Svensk Fastighetsförmedling Täby

Svensk Fastighetsförmedling Täby

• BadgeSevenYears

Söker du en lokal mäklare med möjlighet till nationell marknadsföring och all kunskap som krävs för en trygg och smidig försäljning? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan bostadsmarknaden här i Täby. Vi vet vad köparna vill ha, vad du ska tänka på inför visning och kan området i detalj. Vi hjälper dig få ut det mesta av din...

242 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Täby

Sedan starten hos Reco 2014

Madeleine B
Täby

Joakim har varit väldigt behjälplig i processen med vårt husköp genom att svara på frågor och hjälpt till med att samordna möjlighet till köparens genomgång med besiktningsman. Vi är väldigt nöjda!

Arne H
Täby

Mycket kunnig och trovärdig. Bra idéer om hur försäljningen skulle genomföras

Camilla S
Roslags Näsby

Conny var väldigt professionell, han lyssnade in vad jag sade, mina tankar och ev. oro med tanke på att bostadsmarknaden har varit svår under en längre tid. Han var alltid tydlig med sin syn på saken vilket gjorde att vi kunde diskutera tillvägagångssätt, pris och annat helt öppet. Conny lade ned mycket jobb för att till slut få min lägenhet såld och gav aldrig upp. Jag är ganska säker på att hans rutin i branschen under många år var helt avgörande för att till slut nå i mål. Det här var min andra försäljning där Conny...

Cornelia T
Skarpäng

Trevligt och proffsigt bemötande.

Christine B
Ella Gård

Erfaren och lyhörd mäklare med känsla för timing i dessa tider av skakig fastighetsmarknad. Både vi som kunder och våra köpare blev mycket väl bemötta, affären blev en positiv upplevelse för alla parter.

Jens B
Ella Gård

Vi är väldigt nöjda med Svensk Fastighetsförmedling Täby. Joakim skötte vår husförsäljning på ett mycket professionellt sätt i en utmanande marknad. Rekommenderas!

Oscar L
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby

Mäklaren förklarade inte för mig hur stort problem det var med ett delat ägande av bostaden. Så då valde säljaren självklart budet under mig trots att jag hade högsta budet. Extremt dålig kommunikation från mäklarens sida då detta kunde ha lösts väldigt lätt från min sida med ett annorlunda upplägg. Besviken.

Maria G
Täby

Fått positivt bemötande. Forstaende i vad jag berättat. Stöttat mig och gett förslag på lösningar. Kommer fortsätta arbeta tillsammans under våren.

Leila D
Köpte en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Täby
Skarpäng

Allting gick smidigt . Det var bra upplevelse generellt. Vi var nöjda .

Johan S
Lövbrunna

Vinglig. Som köpare fick jag en känsla av att inte vara så intressant för mäklaren.

Lena E
Täby Kyrkby

Fick ett utmärkt bemötande vid kontakt med mäklaren. Jag har anlitat samma mäklare vid en tidigare försäljning, så det var självklart för mig att återkomma till samma mäklare igen. Jag fick samma stöd och raka svar på alla frågor. Jag upplever att stor hänsyn tagits till min situation och att allt gått smidigt.

Henrik S
Täby Kyrkby

Mycket fint bemötande från början till slut. Förväntningarna uppfylldes. Att lyckas sälja i en svag marknad är inte lätt, men vår mäklare lyckades. Full förståelse för och stöttande i de eventuella bekymmer som kan uppstå i samband med en bostadsaffär.

Jens L
Täby Kyrkby

Proffsigt bemötande och gedigen branschkunskap samt en djup förståelse kring hur fastighetsmarknaden fungerar.

Thomas L
Lövbrunna

Conny har jobbat stenhårt på försäljningen av huset och jag är mycket tacksam för den hjälp och support som vi fått. Bra service, professionellt upplägg grundade för en lyckad försäljning!

Karzan M
Hägerneholm

Super trevligt fick allt information och hjälp från mäklaren jag rekommenderar stark Svensk fastighetsförmedling Täby

Erik N
Gribbylund

Upplevde inte att mäklaren var så aktiv som denne sålde in sig som...

Christina N
Grindtorp

Mycket bra och professionellt bemötande. Allt har fungerat smidigt.

Katarina S
Täby

Mycket fint och kompetent bemötande där vi kände oss trygga genom hela processen.

Nasrin G
Täby Centrum

Det gick snabbt o smidigt. De tar klienternas önskemål på allvar .

Louise H
Grindtorp

Conny är en trevlig, kunnig och trygg mäklare som värnar om såväl köpare som säljare. Tack!

Nasrin G
Näsby Park

Jag var Mycket nöjd på allt ,från början. Bra bemötandet ,pålitlighet ,ambitious,respectful, jobbar bra👍👍 Mvh Nasrin

Lars I
Gribbylund

Ett mycket professionellt bemötande från Joakim. Vi är nöjda med hur uppdraget har skötts.

Johan M
Täby Centrum

Conny är riktigt professionell i sitt bemötande och i sitt arbete. Jag kände mig trygg med att det blir en bra försäljning även i den mycket mer känsliga marknad som nu råder. Det tog betydligt längre tid denna gång men lugnt och metodiskt. Tack Conny!

