligen rekommendera Mikael som en utmärkt mäklare med omdömen som professionell, trevlig, påläst och kunnig. Lätt och smidig att ha att göra med. Lätt tillgänglig på telefon och vid besök. Bra tips för marknadsföring och styling. Hälsningar ingela

Svar från Mikael Petersson

Tackar för det fina omdömet och trevligt att höra att allt är enligt belåtenhet. Önskar nu en härlig höst!

Johan Nils Albin R
Ronneby

Mycket bra bemötande. Mycket saklig.

Mats G
Kallinge

Väldigt seriös och kunnig med bred erfarenhet samt väldig trevlig

Ann E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Sahlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Karlskrona

Snabb och effektiv och kunnig och seriös

Lena A
Sålde en tomt med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Karlskrona

Bara positivt. Har bara träffat honom en gång, sedan meilkontakt. Allt bra förklarat även där.

Lena A
Sålde sin bostad med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Karlskrona

Bara positivt att säga om mäklaren. Har bara träffat honom en gång och sedan mailkontakt. Allt har fungerat perfekt.

Julia U
Nättraby

Väldigt bra bemötande och service.

Ulf N
Gullberna

Kan verkligen rekommendera Mikael som mäklare.

Kerstin G
Tving

Hej. Mikael har varit väldigt bra på att informera på ett vänligt och tydligt sätt. Han har alltid återkopplat snabbt. Jag är väldigt nöjd med hela affären. Mvh Kerstin Persson Gren

Svar från Mikael Petersson

Tackar för det fina omdömet och trevligt att höra att allt är enligt belåtenhet. Önskar nu en härlig sommar!

Lars-göran N
Listerby

Mikael var snabb att svara. Kom i tid till visning. Noggrann utan onödigt ”säljsnack. Visade konstruktivt intresse för min person och situation. Fann en lösning efter dialog. Mycket bra på uppdateringar samt snar till goda råd.

Annelie D
Köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Sahlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Holmsjö

Professionell mäklare. Information om hur köpet går till, i olika delar. Telefonsamtal angående olika frågeställningar. Snabb på att återkoppla efter sms från mig.

Jenni Maria B
Holmsjö

Fredrik är en lättsam och rak person som löser det mesta på ett smidigt sätt.

Göran J
Karlskrona

Bedömning av micke Trevlig bra bemötande vid när jag skulle sälja husert förklarade hur allt funkarde samt kostnad för allt som ingår I försäljning.Profsig helt klart. Mvh Göran.

Svar från Mikael Petersson

Tackar för det fina orden! Härligt att allt kändes bra

Sonja S
Rödeby

Bra. Alltid återkoppling med svar om man har frågor. Försäljningen gick utmärkt.

Bo G
Köpte sin stuga med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
Dragsö

Trevligt och naturligt bemötande som vi blev imponerade av. Mikael var saklig och utstrålade kunskap i sin yrkesroll.

Filippa J
Bräkne-Hoby

Trevligt bemötande, lösningsorienterad och stöttande genom hela processen!

Rickard J
Pantarholmen

Trevlig, tillmötesgående, korrekt

Julia Ida Hanna E
Pottholmen

Jag är mycket nöjd med Mikael han är noggrann och professionell.

Svar från Mikael Petersson

Tack för den fina rekommendationen. Härligt att du är nöjda med allt.

Erika S
Pottholmen

Kanon bra, trevlig och bra vägledning

Tackar för det fina omdömet! Härligt att allt kändes bra

Christoffer C
Trossö

Mikael var mycket tillmötesgående, flexibel och professionell vid min senaste bostadsaffär. All kommunikation sköttes tydligt och transparent. Affären som helhet hanterades utan minsta bekymmer, snabbt och smärtfritt. Mikael rekommenderas!

Svar från Mikael Petersson

Tackar för det fina omdömet och trevligt att höra att allt är enligt belåtenhet. Önskar dig en trevlig sommar och välkommen till Karlskrona

Marie A
Pottholmen

Mikael är mån om att man ska känna sig trygg både som säljare och köpare och guidar en på ett smidigt och kunnigt sätt genom hela bostadsaffären. Allra mest har jag uppskattat Mikaels kontinuerliga återkoppling och information om vad som händer i nästa steg. Ska jag välja två ord så är det proffsig och trevlig!

Svar från Mikael Petersson

Stort tack för det fina omdömet. Mycket trevligt att få ha er både som köpare och säljare. Önskar en härlig sommar.

Mona O
Bräkne-Hoby

Vi har haft bra kontakt med Mikael och han har uppfyllt våra förväntningar. Bra dialoger oss emellan. 👍

Svar från Mikael Petersson

Tackar för det fina omdömet och trevligt att höra att allt är enligt belåtenhet. Önskar nu en härlig vår och sommar!

Jesper S
Tving

Mikael har varit väldigt professionell, hängiven och jag har känt mig trygg hela vägen genom processen.

Svar från Mikael Petersson

Tackar för det fina omdömet och trevligt att höra att allt är enligt belåtenhet

Gustav B
Karlskrona

Trevligt bemötande och ett stort engagemang. Rekommenderas varmt!

Svar från Mikael Petersson

Stort tack för det fina omdömet. Härligt att höra att du är nöjd med allt!

Amanda L
Karlskrona Centralt

Trevlig, alltid kontaktbar, lätt att prata med, hjälpsam.

Svar från Mikael Petersson

Roligt att höra! Tackar för det fina omdömet.

Kristin L
Karlskrona

Professionell, trevlig och kunnig. Snabb respons/kommunikation. Mycket positiv upplevelse!

Tackar för det fina omdömet! Härligt att allt kändes bra

Lars J
Trossö

Mycket bra bemötande. Levde verkligen upp till förväntningarna. Kunnig. Som sagt, mycket bra!

Svar från Fredrik Sahlin

Tacksam för de fina omdömet, tack!

Martin B
Ronneby

Mäklaren som gör det lilla extra, tvekade inte på att klampa ut i terrängen med finskorna för att hitta tomtgränsen. Professionell, trevligt bemötade, snabba svar. Rekommenderas.

Svar från Mikael Petersson

Tack för den fina rekommendationen. Härligt att du är nöjd med allt.

Besart H
Ronneby

Bra bemötande, inte den bästa tiden att sälja men helt ok slutpris ändå.

Carina L
Ramdala

Proffesionellt bemötande med smidig hantering hela vägen fram till försäljning. Mikael är kunnig och jag kände mig trygg med honom som mäklare. Kan verkligen rekommendera Mikael! Carina

Svar från Mikael Petersson

Tackar för det fina omdömet och trevligt att höra att allt är enligt belåtenhet. Önskar nu en härlig jul.

Anna-Carin B
Ucklum

Kan starkt rekommendera honom när ni ska köpa eller sälja hus. Väldigt effektiv och trevlig att ha o göra med. Han hjälpte oss och allt förlöpte smidigt i köpet av vår gård.

Svar från Fredrik Sahlin

Härligt att ni känner så, tack ska ni ha för förtroendet!

Mattias D
Karlskrona

Mycket bra allting. Inga problem.

Viktor B
Tving

Toppenbra! Hjälpsam och mycket trevlig. God hjälp för oss som köpte hus för första gången.

Svar från Mikael Petersson

Tack för det fina omdömet. Stort tack och önskar en trevlig vinter.

Johan B
Ucklum

En professionell samt en mycket tillmötesgående attityd till hela köpet. Våra förväntningar på Fredrik var väl helt vanliga, att han skulle göra jobbet. Men... Han var långt över våra förväntningar, med att vara närvarande i samtalen och lättillgänglig under hela processen.