Elisabet Jacobsen

Elisabet Jacobsen

Elisabet Jacobsen är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

Elisabet Jacobsen har varit registrerad mäklare sedan 2007-02. Elisabet Jacobsen har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 73 omdömen med ett betyg på 4.9. Elisabet Jacobsen har haft 24 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

73 omdömen om Elisabet Jacobsen

Helena B
Sålde sitt hus med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
Stallarholmen

Elisabet är en otroligt bra mäklare. Positivt och erfaren. Hon uppdaterar och gör dig delaktig i arbetet. Hon är flexibel och lyhörd och har god erfarenhet av både säljare och köpare. Har anlitat henne vid flera tillfällen och skulle varmt rekommendera andra att göra det.

Svar från Elisabet Jacobsen

Tusen tack för din fina reco Helena! Så roligt att få hjälpa dig! Mina bästa hälsningar, trevlig helg! Elisabet

Fredrik G
Mariefred

Elisabet är Sveriges i särklass bästa mäklare, alla kategorier. Rekommenderas!

Svar från Elisabet Jacobsen

Wow, tusen tack Fredrik!! Det har varit så kul att få hjälpa er familj och nu andra gången till och med :) Ses snart! Mina varmaste hälsningar! /Elisabet

Brittmarie P
Köpte sitt hus med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
Mariefred

Trevligt, juste, och korrekt bemötande. Bra på att snabbt svara på våra frågor och funderingsr

Svar från Elisabet Jacobsen

Stort tack Brittmarie! Härligt att ni hittat hem här i Mariefred! Varma hälsningar från mig! /Elisabet

Tommy P
Mariefred

Trevlig, proffsig, kunnig. Lätt att få kontakt med.

Svar från Elisabet Jacobsen

Tack för dina fina ord Tommy! Roligt att vara den som välkomnar er till Mariefred! Mina varmaste hälsningar! /Elisabet

Kristin G
Mariefred

Elisabet kan jag varmt rekommendera till alla som ska sälja sin bostad. Hon är en trygghet i en sån här stor affär, är väldigt kunnig och framförallt tydlig och transparant med information. Snabb på att svara på alla mina frågor och kom med bra råd i olika situationer.

Svar från Elisabet Jacobsen

Stort tack för din fina rekommendation Kristin! Så roligt att få hjälpa dig och att vi hittade så bra köpare! Vi ses snart igen, mina varmaste lycka till i ert nu stundande husletande!

Linda H
Strängnäs

Mycket trevligt bemötande. Affären gick snabbt och smidigt. Elisabet känns kunnig o Inger trygghet. Kan varmt rekommendera Elisabet.

Svar från Elisabet Jacobsen

Stort tack Linda! Så kul att ni äntligen hittade hem! Välkomna till Strängnäs! :) Mina varmaste hälsningar till er!

Anna L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
Strängnäs

Mycket kompetent mäklare, koll på saker. Väldigt tillmötesgående och trevlig.

Svar från Elisabet Jacobsen

Åh TACK Anna, så roligt att höra att ni är nöjda! Mina varmaste hälsningar!

Peter T
Strängnäs

Trevlig. Pratar så man förstår. Väldigt smidig försäljning. Svarar snabbt på mejl och SMS. Jag har använt Svensk Fast två gånger förut och har varit nöjd.

Svar från Elisabet Jacobsen

Stort tack för dina fina ord och för ert förtroende med försäljningen Peter! Mina varmaste hälsningar! /Elisabet

Daniel H
Strängnäs

Kan verkligen rekommendera Elisabet. Kunnig, proffsig, tydlig och trevlig. Ger ett glatt och positivt bemötande och har oftast haft svar på mina frågor på en gång. Har hon inte haft svar så har det tagit max 15 minuter innan hon har återkommit med ett svar. Sammanfattningsvis: Glad, lyhörd, proffsig och otroligt kunnig.

Svar från Elisabet Jacobsen

Tusen tack för din fina rekommendation Daniel, det värmer verkligen! Härligt att ni hittat hem till slut, varmt välkommen till Strängnäs! :) Mina varmaste hälsningar!

Harriet E
Strängnäs

En proffsig och kunnig tjej. Lugn och trevlig, bra bemötande. Alltigenom supernöjd!!!

Svar från Elisabet Jacobsen

Stort TACK Harriet! Kändes så fint att få hjälpa er! Mina varmaste hälsningar!