Svensk Fastighetsförmedling Tomelilla

Svensk Fastighetsförmedling Tomelilla

• BadgeThreeYears

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Tomelilla! Här i skånska Tomelilla på Österlen finns naturen nära i form av naturreservat och flera små byar, samtidigt som det är kort avstånd till städer som Malmö, Köpenhamn och Krisitanstad. Vi på Svensk fastighetsförmedling öppnade bobutiken år 2014 och sitter mitt i centrum....

80 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Tomelilla

Peter F
Köpte sitt hus med hjälp av Joakim Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
Rydsgård

Trevlig mäklare som snabbt såg till att det blev visning.

First-Name L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
Simrislund

Bra kontakt genom hela köpet 👍🏻👍🏻

Sofia V
Simrislund

Jättenöjda med hela processen. Snabb återkoppling och trevligt bemötande!

Lars J
Skurup

Mycket nöjd trevlig fick bra svar på det vi ville veta om husköpet

Vivika L
Sålde sitt hus med hjälp av Joakim Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
Skurup

Erfaren, professionellt bemötande. Mycket engagerad och tillgänglig. Goda råd. Flexibel

Karin L
Köpte sitt hus med hjälp av Mikael Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
Simrishamn

Mikael hade ett positivt bemötande och kom med goda råd. Han tog sig tid att samtala och lyssna in våra behov och lotsar oss med van hand genom köpeprocessen. Med Mikael känner man sig trygg som köpare, han hetsar inte på och är lika mycket köparens mäklare som säljarens.

Christina G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
Ystad

Trevligt bemötande, väldigt hjälpsamt. Lätt att hitta tider för både visning och annat administrativt. Mäklaren var mycket trevlig, hjälpsam och kompetent.

Ann-Christine J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
Ystad

Trevlig och allt har flutit på, kan sin sak.

Pernilla O
Sålde sitt hus med hjälp av Mikael Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
Ystad

Ödmjuk och lyhörd. Har kännt mig trygg med husförsäljningen hela vägen.

Anna Gunilla K
Löderup

Bra och professionell mäklare, lätt och trevlig att samarbeta med samt kunnig och erfaren. Rekommenderas.

Kent B
Tommarp

Jag upplever Mikael som väldigt korrekt och vänlig som mäklare. Han gav god information om fastigheten och agerade så snabbt som man kan förvänta sig vid en fastighetsaffär. Mikael levde väl upp till mina förväntningar från första kontakt till kontraktsskrivning. Sammanfattning: Med beröm godkänt.

Peter K
Tommarp

Försäljningsskyltarna var för små vid huset. Mäklaren trevlig, glad, anpassningsbar enligt våra önskemål. Ringde upp nästan direkt om man sökte honom, tillmötesgående.

Jesper G
Blentarp

Lätt att ha och göra med. Angelägen att få mäkla affären. God kommunikation och lätt att prata med. Vi hade något högre förväntningar på slutliga försäljningspriset men det har nog snarare med marknaden än mäklaren att göra.

Marika K
Östra Förstaden

Trevlig, hjälpsam och lyhörd mäklare.

Elisabet M
Simrishamn

Mikael är en inkännande person som verkar fri och öppen i sin samvaro med köpare och säljare. Det var ett mycket trevligt möte.

Ingrid N
Skurup

Lugn, trygg och kunnig i allt. Hjälpsam både i råd och dåd. Redan vid första mötet kändes det rätt att välja Joakim som min mäklare. Ingen aggressivitet eller framhållande av sig själv och detta avgjorde mitt val. Jag är mycket nöjd och rekommenderar andra att välja Joakim till sin mäklare.

Arnold Franz L
Ystad

trevligt bemötande och täta kontakter med uppdateringar våra förväntningar var inte så höga pg av sämre allmänna läge och räntehöjningar utan säkra prognoser i framtiden M.P. tyckte att det finns definitiv en köpare någonstans och gav aldrig upp. Han lyckades att hitta rätt köpare på kort tid och han styrde varje moment till full belåtenhet. Hans sätt var vänligt och korrekt , aldrig stel och tråkigt.

