Ida Lind

Ida Lind

Ida Lind är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta

Ida Lind har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Ida Lind har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-12 och har fått 235 omdömen med ett betyg på 4.9. Ida Lind har haft 2 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 75% av sina kunder efter omdömen.

235 omdömen om Ida Lind

Monica J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta
Runby

Snabb på att återkomma med information. Glad och trevlig. Väldigt kunnig. Rekommenderar henne varmt.

Svar från Ida Lind

Tack snälla Monica för ditt fina omdöme. Det har varit så roligt att få hjälpa dig att hitta hem i denna oslipade diamant till bostad. Det ska bli så spännande att få se hur du väljer att renovera. Vi ses på tillträdet :) /Ida

Johan B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta
Centralt

Motsvarade alla mina förväntnigar.

Svar från Ida Lind

Det har varit så värdefullt att få förtroende att hjälpa er med försäljningen av bostaden. Tack för ett väldigt fint samarbete. /Ida

Robert M
Valsta

Bra bemötande och tydlig med en genomtänkt plan som ledde till en försäljning av vårt boende.

Svar från Ida Lind

Tack snälla ni för det fina omdömet. Jag vill också passa på att ge er en guldstjärna som säljare. Ni har verkligen arbetat hårt för att skapa optimala förutsättningar för oss att nå ett lyckats försäljningsresultat. Jag hoppas ni ska trivas underbart i Värmland. :) /Ida

Arto S
Runby

Jag bra bemött av mäklaren,fick den information som behövdes för lägenheten och närområdet,så min upplevelse är positiv.

Svar från Ida Lind

Tack så mycket för de fina orden. Jag hoppas ni ska trivas dunderbra i bostaden. :) /Ida

Linda S
Runby

Bra bemötande, starkt engagemang och hög tillgänglighet. Kan varmt rekommendera Ida när du ska sälja din bostad.

Svar från Ida Lind

Tack snälla Linda för ett fint samarbete i samband med försäljningen av din bostad. Tänk vilken resa vi gjort! Du har gjort ett superbra jobb med preparation inför foto, visning etc och det är också en stor anledning till den lyckade försäljningen. /Ida

Lena B
Runby

Trevligt och proffsigt bemötande. Nöjd kund!

Svar från Ida Lind

Tack snälla för de fina orden Lena. Jag hoppas ni ska trivas superbra i bostaden. :) /Ida

Ronja Helga A
Runby

Väldigt trevlig och pålitlig. En mäklare som på riktigt jobbar för båda parters intressen. Mycket engagerad!

Svar från Ida Lind

Tack snälla Ronja för det fina omdömet. Jag är så glad att jag kunde hjälpa er att hitta hem i Väsby och detta magnifika radhus. Det passar er verkligen som handen i handsken. /Ida

Hamed H
Valsta

Jättetrevligt bemötande och hon uppfyllde mina förväntningar och försäljningen gick bra.

Svar från Ida Lind

Tack snälla Hamed för de fina orden. Jag är så tacksam över att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Jag är också så glad för den goda kommunikation vi haft genom samarbetet. Guldstjärna till dig! /Ida

Jan Stefan B
Valsta

I en svårbedömd marknad lämnas realistiska förslag till prissättning och handlingsplan för försäljning med ett sådant engagemang och sätt att säljaren uppfattar sig vara den enda kunden som Fastighetsförmedlingen hade. (Viket naturligtvis var fel) De förväntningar som fanns inför försäljningen överträffades med råge. Det var en försäljning där mäklarens förslag och åtgärder under resans gång höll säljaren orienterad om händelseutvecklingen med resultat att lägenheten blev såld efter en visning. Det finns gott om så kallade...

Svar från Ida Lind

Tack snälla Jan Stefan och Isa. Jag är så glad över att ni gav mig förtroendet att hjälpa er med försäljningen av bostaden. Ni har gjort ett superjobb som säljare och jag har alltid känt att vi haft en tydlig plan att jobba utifrån som också präglats av ett gott samarbete och kommunikation. Ni har varit exemplariska säljare där ni också underlättat för mig som mäklare att på ett professionellt sätt kunna utföra mitt jobb med ert förtroende i ryggen. Jag har också haft med proffs att göra! Hälsa de småländska markerna från mig! :) /Ida

Nedim L
Valsta

Hon var tillmötesgående, jättetrevlig och snäll. Rekommenderar henne!

Svar från Ida Lind

Tack snälla Nedim! Det har varit så roligt att få hjälpa dig med köpet av denna oslipade diamant till bostad. Den passar verkligen dig och jag väntar med spänning på att få se hur du väljer att renovera. Vi ses på tillträdet :) /Ida