Nancy Chamaly

Nancy Chamaly

Nancy Chamaly är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Nancy Chamaly har varit registrerad mäklare sedan 2006-09. Nancy Chamaly har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-05 och har fått 75 omdömen med ett betyg på 4.9. Nancy Chamaly har haft 20 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

75 omdömen om Nancy Chamaly

Sedan starten hos Reco 2019
Roger E
Sålde sin stuga med hjälp av Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Enhörna

Lotsat mig förtjänstfullt genom processen. Lätt att nå och proffsig.

Marie L
Sålde sitt hus med hjälp av Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Pershagen

Trevligt och intresserat bemötande. Mina förväntningar infriades inte, vilket främst hade med marknaden att göra. Mäklaren gjorde sitt bästa Mycket nöjd med mäklaren arbete.

Ingegerd L
Södertälje

Ärlig trygg. Hade velat ha ett eget samtal med Nancy utan syskonen!

Kristina K
Södertälje

Har upplevts erfaren, lugn o saklig. Hjälpt oss igenom försäljningsprocessen hela vägen, inte minst vid avslutande när budgivningen började dra iväg på osunt sätt o hon rekommenderade oss ett avslut. Fått ställa upp med kort varsel på obekväm arbetstid men varit mån om att det ska bli så bra som möjligt. Så stort tack!

David W
Viksberg / Viksäter

Engagerad, en varm personlighet som utger förtroende

Sofia W
Viksberg / Viksäter

Nancy har varit tillgänglig, haft ett fint bemötande och förmedlat lugn och stöd genom processen.

Eva L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Tältet

Kunnig, professionell och trevlig

Håkan Charles R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Tältet

Allt fungerade som jag förväntat! Det gick väldigt fort trots svajig marknad.

Maarit B
Köpte sitt hus med hjälp av Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Mölnbo

Väldigt service minded, tålmodig och hjälpsam!

Zufan T
Köpte sin stuga med hjälp av Nancy Chamaly en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Södertälje

Nancy är professionell och trevlig, rätt person för mäklaryrket!