Maj-Britt M

Erfaren Påläst Lyhörd Tillgänglig Positiv Glad Ödmjuk

Siv J
Ystad

Kunnig. Bra information och uppdateringar och realistiska förväntningar

Ian K
Löderup

Jag tycker att Joakim har skött denna försäljning jättebra. Han har varit informativ, proffsig och trevlig. Jag kan varmt rekommendera Joakim.

Fanny P
Tomelilla

Mikael har varit välinformerad, genomtänkt, diplomatisk, omtänksam, lugn, positiv, varmhjärtad, punktlig, hjälpsam och verkligen bidragit till att mitt husköp blev en lyckad och trevlig upplevelse från början till slut. Jag har bara gott att säga. FANNY

Tiia T
Ystad

Positiv och lugn, snar till skratt och har koll!

Lisa S
Ystad

Positivt bemötande och Joakim levde upp till de förväntningar som jag hade. Använt Svensk Fastighetsförmedling förut och det känns bra och bekvämt.

Randi Jamila S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
Ystad

Mikael Persson har vært meget vennlig, profesjonell og dyktig.

Malou W
Skurup

Joakim har ett väldigt lugnt sätt. Gillade att han inte är pushig. Han var lättillgänglig och gav ett ärligt intryck. Superbra mäklare Varma rekommendationer

Gertrud Anna Kristina E
Skurup

Joakim är mycket trevlig person passar utmärkt som mäklare. Lyhörd, empatisk och har en förmåga att lyssna låta kunden prata och därefter komma med kloka förslag. Har för mig/oss varit ett stort stöd i en orolig tid, stöttat i "svackor" som ; ingen kom på visningen, tänk om ingen vill ha vårt hus osv. Våra förväntningar har infriats med råge. Jag/vi kommer att rekommendera Joakim till fler uppdrag om någon frågar efter en bra mäklare vår bekantskapskrets. Mvh Gertrud och Gert Ekman i Skurup.

Lisa E
Löderup

Bra återkoppling efter varje visning. Lugn och sansad. Lite tydligare strategi hade jag önskat eftersom objektet har legat ute i dryga 4 månader. Han skulle använt sin erfarenhet till att vara mer tydlig visa med hela handen. Sedan förstår jag balansgången med att mäkla och inte sälja och hot om räntehöjningar mm och att det är alltid säljaren som bestämmer. Vi gillar Joakim och rekommenderar honom gärna och jag hoppas att hela ST-kontoret kommer till nya Gårdsbryggeriet och dricker massa god öl när det är färdigbyggt.

Annika T
Ystad

Trevligt och proffsigt! Mikael tog hand om vår försäljning på bästa sätt! Vi kände stort förtroende för Mikael. En mäklare med kunskap och erfarenhet och dessutom mycket hjälpsam och trevlig. Vi hade roligt under vår försäljningsprocess.

Randi Jamila S
Ystad

Mikael Persson er høflig og sympatisk og profesjonell. Jeg anbefaler ham til alle som vil kjøpe bolig.

Jim Arne Gunnar L
Tomelilla

Mycket bra på alla sätt! Rekommenderas!

Barbro J
Köpingebro

Vi förväntade oss- och har fått träffa en rak, trevlig mäklare med glimten i ögat och gott förhållningssätt till köpare och säljare. Mikael har varit lätt att hålla kontakt med via såväl mejl som telefon/sms.

Anna-Leena J
Ystad

Bemötandet var trevligt, sakligt, kunnigt. Jag ville veta praktiska saker kring försäljning: husets värde, marknadens intresse, hur vi går vidare etc Joakim hade svar till allt. Joakim har varit stort stöd under denna process, som också har varit roligt. Jag kan verkligen rekommendera honom. Han är en man för sin hatt.

