Sofia Adolfsson

Sofia Adolfsson

Sofia Adolfsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Sofia Adolfsson har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Sofia Adolfsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-11 och har fått 127 omdömen med ett betyg på 4.9. Sofia Adolfsson har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

127 omdömen om Sofia Adolfsson

Rasmus R
Köpte sitt hus med hjälp av Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Sollebrunn

Sofia var flexibel, lösningsprienterad och väldigt pedagogisk för oss som förstagångsköpare.

Hans Peter N
Sålde sitt hus med hjälp av Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Sjuntorp

1: jag blev bemött på ett trevligt och proffsigt sätt av Sofia. 2: jag hade ganska stora förväntningar ang. proffsighet och de blev uppfyllt till 100%. 3: Som ovan beskrivet så var proffsigheten imponerande. Jag har nog träffat ett 20-tal mäklare och Sofia ligger klart i topp där!! Hon upptäckte t.ex. hussvamp vilket blev: ”räddningen för dig” enligt ”Fukt i Väst”. De sade att: ”Det kan du tacka din mäklare för, hade det upptäckts efter du sålt huset, då hade du fått problem”!

Sofie B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Stavre

Vi var i det stora väldigt nöjda med Sofia som mäklare. Vi hade önskat att hon kommit med mer förslag då vi kände att vi fick komma på idéer för att ta affärn vidare när intresset svalna. Annars väldigt proffessionell och enkel att jobba med.

Hanna J
Trollhättan

Positiv och behaglig både vad det gäller bemötande och inställning.

Kajsa M
Götalunden

Stort engemang från mäklaren och kan verkligen rekommendera henne vidare.

Pia S
Skogshöjden

Trevligt bemötande, snabb försäljning Bara positivt att säga om Sofia

Berit Margareta O
Gärdhem

Bra bemötande. Proffsig. Fixade allt. Lätt att få kontakt med om man ville fråga något. Gick snabbt att sälja huset.

Lina H
Karlstorp

Sofia är en väldigt proffsig och lyhörd mäklare. Hon kände in vad vi behövde, dels för att få sålt vår lägenhet men även så att vi kände oss trygga genom hela processen. Om vi behöver varken köpa eller sälja igen så kommer vi kontakta Sofia för detta!

Hans J
Björndalen

Vi är jättenöjda med vår mäklare Sofia som är mycket trevlig, kunnig och saklig i alla frågor.

Carolina W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Björndalen

Trevlig och tillmötesgående Lätt att kontakta och få snabba svar av Hjälpsam med alla delar