Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn

Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn

• Badge2022

Funderar du på att sälja? Som fastighetsmäklare med bobutik i Söderhamn, vet vi hur bostadsmarknaden fungerar i Söderhamns kommun. Samtidigt ingår vi i Sveriges ledande mäklarkedja vilket gör att vi kan erbjuda dig alla de fördelar som ett stort företag har: Komplett mäklartjänst, unika produkter och en framgångsrik försäljningsmetod....

121 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn

Farhad A

Jättebra . ...............

Nihad S
Söderhamn

Vi är jätte nöjda med Victorias insatts, hon är trevlig, engagerad och flexibel. Vi skulle absolut anlita henne igen och varmt rekommendera henne till andra.

Birgitta S
Ljusne

Min mäklare Vicktoria gjorde ett otroligt bra jobb ! Vänlig ,saklig ,hjälpsam väldigt lätt att få tag på henne i alla lägen .

Diana S
Norrala

Snabba, tydliga, kunniga och kompetenta. Vi hade höga krav och de uppfylldes av vår mäklare Ida. Vi rekommenderar den här mäklarbyrån, helt klart den bästa i Söderhamn!

Daniel S
Norrala

Husköpet gick fort och smärtfritt

Karin W
Söderala

Bra bemötande o snabba åtgärder av mäklaren😊

Birgitta B
Söderhamn

Trevligt bemötande och det blev en försäljning och mäklaren förklarade på ett bra sätt tillvägagångssättet hur man går vidare!🤗

Ing-Britt R
Stråtjära

Ida var jättebra, hon var korrekt och hjälpsam mot både mig, som säljare, och vad jag upplevde och tror även mot köpare

Pia B
Sålde sin lägenhet med hjälp av

Bra bemötande Bra information och uppdatering Allt har fungerat bra

Anna F
Söderala

Upplevde henne bra på visningen. Hon fanns nära till hands när vi hade frågor och visade oss runt.

Monica Ö
Köpte sin stuga med hjälp av

Proffsigt Man känner sig trygg

Mikael Ö
Köpte sin stuga med hjälp av
Söderhamn

Lösningsorienterad och ärlig Ordning och reda på handlingarna

Yngve G
Sålde sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
Söderhamn

Bra och proffsigt bemötande och träffbilden på marknadsanalysen som gjordes inför försäljningen av vårt objekt, låg helt i paritet med köparnas uppfattning, vilket medförde en snabb försäljning.. Mäklaren (Ida) levde verkligen upp till våra förväntningar vad gäller noggrannhet och effektivitet i all hantering av vårt försäljningsuppdrag. Vi kan verkligen rekommendera mäklarna på Svensk Fastighetsförmedlingen Söderhamn, då främst Ida som vi haft mest att göra med. Yngve Och Marlene

Linus A
Stråtjära

Snabb och smidig husförsäljning

Mats O
Söderhamn

Ett glatt, förtroende ingivande och proffsigt intryck, som kunde sitt område, inte bara lokalt utan yrkesmässigt. Ska ni sätta en standard på hur en mäklare ska vara så är det bara och besöka dem. Jag är otroligt nöjd, belåten och tacksam på hur dem från början till slut genomförde hela affären. Fullblods proffs

Svar från Victoria Vestberg

Kul att höra! Tack för ett bra samarbete!

Ingela B
Söderhamn

När vi bestämde oss för att sälja vår tomt så vände vi oss till fler mäklarföretag på orten. Vårt val blev Svensk Fastighetsförmedling, de återkopplade direkt efter vårt första möte, visade stort engagemang, proffsighet och vann vårt förtroende. Vår mäklare Victoria Vestberg är mycket lyhörd, kunnig och bra att diskutera med. Vill även lyfta och nämna mäklarassistenten Catrine Ståhl som har ett otroligt trevligt bemötande! Vi kunde inte gjort ett bättre val! Vi rekommenderar varmt Svensk Fastighetsförmedling Hälsningar Kenneth och Ingela B

Svar från Victoria Vestberg

Vad roligt att ni känner er nöjda med er försäljning och tack så hemskt mycket för det fina omdömet ni lämnat!