Eva L
Täby

Allt har fungerat utmärkt från start till mål. Mycket nöjd.

Arne W
Visinge

Conny gav ett seriöst och kompetent intryck vid första mötet och förklarade hela säljprocessen på ett bra sätt. Vi är mycket nöjda med Connys insats och engagemang.

Ulrika D
Gribbylund

Det kändes som om vi blev nervärderade av mäklaren och inte tagna på allvar. Han kändes väldigt frånvarande. För det andra så har vi INTE köpt Kabeluddsvägen 14 och vi tycker att detta har skötts väldigt oprofessionellt redan från första kontakten. Vi tog tillbaka vårt bud den 23/2.

Alf A
Skarpäng

Processen har just börjat. Än så länge starkt engagemang och kunnande.

Tobias B
Ella Gård

Joakim har skött vårt mäklaruppdrag oklanderligt. Bra information, lätt att få tag på , effektiv och ett bra bollplank genom hela försäljningen

Elin R
Täby Kyrkby

Conny gjorde hela processen snabb och smidig. Vi är supernöjda med vår upplevelse!

Ulrika W
Täby Kyrkby

Väldigt bra information om hur allt gick under själva försäljningen. Att sälja under en skakig tid är aldrig lätt men det kändes väldigt tryggt och stabilt.

Agneta W
Täby

Kände mig trygg genom hela försäljningen eftersom Katarina informerade tydligt, var aktiv och gav goda råd.

Hervor S
Täby Kyrkby

Vänligt och trevligt bemötande. Proffsigt genomförd fastighetsaffär. Jag är mycket nöjd.

Anna T

Service Kompetens Kommunikation

Kerstin J
Hägernäs Strand

Professionel under hela processen Tacklade uppkomna problem mycket bra Blev bemött mycket bra Hade inga förväntningar inför köp av bostad men Mäklaren höll tråden på rätt nivå Mäklare kommer att rekommenderas av mig som köpare När det blir dags för mig att sälja lgh så kommer han att bli kontaktad

Bengt Thomas A
Skarpäng

Bra och proffsigt upplägg. Trots turbulent omgivning behöll mäklaren lungnet och höll sig till ursprunglig strategi. Bra och vettiga resonemang att som säljare av bostad ta till sig.

Anders Gunnarsson B
Hägerneholm

Efter en seg start, lyckades mäklaren få fart på försäljningen.

Luping R
Ella Gård

Very professional, efficient, helpful. Highly recommended.

Hans Z
Täby

Bra och kunniga mäklare som kan sitt jobb.

ANNA G
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Täby

Tack Joakim för ditt engagemang, dina goda råd och ett väldigt bra slutpris! Jag är mer än nöjd och rekommenderar Joakim till alla som är i säljtankar!

David N
Grindtorp

Bra bemötande, angagerad och noggrann med upplägg och planer för försäljningen. Förväntningarna uppnåddes och blev mer än nöjd. Fick bostaden sold innan visning vilket var väldigt skönt och snabbt gick det.

Mikaela L
Gribbylund

En utmärkt arbetsinsats utfört med stor proffesionalism.

Tapio L
Gribbylund

Vänlig och pedagogisk bemötande Mäklaren levde upp till våra förväntningar Mycket bra rakt igenom!

Lise-lott G
Täby

Emilia Grund, fint bemötande, kunnig. Jordnära och insiktsfull. Rekommenderar henne varmt.

Stefan G
Täby

Mkt seriöst bemötande ,känns tryggt att köpa

Mikis S
Täby Kyrkby

Under hela processen, från initierande dialog gällande försäljning tills avslut har Svensk Fast´s representanter varit supporterande på ett mycket gott sätt. Alltid i balans, alltid skapat en trygghet för oss som inte var så vana. Jag kan varmt rekommendera dem!

Mike O
Täby Kyrkby

Conny var grym genom hela processen! Professionell och lätt att få tag på och verkade kommuniera bra mellan oss och säljarna! Hela processen - från visning till uppföljning till kontraktskrivning sköttes friktionsfritt och det kändes ärligt och tryggt!

Olivia W
Roslags Näsby

Vi blev rekommenderade att anlita Conny och oj vad glada vi är för det! Conny bemötte oss väl och var väldigt proffsig i sitt utförande. Han delade med sig av sin ”spelidé” och vägledde oss hur vi skulle gå tillväga för att vi skulle lyckas så bra som möjligt med vår lägenhetsförsäljning. Hela försäljningsprocessen var smidig och med mycket god kvalitet. Vi skulle anlita Conny igen för framtida försäljningar.

Jacob R
Näsbypark

Lugn, proffsig och kunnig. La upp en bra plan och hade en tanke med allt. Kan rekommendera Joakim om du ska sälja din bostad!

Rolf P
Näsbypark

Allt fungerade snabbt och smidigt och med vänligt bemötande

Mathias O
Täby Centrum

Blev myket bra bemött och försäljningen gick fort smidigt. Mäklaren var tydlig och duktig på sitt jobb.