Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

• Badge2022
Ring 026-763 00 Dela

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Skutskär! Vi har varit verksamma här i området sedan sent 80-tal och vi kan garantera att du får hjälp av en kunnig och engagerad mäklare när du anlitar oss. Dessutom har vi full koll på Skutskär och vet hur bussarna går, var skolorna ligger och smidigaste vägen till jobbet. Oavsett...

78 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Linda H
Skutskär

Bra information och kommunikation .

Peter L
Älvkarleby

Trevligt bemötande, väldigt hjälpsamma och proffesionella i sitt arbete. Har köpt och sålt hus och lägenhet via Svensk Fastighetsförmedling i Tierp tidigar. Så det är det självklara valet vid bostadsaffärer. Min mäklaren Malin hjälpte mig när det uppstod problem, så jag kunde genomföra affären på ett bra o betryggande sätt. Oerhört tacksam

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Tack Peter för ditt omdömme och jag hoppas att du kommer att trivas fint länge i ditt nya hus.

Desiree K
Skutskär

Trevlig mäklare, känns tillförlitlig och förtroendeingivande.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Tack för ditt fina omdömme. Jag önskar dig all kommande lycka i det fina hus som du köpt.

Mikael S
Älvkarleby

På vilket sätt blev du bemött av mäklaren Vilka förväntningar hade ni och hur levde mäklaren upp till dem

Kristina W
Älvkarleby

Kunnig, väl informerad och tillmötesgående

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Tackar och lycka till i er nya bostad!

Linda H
Gårdskär

I en tid då bostadsmarknaden svalnat har vår mäklare stöttat och uppmuntrat hela vägen, från att vårt hus låg på kommande tills det började bli dags att lägga ut på till salu. En mäklare med lång erfarenhet känns tryggt när marknaden är skakig. Vår mäklare har varit lätt att få kontakt med och har återkopplat bra till oss. Det tog tid. 10 visningar och mycket slit innan vårt hus tillslut såldes. Att marknaden drastiskt ändrades var rätt omskakande för oss, men vår mäklare har pratats med oss hela tiden och förklarat vad som kan hända och tipsat om hur vi bör tänka.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Ja det är tuffa tider nu och det är alltid skönt när vi tillsammans lyckas lösa det hela. Stort tack till er som alltid varit tillmötesgående både med snabba och många visningar. Härligt att ni så småningom får flytta till ert nya drömboende.

Mattias C
Skutskär

Mäklaren har varit trevlig, snabb till svar och tillmötesgående när det gäller förmedla frågor till säljare och reda ut oklarheter. Mäklaren har varit engagerad mot alla parter och det har erbjudits extra visning när det fanns ett tänkbart behov. Vi har upplevt en bra kommunikation mellan alla parter.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Tack för de fina orden! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus! :)

Per H
Skutskär

Utmärkt bemötande Förväntningarna var ett bra skött uppdrag. Utfört på ett.mycket proffsigt sätt. Försäljning skött till största belåtenhet.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Tusen tack för dom fina orden! :)

Einar W
Skutskär

Jag upplevde ett kommunikationsproblem mellan mig och mäklaren där jag missförstod delar av köpprocessen. Det ordnade sig.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Tack för omdömet Einar. Jag tar med mig dina synpunkter och jag hoppas att ni kommer att trivas bra i ert nya boende!

Johan L
Skutskär

Bra bemötande, snabb och tydlig hjälp. Gjorde husköpet väldigt tryggt!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Tackar för ert fina omdömme och jag hoppas innerligt att ni kommer att trivas fint i huset.

Emelie B
Rotskär

Johanna var en jättebra mäklare och vi är nöjda med hennes bemötande och hjälp från visning till sista kontakt!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Tusen tack för dom fina orden! Stort lycka till med ert nya boende! :)

Linn O
Brännhagen

Malin är en fantastisk mäklare och person. Jag hade aldrig sålt något förr, så jag var lite orolig. Men hon har tagit hand om allt! Så nästa gång jag ska sälja blir det absolut Malin som ska få det jobbet.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Tackar för dina värmande ord. Du är alltid välkommen med funderingar till mig.

Annsofi S
Skutskär

Bra bemötande Det var det ok

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Jag önskar dig lycka till med din nya bostad och att du skall trivas länge.

Bengt L
Sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
Gårdskär

Eftersom vi inte träffats pga mitt handikapp så har allt samarbete skötts per telefon och Mail. Jag har fått gott stöd från sv. Fastighetsförmedling som skött allt arbete med annonsering och kontakt med intressenterna vilket det gjort utan anmärkning. Återstår att avsluta affären vilket. Jag känner mig trygg i att personalen kommer att fixa!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Tack för ditt förtroende vi jobbar alltid för att lösa alla situationer så att det blir bäst för alla parter.

