Cicilia Odenbrink

Cicilia Odenbrink

Cicilia Odenbrink är mäklare på Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Cicilia Odenbrink har varit registrerad mäklare sedan 2015-07. Cicilia Odenbrink har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-06 och har fått 35 omdömen med ett betyg på 4.9. Cicilia Odenbrink har haft 24 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

35 omdömen om Cicilia Odenbrink

June H
Sålde sitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Fritsla

Tack för trevligt bemötande och fint samarbete 💐 Med vänlig hälsning June

Svar från Cicilia Odenbrink

Tack för ditt förtroende June. Jag kan inte annat än hålla med dig om att vi fick till ett riktigt fint samarbete. Jag står gärna till tjänst för dig igen:) Ha en fortsatt fin helg. Kram

Edvin K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Skene

Väldigt kunnig och grym på sitt jobb. Allt gick smidigt till.

Svar från Cicilia Odenbrink

Tack Edvin! Spännande med nytt hem. Ha en fin dag så hörs vi snart på nytt!

Kent B
Mårdaklev

Fantastiskt bra och trevlig mäklare och även väldigt tillgänglig... Hon svarade och gick att ringa en långfredag så det var kanonbra.

Svar från Cicilia Odenbrink

Tack för din fina recension, det gör mig så glad att du är nöjd med min arbetsinsats. Önskar dig en riktigt fin dag!

Jan Bertil G
Svenljunga

Från första kontakten blev vi väldigt väl bemötta! Cicilia är oerhört lyhörd och kompetent, med kundens bästa hela tiden i fokus. Våra förväntningar på hur en mäklare ska vara uppfylldes! Vi ger Cicilia toppbetyg!

Svar från Cicilia Odenbrink

Men ohhh!! Så otroligt fin recension! Tack snälla och tack för ett otroligt fint samarbete! Ha en fin fortsatt kväll och så hörs vi snart på nytt igen.

Martina W
Köpte sitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Skene/haby

En mycket bra mäklare, enkel att kontakta och snabb med att svara på frågor. Allt fanns när vi skulle kolla på huset, papper och broschyrer. Avslutningen med genomförandet av husköpet flöt på bra, fick den informationen som behövdes och gick igenom varje papper. Härligt bemötande

Svar från Cicilia Odenbrink

Härligt bemötande det hade minsann även du! Tack för en otroligt härlig kontraktsskrivning, så många skratt haha! Är övertygad om att ni hittat hem, ta nu väl hand om dig så hörs vi när tillträdet närmar sig:) Kram!

Jonas J
Skene/haby

Väldigt trevlig och hjälpsam 😊 man behöver väll inte säga så mycket mer än så😊

Svar från Cicilia Odenbrink

Tack Jonas och grattis igen! Ha det så gott nu och så ses vi igen på tillträdesdagen:)

Fredrik W
Kinna

Jag blev bemött med ett stort leende och ett bra välkomnande, Hade inte så mycket förväntningar egentligen efter som det var första gången jag skulle kolla på en lägenhet. Allting gick smidigt från start till slutet

Svar från Cicilia Odenbrink

Tack snälla Fredrik för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och igen stort grattis till köpet. Tror du kommer trivas jättebra!

Anette A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Kinna

En superhärlig och personlig mäklare som verkligen gjorde allt för att min bostadsaffär skulle bli den bästa! Kan verkligen rekommendera Cecilia till alla som ska sälja eller köpa bostad!

Svar från Cicilia Odenbrink

Nu gjorde du min söndag, jag blev så glad av ditt omdöme! Tack Annette för att du skrev några rader och rekommenderar mig till andra, det betyder oerhört mycket för mig, tack!

Mikael N
Svenljunga

Vänlig, omtänksam och sätter kunden i centrum. Flera av Cicilia behövs 👊🏻 Mitt Betyg 10 av 10 ☀️

Svar från Cicilia Odenbrink

Men alltså hur go är inte du! Haha tusen tack snälla Mikael och välkommen till Svenljunga, hoppas du och barnen ska trivas i nya huset.

Jan Anders I
Sexdrega

Mycket kompetent och gav bra råd. Hjälpte oss på ett smidigt sätt genom säljprocessen. Bra rutiner för de olika avtal som krävs. Rekommenderas!

Svar från Cicilia Odenbrink

Tack för förtroendet och för fina ord de värmer verkligen!