Samuel Akdemir

Samuel Akdemir

Samuel Akdemir är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Samuel Akdemir har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. Samuel Akdemir har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-10 och har fått 234 omdömen med ett betyg på 4.8. Samuel Akdemir har haft 19 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

234 omdömen om Samuel Akdemir

Sedan starten hos Reco 2020
Sarkis K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Samuel Akdemir en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Michael A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Samuel Akdemir en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Södertälje

Professionell, trevlig och kunnig Rekommenderas varmt

Heja A
Södertälje

Jag hade nöjet att arbeta med Samuel vid köpet av min bostad och kan varmt rekommendera honom för hans professionalism och engagemang. Samuel visade stor kunskap om marknaden och var alltid redo att svara på mina frågor, vilket gjorde processen smidig och trygg. Hansförmåga att lyssna och förstå mina behov gjorde stor skillnad. Tackar Samuel för ett fantastiskt arbete!

Hani E
Södertälje

Super nöjd, Samuel gjorde ett fantastiskt jobb! grym och kunnig mäklare samt super trevlig :)

Jonathan E
Mariekäll

Samuel har hjälpt oss jättemycket med att hitta den lägenhet vi verkligen ville ha. Proffsigt och bra och väldigt hjälpsam. Vi är väldigt nöjda.

Julia L
Mariekäll

Han har varigt så otroligt hjälpsam och tydligt i processen. Supernöjd med honom!

Josef C

Fantastiskt engagemang. Otroligt nöjd med Samuel

Linnea H
Södra

Professionell rakt igenom, snabb och smidig affär, en mäklare jag utan tveka kommer vilja använda vid kommande försäljningar!

Katarina P
Centrum

Topp mäklare! Samuel sålde oss en lägenhet och sålde vår lägenhet samt möte våra behov och önskemål både vad gäller köpet och försäljningen. Vi rekommenderar honom starkt!

Kerstin L
Södra

Samuel var positiv och trevlig. Han var bra på att hålla kontakten, utom en dag när han telefon inte fungerade? och vi väntade på ett besked. Han var lite påstridig om att vi skulle lägga ett högre bud ” för att inte säljaren skulle bli arg” vilket jag tycker låter som ett lite underligt argument. Vi är på det hela taget nöjda med Samuel.