Ritva T
Marmaverken

Jag blev professionellt bemött och fick fullständig information om hur husförsäljningen skulle gå till, och vad jag behövde göra. Försäljningen gick snabbt och smidigt, precis så som jag önskade. Jag är väldigt nöjd med deras insats och kan rekommendera dem hjärtligt . Mvh Ritva Tarvonen

Robert Herbjörn W
Söderhamn

Mäklaren var trevlig och lättsam att ha att göra med. Visning av lägenheten samt efterföljande möte med information och allt (dokument) gick smidigt. Att sedan få alla papper samlade i en fin pärm, så praktiskt och fint!

Gunnar B
Marmaverken

Vi fick ett förtroende för mäklaren, hon var kunnig engagerad. Allt har varit över vår förväntan. Vi kommer absolut att rekommendera ( och skryta över) Svensk fastighetsförvaltning till de vi träffar och känner. Hälsningar Gunnar / Britt-Louise

Svar från Victoria Vestberg

Vad kul att vi överträffade era förväntningar, det är vårt mål med varje affär. Hoppas ert nya hyrda boende blir som ni tänkt.

Gunbritt N
Marmaverken

Väldigt bra bemötande av mäklaren, hade inga större förhoppningar om att hitta ett boende som vi ville ha. Victoria är väldigt lyhörd och hjälpte oss till en snabb och bra affär som vi hoppas och tror blir ett drömboende. Bra genomgång av avtal mm.

Svar från Victoria Vestberg

Vad roligt att du känner så, alltid en utmaning att känna av kunden och hitta det bästa för dem. Önskar er stort lycka till i nya huset!

Bo Artur N
Marmaverken

Vi är mycket nöjda med Victoria Westberg, hon har varit lyhörd och lotsade oss till ett boende som vi föll för direkt och hjälpte oss till en snabb och bra affär.

Svar från Victoria Vestberg

Tack! Det var fantastiskt roligt att få förmedla ert fina hem! Jag hoppas ni kommer trivas lika bra i er nya bostad.

Sandra W
Söderhamn

Den bästa mäklaren jag mött! Otroligt proffsigt bemötande och snyggt skött på alla vis. Vi fick ett personligt bemötande, human prissättning och proffesionellt intryck och snyggt skött överlag på alla plan. Rekommenderas varmt!

Afaf R
Söderhamn

Fantastiskt bra bemötande av mäklaren Rätt snabbt återkoppling Glada och duktiga mäklare ❤️

Johan B
Sålde en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
Söderhamn

Smidiga snälla och omtänksamma Framförallt bra att finna den enklaste vägen för alla parter Eftersom alla parter ville göra en smidig affär inom en kort tid var det fint att mäklaren också tillmötes gick det utan att det för den saken skull inte kändes stressigt, dvs att man kunde genomföra varje moment med ett lugn Bra på att svara och återkomma

Aila T
Vallvik

Ida var ung och tycker säkert om sitt arbete som mäklare.Hon informerade mig bra när det skulle bli visningar osv.

Niklas H
Köpte en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn

Proffsigt bemötande. Informativa.

Stina L
Söderhamn

Min mäklare var kunnig, tillgänglig och inkännande för mina behov. Det gjorde att hela affären gick smidigt och enkelt, vi kom överens om en gemensam plan och den följde vi båda. Jag är övertygad om att det var en starkt avgörande faktor för att affären gick snabbt och att det blev budgivning på bostaden. Jag rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling i alla lägen. Fantastisk och personlig service!

Jenny B
Bergvik

Noggrann, lugn och tydlig. Återkopplar på alla frågor. Rekommenderas!

Eva E
Holmsveden

Mäklaren med kollegor gav en mycket proffsigt intryck. Allt avlöpte friktionsfritt och till min belåtenhet.

Maria N
Norrala

Toppen! Allt har gått väldigt smidigt!

Darío Alejandro S
Vågbro

Trevlig bemötande och toppen servis av en kunnig och kompetent mäklare. Vi hade haft tidigare kontakt med mäklaren angående annat boende och just därför litade vi på Svensk Fastighetsförmedling igen.

Carola K
Trönödal

Här blivit väldigt bra bemött.också snabb återkoppling. Nöjd kund.

Pia C
Köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
Norrala

Fantastiskt bra/fint bemötande. Bra dialog mellan fastighetsmäklare och säljaren. Jag är verkligen nöjd med mitt köp av Skogbo 762. Tack! Mvh Pia Callmyr

Sofia N
Bergvik

Jag blev mycket väl bemött, fick alla upplysningar jag behövde. Mäklaren satte ett bra utgångspris, gjorde en fin marknadsföring, gjorde utmärkta visningar och visade engagemang. Mäklaren var tillgänglig och hjälpsam under hela processen. Jag är glad över att jag valde Svensk Fastighetsföredling och deras mäklare Ida Blomkvist

Ingela B
Söderhamn

Trevlig service och bemötande. Bra och snabb återkoppling via telefon. Uppskattar att man inte kommunicerar via sms.

