Marjo Edin

Marjo Edin

Marjo Edin är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

Marjo Edin har varit registrerad mäklare sedan 2005-08. Marjo Edin har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 148 omdömen med ett betyg på 4.8. Marjo Edin har haft 5 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

148 omdömen om Marjo Edin

Adam H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
Haga

Väldigt serviceminded. Var alltid snabb på att svara och även utanför arbetstid.

Svar från Marjo Edin

Tack Adam för att du tagit dig tid att svara och för dina fina ord. Som mäklare har vi lite flexibla tider och har jag svaret så återkopplar jag gärna direkt :) Nu får vi hoppas på lite varmare väder så att ni får njuta era fina uteplatser.

Erik W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
Haga

Marjo har under tuffare tider inom bostadsmarknaden presterat på topp! Överträffade mina förväntningar och var ett enormt stöd genom hela försäljningen.

Svar från Marjo Edin

Tack snälla Erik. Marknaden går upp och ner och med rätt verktyg och målbild kom vi i mål :) Som mäklare vill jag självklart vara ett stöd genom hela processen och jättefint att du också upplevt det så.

Olle L
Köpte sitt hus med hjälp av Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
Kvissleby

En mäklare som jobbar hårt mot kundens mål och önska. Hon förstår problemen som kan uppstå och löser dom efter bästa förmåga . Toppen nöjd

Svar från Marjo Edin

Tack snälla Olle för att du tagit dig tid att skriva och lämnat ett så fint omdöme. Det bästa med jobbet är att kunna hjälpa både säljare och köpare till sin nya boendedröm. Självklart kan det finnas hinder på vägen, men efter snart 18 år som mäklare, så kan jag förutse några i alla fall :)

Lucia B
Alnö

Har informerat tydligt, snabbt och besvarat samtliga frågor ända från start. Tog kontakt med Marjo när huset låg som kommande och fick direkt detaljerad information och längs med tiden har uppdateringar och kontakten skett smidigt.

Svar från Marjo Edin

Hej Lucia. Självklart ska ni som kund få all den information som man vill ha vid ett husköp, det känns som en självklarhet och roligt att höra att ni också upplevde det så :) Hoppas hela familjen inklusive er lilla prinsessa ska trivas gott.

Sara M
Sidsjö

Kunnig och påläst mäklare. Alltid lätt att få kontakt med och vi har uppskattat att hon varit ärlig och rak i kommunikationen. Mycket nöjda!

Svar från Marjo Edin

Tack Sara för dina värmande ord. Ärlighet och tydlighet är något jag själv uppskattar och tycker är viktigt för att kunna ta rätt beslut.

Lotta F
Sidsjö

Som köpare har jag inga kommentarer, köpet var snabbt och smidigt avklarat.

Svar från Marjo Edin

Vad härligt Lotta, ibland är det precis så man vill att det ska vara, snabbt och smidigt :) Hoppas att du ska trivas gott.

Margita N
Centralt

Ett öppet och proffsigt bemötande.Det kändes mycket tryggt att låta henne sköta försäljningen av min bostad. Jag fick hela tiden återkommande information om utvecklingen av försäljningen. Lätt att komma i kontakt med vi telefon mm Jag kan varm rekommendera henne vid både försäljning och köp av lägenhet.

Svar från Marjo Edin

Tack snälla Margita. Det har varit ärofyllt att få hjälpa er och roligt har vi haft också :) När man bott 30 år i en bostad så förstår alla att man trivs gott, och jag hoppas att ni ska kunna trivas lika fint i er nya bostad.

Monica T
Nacksta

Mycket trevlig och kompetent mäklare, uppfyllde våra förväntningar och såg till att bostaden snabbt blev såld samt gav oss fina tips och råd hur vi skulle tänka med styling av bostaden inför fotograferingen etc. Mycket nöjd med allt.

Svar från Marjo Edin

Tack snälla Monica. Att trolla lite med det som redan finns i en bostad kan göra stor skillnad :)

Mohammad H
Nacksta

convenient and focused on the task and most importantly handy to contact and so on.

Curt M
Nedre Haga

kändes att hon kunde sitt arbete varför jag kan föreslå henne

Svar från Marjo Edin

Tack Curt, det var snällt skrivet av dig.