Anneli N
Skutskär

Mäklaren upplyste bra vad som sker vid en försäljning.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Tack så mycket och lycka till med ert nya boende.

Christer A
Milan

Alltid bra bemötande av Malin, proffsigt o enkelt 👍

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Tackar för ert fina svar och omdömme. Väl mött i framtiden.

Filip W
Rotskär

Bra bemötande och alltid trevliga.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Tackar och lycka till med ert nya boende.

Björn H
Långsand

Malin är duktig och engagerad och hjälpte mig igenom hela säljprocessen på ett väldigt bra sätt. Jag blev tydligt informerad om dom olika stegen och blev bemött på ett trevligt sätt.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Tackar för ert omdömme. Det var ett nöje att få hjälpa er och önskar er lycka till till framtiden.

Per T
Marma

Helhetsintryck mycket bra. Har inget att anmärka på överhuvudtaget.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Tackar för er bedömning. Jag hoppas att ni kommer att trivas bra i er nya bostad.

Robert S
Skutskär

Mäklaren har varit mycket bra i sitt bemötande generellt. Våra förväntningar är helt och hållet uppfyllda. Vi har under hela processen fått information och stöd i det vi har behövt. Mäklaren har skött försäljningen alldeles utmärkt.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Tackar för ert förtroende med försäljningen av er bostad. Lycka till i framtiden med ert nya boende.

Åsa S

Proffsig och oerhört kompetent mäklare - Malin Jansson

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Jag får tacka så mycket för er bedömning. Ni är mycket välkomna tillbaka i framtiden också.

Kent Arno Stefan L
Älvkarleby

Malin ger ett proffsigt bemötande. Kunnig och vänlig. Huset blev snabbt sålt. Redan innan visning. Ingav ett stort förtroende och kunnande. Smidigt och snabbt.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Jag får tacka för förtroendet att sälja ert hus och lycka till med ert kommande boende.

Annika J
Skutskär

Kontakten med Malin Jansson har varit mycket bra. Vi har fått snabb respons och Malin har varit mycket tillmötesgående med våra frågor och önskemål. Vi kan varmt rekommendera Malin Jansson och Svensk Fastighetsförmedling i Skutskär.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Rätteroligt att ni tycker så. Jag önskar er all lycka i framtiden med nya bostad.

Emma L
Skutskär

Bra bemötande och kontakt. Fick svar på dom frågor man hade.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Lycka till med ert nya boende😊

Björn G
Skutskär

Mäklaren skötte försäljningen snabbt och smidigt. Enkel att ha att göra med vid kontakter. Levde upp till alla våra förväntningar.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Jag tackar så mycket för ert förtorende att sälja huset.

Jolanta F
Skutskär

Jobbig säljare Krångligt ärendet Tålmodig och duktig mäklare Köpet är inte klar än, men på gång Jag är mycket nöjd med mäklaren och hennes yrkesskicklighet! Mycket trevlig dessutom!🤣

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Stort tack och jag hoppas att ni kommer att trivas många år framöver i ert kommande hus.

Mikael J
Skutskär

Lättsamt och professionellt bemötande. Kände direkt stort förtroende. Över förväntan, skulle rekommendera henne till alla jag känner. Smidigt, tydlighet, kunskap och lösningsorienterad. Stort tack

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Tackar för ert fina omdömme och hoppas ni kommer att trivas länge i ert nya hus.

Yvonne L
Skutskär

Hon var toppen . Hon var väldigt hjälpsam och svarade på alla funderingar och frågor som vi hade och kom med bra råd med anda ord Hon var toppen på alla vis

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Tackar för förtroendet att sälja er fina bostad. Lycka till i ert nya hem.

Åke P
Sand-Älvkarleby

Kunnig och trevlig mäklare. Snabba svar och bra påläst om objektet. Köpet är dock inte helt slutfört än så det kvarstår aktiviteter.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Tackar för ert fina omdömme och vi kommer snart träffas för tillträde så att ni får njuta i ert nya hem.

Hans A
Skutskär

Bra och engagerad mäklare.Återkommer gärna

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Tackar för ert fina svar. Ni är alltid välkomna tillbaka till oss!

Tomas J
Skutskär

Köpt hus Trevligt bemötande, flexibel kontakt, bra information kring olika frågor.

Lena S
Skutskär

Sålde ett hus. Mycket bra bemötande.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Tack för de fina orden Lena! :)

Lucian C
Skutskär

Jag har köpt ett fritids hus och är mycket nöjd med det trevliga men samtidigt professionella bemötande och hjälpen jag fick under resans gång. Mycket engagerad och kunnig mäklare! är mycket tacksamt för allt!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Tack för dom fina orden! Vi hoppas att ni kommer trivas länge i ert nya fritidshus! :)

Raija H
Skutskär

Min mäklare har varit mycket tillmötesgående vid försäljningen av min villa. Känner mig trygg och är tacksam för all hjälp.