Annie L
Ystad

Mycket trevlig Kunnig Glad Lätt att göra med Förmodligen best av alla, känner inte många i Ystad Men han är nr 1

Susanne M
Ystad

Väldigt bra visning där man hade chans att prata med mäklaren om lägenheten. Så allt från visning till kontraktsskrivning av lägenhet fungerade bra.

Svar från Mikael Persson

Hej Susanne, stort Tack för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme, alltid lika trevligt att ta sig den tiden på visningen och bra att det uppskattas, välkommen till fina Ystad. Ses på tillträdet. Ha det så bra. Soliga hälsningar Mikael

Monica B
Köpte sin bostad med hjälp av Mikael Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
Lövestad

Mikael är kunnig, pålitlig, engagerad och lojal mot både köpare och säljare. Han har på ett mycket professionellt sätt hjälpt mig att genomföra mitt livs största affär. En egen gård. Monica Barkow

Aron T
Sövde

Trevlig, seriös och behjälplig.

Jimmy P
Sålde sin bostad med hjälp av Joakim Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
Sjöbo

Väldigt trevligt och kunnig mycket nöjd

Per Olov M
Simrishamn

Vi blev väl bemötta, men kunde inte få svar på alla våra frågor.

Svar från Mikael Persson

Hej Per Olov, Tack för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme. Det är skönt att höra att ni känner er väl bemötta. Vid köp av nyproduktion kan det ibland vara frågor som tar längre tid att få svar på, då det är många parter inblandade. Jag slår dig en signal så kan vi reda ut vilka frågor som är obesvarade – för självklart ska du ha de svar som finns att ge. Ha det så bra. Hälsningar Mikael

Leif J
Ystad

Hej Tycker att affären ska fullföljas innan någon helhetsbild kan ges. Leif Jakobsson

Svar från Mikael Persson

Hej Leif, Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Våra utskick från Reco sker automatiskt efter kontraktsskrivning, då förmedlingen av affären är gjord. Jag förstår att det kan upplevas som att det är först efter tillträdet som affären är fullföljd. Jag hoppas du är nöjd med mitt arbete så här långt. Vi ses på tillträdet!

Christina J
Ystad

Punktlig. Trevlig med glimten i ögatt, Kunnig om område och fördelarna med att bo här• Kan rekommenderas absolut!

Svar från Mikael Persson

Tack Christina för att du tog dig tid och för ditt fina omdöme. Har varit en trevlig resa hela vägen, ett nöje, ses vi inte vid strandpromenaden, då ses vi på tillträdet !

Birgit H
Ystad

Joakim är jättetrevlig alltid glad och mötet med honom var väldigt positivt och försäljningen av min lägenhet gick som en dans . Mycket nöjd

Elisabet T
Ystad

Trevligt bemötande. Mycket aktiv och engagerad

Caroline H
Ystad

Trevlig, öppen och informativ. Kunnat svara på de flesta frågor. Överlag bra

Poya H
Ystad

Mycket gott intryck, kan absolut tänka mig anlita för framtiden!

Hans H
Ystad

God tillgänglighet och mycket bra bemötande. Hög kompetens.

Johan G
Skurup

Mikael har varit tillmötesgående under hela försäljningen, lätt att diskutera med och lång erfarenhet av branschen.

Mats N
Skurup

Joakim är mycket kompetent och pratar så man förstår hela kedjan. Om ni vill ha en Mäklare som hjälper er med allt, så är Joakim vårt tips. Eva&Mats

Mikael H

Bra bemötande, kunnig, personlig

Karin N
Ystad

Bra och positivt bemötande. Trevlig och proffsig mäklare. Prospektet stämde inte helt men var inte avgörande för vårt köp. Jag kan varmt rekommendera Joakim.

Rolf N
Ystad

För oss som köpare har Joakim varit väldigt trevlig och tillmötesgående. Tillgänglig och Snabb med återkoppling. Vi förväntade oss en mäklare som på ett neutralt sätt förmedlade objektet och det gjorde Joakim. Vi är väldigt nöjda med processen så här långt.