Elisabeth Christensen

Elisabeth Christensen

Elisabeth Christensen är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Värnamo

Elisabeth Christensen har varit registrerad mäklare sedan 2003-06. Elisabeth Christensen har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-03 och har fått 100 omdömen med ett betyg på 4.7. Elisabeth Christensen har haft 42 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

100 omdömen om Elisabeth Christensen

Sedan starten hos Reco 2018
Cecilia S
Sålde sitt hus med hjälp av Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
Värnamo

Har haft ett par gånger med henne att göra. Har alltid blivit väl bemött och fått saker förklarade för mig på ett bra sätt. Trevlig mäklare 👍🏽

Tack Cissi för förmånen att få hjälpa Er! Elisabeth

Marjana M
Köpte sitt hus med hjälp av Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
Värnamo

vår erfarenhet av elisabeth var ganska bra vi fick alla våra frågor besvarade vi fick hjälp även för andra saker som orsakade en språkbarriär och överlag bara en mycket bra upplevelse

Tack Marjana och lycka till Ert fina hus! Elisabeth

Inger T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Christensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värnamo
Centrum

Vänlig, trevlig, kunnig och hjälpsam mäklare. Vi ger högsta betyg!

Svar från Elisabeth Christensen

Tack Inger och Gösta för förmånen få hjälpa Er och lycka till med nya boendet! Elisabeth

Johannes S
Bredaryd

Bra bemötande, och tillmötesgående

Svar från Elisabeth Christensen

Tack Johannes och lycka till i ditt nya fina hus! Elisabeth

Niklas W
Värnamo

Elisabeth är otroligt tillgänglig och effektiv. Hon har stenkoll på de praktiska detaljerna i processen och vi upplevde att vi kunde lita på henne till 100%. Det var lätt att kommunicera med henne. Dock hade vi personligen önskat få uppleva en större förståelse och empati från henne kring de känslor och funderingar som kan uppstå när man ska köpa hus för första gången. Vissa frågor vi hade upplevde vi att Elisabeth "viftade bort" som irrelevanta eller oviktiga. Vi upplevde henne som irriterad när vi drev och ville undersöka...

Svar från Elisabeth Christensen

Tack för Era synpunkter som är viktiga för mig och som jag tar med mig. Hoppas det känns bra att vi tog den tid Ni behövde för att känna Er trygga att gå vidare i processen. Lycka till med Ert nya boende! Elisabeth

Matz B
Värnamo

Fått all hjälp vi behöver. Ställt upp extra för att tillmötesgå vårt behov av extra visning Bra på alla sätt

Svar från Elisabeth Christensen

Tack för förmånen få hjälpa Er och stort lycka till med flytten! Elisabeth

Ann W
Värnamo

Litade helt på henne fick sånt förtroende direkt!

Svar från Elisabeth Christensen

Tack Ann för förtroendet och lycka till med nytt boende! Elisabeth

Karl Martin Erik H
Värnamo

Elisabeth personliga engagemang och erfarenhet hjälpte oss massor.

Svar från Elisabeth Christensen

Tack för förtroendet få hjälpa Er och lycka till i nya fina bostaden! Elisabeth

Leif H
Värnamo

Elisabeth har verkligen angaerat sig i vår fastighetsaffär. Tiden på dagen har inte utgjort något hinder för henna att agera. Vi har upplevt henna som positiv som persona

Svar från Elisabeth Christensen

Tack Leif och Lisbet för förmånen få hjälpa Er och lycka till med Er nya bostad! Elisabeth

Filip N
Mossle

Smidigt och grymt bemötande, har ingenting att klaga på över huvud taget.

Tack för trevligt omdöme Filip och lycka till i Ert fina hus! Elisabeth