Johan K
Långsand

Snabb och hjälpsam! Vi köpte fritidshus och blev glatt och proffsigt bemötta, och fick svar på alla frågor.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Tackar för ert fina svar, vi hoppas att ni kommer att trivas länge i ert nya fritidshus!

Richard H
Marmaby

Har sålt mitt fritidshus i Marmaby. Mäklaren Malin har från första telefonkontakten varit toppen att ha att göra med. Hon har varit lyhörd och väldigt tydlig. Vi har upplevt henne som mycket proffessionell i samtliga kontakter vi haft. Hon har svarat snabbt och tydligt på våra frågor/funderingar och inte givit oss några ”falska” förhoppningar. Att hon desdutom var spot on gällande förväntat pris stärker ju bara den känslan. Vi är helnöjda med all service vi fått från Malin och svensk fast.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Tackar för ert fina svar och det har verkligen varit roligt att få medverka vid försäljningen av ert trevliga fritidshus!

Mikael J
Köpte en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Skutskär
Älvkarleby

Köpt en villatomt, bra mäklare

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Tackar för ditt fina svar till oss. Önskar dig lycka till i framtiden med ditt kommande husbygge😊

Per S
Skutskär

Som långväga intressenter ordnades visning utöver ordinare visningstid. Vi såg, skrev kontrakt. Nöjda med hur det sköttes och det sätt som vi bemöttes på både av säljare och mäklare.

Åsa S
Skutskär

Sålt en villa. Ett mycket professionellt bemötande redan vid första kontakten. Lätt att komma i kontakt med, med div frågor som kom allteftersom.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Tackar för ert fina omdömme och lycka till med er nya bostad😊

Tommy H
Brännhagen

Vi sålde vårt kedjehus. Fick hjälp av en lokal och kunnig mäklare, som förstod våra behov. Våra förväntningar överträffades med råge. Vi kan verkligen rekommendera mäklaren.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Tackar för ert fina svar. Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas i er nya bostad framöver.

Sandra Ingrid Helena H
Skutskär

Köpt en villa. Bra bemötande och visning av huset av mäklaren. Löpande information. Väldigt nöjda.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Tackar för ert uttalande. Lycka till med ert nya boende.

Agnetha H
Gårdskär

Bra bemötande, snabb med info och kontakter.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Tackar, vi önskar er all lycka i nya bostaden.

Gerd Elisabet H
Skutskär

Mycket trevlig och proffsig mäklare vid försäljningen av vårt hus.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Tackar! Jag önskar er all lycka i nya bostaden.

Tomas G
Milan

Köpte en lägenhet affären vart klar på en dag från de jag bestämt mig. Kanon bra mäklare har gjort 3 bostads affärer tidigare med samma

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Tackar, du är välkommen tillbaka i framtiden om det blir dags att byta!

Izabela M
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Vi har köpt ett hus i Skutskär. Vi tyckte att vår mäklare var jätte bra och snäll. Hon hjälpte till jätte mycket med köpet😊

Mats S
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Malin är alltid glad och trevligt. Och väldigt seriös och kunnig på marknaden i Älvkarleby kommun. Rekommenderas!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Tackar för de fina orden. Väl mött i framtiden!

Rose-Marie L
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Vi har sålt vårt hus. Mycket trevlig och kunnig. Att få sålt vårt hus snabbt och smidigt till bra pris , och det fick vi, så vi är mer än nöjd. Allt har gått smidigt och jättebra.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Tackar för ert svar. Vi hoppas att ni trivs bra i ert nya boende.

Advokatfirman Leidhammar Ab
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Vi har sålt vår villafastighet på Bruksgatan 1 i Älvkarleby. Vi blev bemötta på ett vänligt, engagerat och kompetent sätt. Vi hade stora förväntningar på bemötande, initiativförmåga, och kunnighet. Vi är mycket nöjda med vår mäklare Malin Jansson. Eva & Börje Leidhammar

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Tackar för ert fina svar och vi hoppas att ni kommer att trivas många år framåt i er kommande bostad.

Arne Christer S
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Jag har köpt ett fritidshus och upplevde min mäklare som kunnig, engagerad och trevlig.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Tack så mycket! Hoppas att du ska trivas i ditt nya boende :)

Annica A
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Duktig och trevlig mäklare. Sålt mitt hus och är jättenöjd med hur mäklaren har hanterat allting. Kunde inte ha varit bättre.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Skutskär

Tack för de fina orden! Lycka till med ditt nya boende :)