Sanna Markström

Sanna Markström

Sanna Markström är mäklare på Fastighetsbyrån Tjörn

Sanna Markström har varit registrerad mäklare sedan 2005-08. Sanna Markström har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-03 och har fått 14 omdömen med ett betyg på 4.7. Sanna Markström har haft 11 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

14 omdömen om Sanna Markström

Jonatan H
Klövedal

Hjälpsam och väldigt trevlig som ville hjälpa en så bra hon kunde och väldigt professionell.

Bo H
Klövedal

Trevlig och korrekt , det är allt jag har att säga

Anette J
Köpte sitt hus med hjälp av Sanna Markström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

Mycket kompetent mäklare. Proffsig i sitt bemötande.

Annika A
Köpte sitt hus med hjälp av Sanna Markström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

Trevligt bemötande. Snabb återkoppling. Professionell och kunnig.

Kenneth B
Köpte sitt hus med hjälp av Sanna Markström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

Trevlig och kompetent mäklare.

Jonas T
Sålde sitt hus med hjälp av Sanna Markström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

Jättenöjd med Sanna. Professionell och bra kommunikation. Lyhörd och supertrevlig.

Jennie B
Sålde sitt hus med hjälp av Sanna Markström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

Sanna sålde vår fastighet och var i alla avseenden proffsig, lugn och serviceminded. Det är andra fastigheten vi säljer genom Fastighetsbyrån Tjörn och även om vi nu bytte mäklare var det samma fina service och kvalitet.

Ulla Ingrid Kristina S
Rönnäng

Ett varmt mjukt sätt. Trevlig. Tillmötesgående vill göra sitt bästa.

Rebecka S
Almösund

Trygg försäljning från start till mål tack vare Sanna som även förmedlade huset vi köpt innan.

Sandra G
Sålde sitt hus med hjälp av Sanna Markström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

Av Sanna blir man väl bemött från start till mål. Hon är förstående och empatisk och vägleder än fint genom processen då det både kan vara svårt och känslosamt att sälja ett hus. Hon förklarar så man lätt förstår och håller god kontakt under hela processen så man aldrig känner ovisshet över hur allt framskrider. Lätt att få tag på om man har frågor och svarar snabbt både på telefon och sms. Sanna upplevde jag även hade en träffsäkerhet i värderingen av huset och vågade sätta ett högre utgångspris än vi själva först tänkt,...