Sofie Blomstedt

Sofie Blomstedt

Sofie Blomstedt är mäklare på Fastighetsbyrån Gotland

Sofie Blomstedt har varit registrerad mäklare sedan 2017-06. Sofie Blomstedt har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-10 och har fått 5 omdömen med ett betyg på 4.8. Sofie Blomstedt har haft 3 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-09 - 2024-03

5 omdömen om Sofie Blomstedt

Örjan Elis Martin N
Sålde sitt hus med hjälp av Sofie Blomstedt en del av Fastighetsbyrån Gotland
Södra Gotland

Har blivit bemött på ett positivt sätt. Sofie har gjort ett strålande jobb som gjorde ledde till en snabb försäljning av mitt hus

Tina G
Sålde sitt hus med hjälp av Sofie Blomstedt en del av Fastighetsbyrån Gotland
Mellersta Gotland

Fick redan vid första besöket en bra känsla av Sofie som gjorde att jag valde henne. Sofie har varit toppen och verkligen lagt ner ett toppen jobb på detta uppdrag. Hon har varit aktiv, snabb att svara och är mycket trevlig och lätt att prata med. Tycker hon har haft ett mycket bra upplägg för visning och presentation. Rekommenderar henne verkligen.

Svar från Sofie Blomstedt

Stort tack för det fina omdömet Tina. Vi har haft ett väl fungerande samarbete vilket jag också uppskattat :) Vi ses på tillträdet!

Yvonne M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Blomstedt en del av Fastighetsbyrån Gotland
Visby

Sofie Blomstedt är proffsig, tillmötesgående och noggrann.

Svar från Sofie Blomstedt

Tack Yvonne för ditt omdöme! Det har varit roligt att få hjälpa Er med försäljningen av er fina lägenhet. Nu jobbar vi för att hitta ert nya drömboende. 😊

Sven-Göran A
Visby

Proffsig, ambitiös och noggrann.

Svar från Sofie Blomstedt

Tack Sven-Göran för det fina omdömet och för ett fint och välfungerande samarbete! Vi ses på tillträdet om inte tidigare!

Björn F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Blomstedt en del av Fastighetsbyrån Gotland
Visby

Trevligt bemötande och kunnig, bra ordning

Svar från Sofie Blomstedt

Tack för ditt omdöme Björn, uppskattar det! Ha det fint så ses vi på tillträdet :)