Mathilda Tuvenäs

Mathilda Tuvenäs

Mathilda Tuvenäs är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Varberg

Mathilda Tuvenäs har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Mathilda Tuvenäs har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-12 och har fått 139 omdömen med ett betyg på 4.9. Mathilda Tuvenäs har haft 6 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

139 omdömen om Mathilda Tuvenäs

Sedan starten hos Reco 2021
Ioannis C
Sålde en tomt med hjälp av Mathilda Tuvenäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Stråvalla

Mathilda är mycket energisk och noggrann, hon levererar på utsatt tid utan att man behöver påminna. Mathilda tar både köpare och säljare på lika stort allvar och det är uppenbart att att man är i professionella händer.

Svar från Mathilda Tuvenäs

Vilket omdöme! Det har varit ett rent nöje att får hjälpa er med förmedlingen av tomterna. Tack snälla Ioannis för ett fint samarbete och hoppas vi kommer få möjlighet att jobba tillsammans igen! :)

Gunilla A
Köpte en tomt med hjälp av Mathilda Tuvenäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Stråvalla

Ett bra bemötande. Mathilda hade bra koll och följde snabbt upp de frågor vi hade.

Svar från Mathilda Tuvenäs

Tack Gunilla! Det gläder mig att ni är nöjda med mitt arbete och återigen -Stort grattis till ert tomtköp! :)

Joakim P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mathilda Tuvenäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Träslöv

Hittade en bra matchning efter våra tidigare nämnda önskemål. Tillgänglig mäklare som var enkel att ställa frågor till.

Svar från Mathilda Tuvenäs

Tack för omdömet Joakim och stort grattis till köpet av er fina lägenhet! :)

Robin W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mathilda Tuvenäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Träslöv

Mathilda levererade på topp ifrån start till avslutad affär. Bra positiv energi med god återkoppling hela vägen. 5 av 5

Svar från Mathilda Tuvenäs

Så roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete Robin! :) Tack för omdömet!

Mikael H
Göingegården

Mathilda är en trevlig mäklare som tar hand om spekulanter på bästa sätt. Hon är kunnig och hade svar på mina frågor. Uppfattar henne som öppen och transparent

Svar från Mathilda Tuvenäs

Tack för omdömet Mikael och stort grattis till er nya, fina lägenhet! :)

Marie H
Göingegården

Mathilda var engagerad vid alla kontakter vi hade från första visningen till kontraktsskrivningen. Det är en mäklare som vi kan tänka oss att anlita vid en eventuell försäljning i framtiden.

Svar från Mathilda Tuvenäs

Så glad jag blir av era fina ord! Ni är välkomna tillbaka. Grattis till nya bostaden :)

Marinette S
Göingegården

Mathilda var tydlig och lyhörd. Hon kommunicerade hur hon tänkte utmed processens gång och inkluderade mig. När jag hade frågor återkopplade hon snabbt. Jag är mycket nöjd. Helhetsmässigt var Mathilda professionell och omtänksam i en fin balans.

Svar från Mathilda Tuvenäs

Dina ord värmer verkligen Marinette! Tack för ett fint samarbete och stort lycka till i sökandet av ny bostad i ny stad! :)

Karl-Axel H
Sålde sitt hus med hjälp av Mathilda Tuvenäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Bua

Matilda är proffsig, kunnig, glad , positiv och ger ett förtroende ingivande intryck.Matilda har gett mig snabb, bra, och kontinuerlig info ang min försäljning av pappas hus i Bua.Det är lätt att nå Matilda via sms och mobila samtal.Hon hör alltid av sig om hon råkar vara upptagen.Jag rekommenderar varmt Matilda inför kommande försäljningar.

Svar från Mathilda Tuvenäs

Vilka fin ord! Tack snälla för omdömet och tack igen för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen.

Roos M
Öster

It was my first time buying a house and also buying it in a completely different country has been challenging, but Mathilda has been so nice and guiding me through the whole process. She has patiently answered all my questions and helped me when I was confused about the Swedish system. Thank you Mathilda!

Svar från Mathilda Tuvenäs

Im so happy that we could find you a new home here in Varberg and also very glad to hear that you feel like you got the help you needed Roos! :)

Eva E
Trädlyckan

Mycket trevlig, fick svar på alla frågor. Den bästa mäklaren jag stött på hittills.

Svar från Mathilda Tuvenäs

Tack snälla Eva för de fina omdömet! Så roligt det har varit att få hjälpa er a både köpa och sälja. Stort lycka till framöver och varmt välkomna till Varberg! :)