Elin Nöremark

Elin Nöremark

Elin Nöremark är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

Elin Nöremark har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Elin Nöremark har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-09 och har fått 167 omdömen med ett betyg på 4.8. Elin Nöremark har haft 26 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
En bostadsaffär är en otroligt viktig händelse i ditt liv och valet av mäklare bör inte lämnas åt slumpen! Framgång nås enbart genom hårt arbete och jag är övertygad om att nyckeln till en riktigt lyckad bostadsaffär är ett stort driv och ett personligt engagemang. Detta, tillsammans med en stor dos glädje, passion och ödmjukhet gör att jag kan fortsätta att göra bra bostadsaffärer. Genom att ha nöjda kunder som rekommenderar mig vidare, säkerställer jag ständigt kvalité i min mäklartjänst – allt för att du skall nå bäst resultat vid din försäljning!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
För mig är en bostad mer än bara en bostad. Det är ett hem. Ett hem där familjer skapas, växer och formas över tid. En plats där minnen och känslor sitter i väggarna. Att gång på gång få förtroendet att vara delaktig och hjälpa till när hem skall byta ägare är en stor ära och ett uppdrag som jag axlar med stor respekt och hängivenhet. Jag älskar att utmana mig själv och min största drivkraft är att kunna hjälpa andra människor på ett så tryggt och bra sätt som möjligt. Att mina kunder ofta återkommer när de ska ta nästa steg i livet är det bästa kvittot för mig – då vet jag att jag har lyckats!

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
När jag utbildade mig till mäklare var min främsta vision att genom hög service kunna hjälpa människor i ett av de största skedena i livet. Men oj, vad mycket mer jag får utlopp för! Förutom den social biten får jag även användning av min kreativitet, målmedvetenhet och affärsmässighet. Jag älskar också att jag ges möjlighet att vara med påverka synen på mäklaryrket och det sedan tidigare ganska konservativa mäklaridealet. Att få vara en del av och kunna bidra till utvecklingen känns fantastiskt! Kommentarer som ”Det är så kul och peppande att se unga, coola och kompetenta tjejer äga sin yrkesroll” från en kund, gör mig oerhört stolt. Vi kan, vi vill och vi vågar!

167 omdömen om Elin Nöremark

Sedan starten hos Reco 2017
Oleksandr M
Köpte en tomt med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
Tranemo

Hej ! Jätte trevlig, utför sitt jobb på 110% respektfull människa! Mvh Oleksandr Myronenko

Svar från Elin Nöremark

Stort tack för fina ord, de gjorde mig glad!

Martina H
Sålde sitt hus med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
Ulricehamn

Kan rekommendera Elin. Väldigt professionell och trevlig. Lyssnade på mina önskemål.

Svar från Elin Nöremark

Tack för förtroendet! Det gläder mig att du är nöjd med husförsäljningen.

Daniel J
Köpte sitt hus med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
Ulricehamn

Väldigt trevligt och glad, lätt att ha att göra med. Mycket nöjd.

Svar från Elin Nöremark

Tack för snälla ord! Jag hoppas att ni ska trivas bra i ert nya hus!

Carolina G
Ulricehamn

Från första stund vi träffade Elin blev vi bemötta precis som önskat. Professionellt, och informativt, förstående med ett positivt intryck. Verkligen kunnig och vi kände oss 100% trygga hela vägen.

Svar från Elin Nöremark

Tacksam för era fina ord och för förtroendet vid försäljning av ert fantastiska hus!

Tomas P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
Ulricehamn

Trevlig bemötande och seriös tycker jag 🥰

Svar från Elin Nöremark

Tack Tomas! Vi ses snart på tillträdet.

Joakim Å
Ulricehamn

Mycket trevlig och bra påläst. Hittade exakt det vi letade efter. Allt gick smidigt och bra hela vägen. Så bara positivt att säga. Lysande!

Svar från Elin Nöremark

Tusen tack! Det gläder mig att ni har hittat drömhuset.

Eivor W
Timmele

Från allra första kontakten till kontraktskrivning kännde jag att Elin var väldigt professionell. Hon ordnade alla kontakter från foto, besiktning o visningar på ett proffsigt sätt. Jag har känt mej trygg under hela resans gång. Kan varmt rekommendera Elin till alla. Mvh. Eiwor Wide.

Svar från Elin Nöremark

Vilka fina ord! Tack för ett bra samarbete genom hela försäljningsprocessen.

Angelika S
Timmele

Det var en fantastisk upplevelse att arbeta med fastighetsmäklaren Elin och alla våra förväntningar uppfylldes!

Svar från Elin Nöremark

Tusen tack! Jag hoppas att ni ska trivas bra i ert nya, fina hus.

Emil A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
Ulricehamn

Elin är professionell, kompetent och återkopplar kontinuerligt. Jag kommer anlita Elin igen och rekommenderar henne!

Svar från Elin Nöremark

Tack för förtroendet! Ser fram emot fler samarbeten :)

Tord A
Ulricehamn

Ordning och reda,, kunnig på flera plan, följer alla regler och lagar. Erfarenheten finns där men, fortfarande kan det förbättras med några år till.

Svar från Elin Nöremark

Tack för förtroendet! En ära att få hjälpa till med din unika försäljning och en erfarenhet rikare. /Elin