Svar från Victoria Vestberg

Tack Ingela! Jag hoppas du kommer trivas bra i ditt nya boende!

Stefan R
Söderhamn

Tjänst av förmedling av privat bostad. Utmärkt och mycket professionellt bemötande. Rekommenderas varmt.

Svar från Victoria Vestberg

Tack Stefan, det var roligt att höra!

Kersti W
Söderala

Vi har sålt en villa i ett villaområde byggt på 60 -talet. Mäklaren var mycket hjälpsam, professionell i sitt bemötande och ett stöd i budgivningen som blev. Allt gick väldigt snabbt, enkelt och smidigt. Villan blev mycket inbjudande presenterad i annonsen. Träffen med köparna var mycket bra ordnad och professionellt upplagd.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn

Tack Kersti! Det var mycket trevligt att få hjälpa till med er försäljning!

Lars L
Sandarne

Försäljning av en villa Väldigt bra bemött Hade inga större förväntningar men mäklaren har varit till stor hjälp.

Cecilia E
Söderhamn

Har sålt hus och mäklaren levde upp till mina förväntningar. Informativ och tillgänglig!

Darío Alejandro S
Söderhamn

Jag har köpt en lägenhet och är jättenöjd med upplevelse. Bra bemötande och toppen servis.

Reshid Yusuf A
Söderhamn

En av best mäklare jag har haft hon år utrolig duktig kunnig och snälla hjälper mycket hon har utrolig bra har kompetens jag år så nöjd.jag år personlig rekommendera fastigheter i Söderhamn.

Axel S
Ljusne

Jag har sålt en villa. Väldigt bra bemötande av mäklaren. Försäljningen av huset gick snabbt och bra. Mäklaren har levt upp till alla mina förväntningar.

Maria S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
Söderhamn

Vi fick hjälp att sälja en bostadsrätt. De mäklare vi hade kontakt med på Svensk fastighetsförmedling var både mycket trevliga och professionella. De agerade proaktivt och låg hela tiden steget före för att få till en smidig och bra affär. De höll en tät kontakt med oss, som inte bor i samma stad, så att vi hela tiden var uppdaterade om vad som hände. Vi är väldigt nöjda och jag rekommenderar dem varmt!

Lars E
Holmsveden

Vi sålde ett fritidshus och fick precis den hjälp som vi hade förväntat oss och som vi behövde. Det gick väldigt smidigt och enkelt och vi fick rätt information i rätt tid. Är mycket nöjda.

My S
Söderhamn

Jag har köpt. Trevligt bemötande i bostad och på kontoret.

Sigrid K
Holmsveden

Jag har sålt en fastighet Mäklaren var mycket engagerad och hjälpsam.

Helena A
Bergvik

Vi har sålt ett fritidshus. Tyvärr har det varit en hel del brister i kommunikationen som gör att jag inte kan lämna ett högre omdöme. Vi har fått ligga på väldigt mycket för att få information om hur det går med försäljningen samt att mäklaren inte följt upp spekulanterna direkt efter visning. I den kris som vi varit i pga ett dödsfall så har försäljningen varit påfrestande. Till sist blev huset sålt och tillträde skedde utan några problem.

Alf K
Marmaverken

Väldigt trevlig folklig mäklare som förklarade allt så jag förstår. Affären gick smidigt och snabbt tack vare mäklarens täta kontakter med säljaren.

Gunvor L
Bergvik

Har sålt min del i ett fritidshus. Haft kontakt med 2 mäklare båda jättetrevliga och jag fick hjälp med det som skulle göras. Har inget att klaga på.

Mark P
Söderhamn

Köpte en fastighet utanför Söderhamn.Proffsigt och väl organiserade. Kände mig trygg att överlämna ansvaret för bankkontakter och överlämnandet till mäklaren. Kontoret behöver ett rum där man kan stänga om sig för att slippa höra på andra medans man själv pratar. Mina förväntningar var att mäklaren var proffsig. Så var det. Är nöjd på alla plan