Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Svensk Fastighetsförmedling Västerås

• BadgeNineYears

Mäklare med koll på läget i Västerås! Vill du köpa eller sälja en bostadsrätt eller villa? Kontakta oss, vi har koll på Västerås! Svensk Fastighetsförmedling har funnits som en självklar aktör på Västeråsmarknaden ända sedan 1939 då den första butiken öppnade och 2014 slog vi upp portarna på vår nya bobutik på Norra Källgatan...

981 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Johan K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Haga

Robin var jättebra genom hela försäljning!

Simon L
Köpte sitt hus med hjälp av Simon Köpsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Västerås

Trevligt och respektfullt bemötande.

Svar från Simon Köpsell

Tack Simon! Önskar er all lycka framöver i flytten. Vi ses på tillträdesdagen! /Simon Köpsell

Dennis M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Haga

Robin var väldigt professionell under hela processen och kommunikativ. Processen gick väldigt fort och kan inte annat än att rekommendera Robin som mäklare.

Erika N
Sålde sitt hus med hjälp av Simon Köpsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Västerås

Simon är mycket lyhörd och gör sitt yttersta för att jag som kund ska bli nöjd och känna mig trygg genom hela säljprocessen. Snabb att återkoppla samt att svara på frågor och funderingar som dyker upp längs resans gång.. Rekommenderar Simon varmt till andra som ska sälja sin bostad.

Svar från Simon Köpsell

Tack för det fina omdömet! Det glädjer mig att du är nöjd med mig som förmedlare och att du upplevt trygghet och snabb återkoppling. Tusen tack också för din varma rekommendation! /Simon Köpsell

Jimmy N
Västerås

Simon hade ett bra bemötande och var tydlig med hur marknaden ser ut så att vi skulle känna oss trygga i hans åtagande. Simon har varit mycket hjälpsam med alla papper och det runt omkring som ska ordnas. Förväntningarna på Simon är mer an godkänd. Sammanfattningsvis så är är jag mycket nöjd med Simon, trevlig som person och människa.

Svar från Simon Köpsell

Tusen tack Jimmy, det glädjer mig att du upplevt trygghet genom försäljningsprocessen och att du är nöjd med samarbetet! Jag hoppas att du kommer att trivas bra i din nya bostad. All lycka till! /Simon Köpsell

Sören G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Gemmel en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Centralt / Stallhagen

Klar , rak och trevlig .Har besvarat alla våra frågor under hela köpet.

Vanessa T
Asea-Stan

Robin har gjort ett strålande jobb med försäljningen av vår bostad. Han har varit lättillgängligt, smidig och positiv under hela gången. Vi är mycket nöjda och tacksamma över hans insats!

Aziz O
Asea-Stan

Robin hjälpte till med att sälja vår bostad och han var verkligen riktigt duktig! Han skötte planeringen, försäljningen och hela kedjan på det absolut bästa sättet. Han får 10/10!!

Leif B
Köpte sitt hus med hjälp av Oskar Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Västerås

Förtroendegivande, lättillgänglig, snabb återkoppling, lyhörd

Carina N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johannes Udd en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Västerås

Professionellt bemötande. Motsvarade våra förväntningar då vi fick bra vägledning gällande olika strategier för kommande försäljning av bostaden. Tydlig information och exempel som gjorde att juridiska texten blev förståelig. Försäljningen gick smidigt.

Svar från Johannes Udd

Hej Carina! Det är alltid lika roligt när dom skräddarsydda strategierna går i lås enligt plan! Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna fina rekommendation, det glädjer mig att ni är nöjda. Med vänlig hälsning, Johannes Udd Svensk Fastighetsförmedling

Vercin S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johannes Udd en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Västerås

Trevlig och hjälpsam mäklare, grym service! Tack för hjälpen!

Svar från Johannes Udd

Hej Vercin! Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva hur du upplevde mitt bemötande vid köpet av din bostad. Vad kul att du är nöjd! Jag hoppas du kommer att trivas i din bostad. Med vänlig hälsning, Johannes Udd Svensk Fastighetsförmedling

Mari-louis D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Västerås

Han var trevlig och kunnig. Lyssnade på våra önskemål. Vi är nöjda.

Martina T
Västermalm

Amanda hade ett vänligt och professionellt bemötande! Vi är väldigt nöjda med Amanda i vårt köp av lägenheten.

Marcus J
Västerås

Perfekt och professionell service, rådgivning och lösningar. Heja Amanda!

Nicklas G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Olivia Gemmel en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Västerås

Vi är mycket nöjda med Olivia. Väldigt trevlig och professionell. Hon levde upp till samtliga förväntningar vi hade och var väldigt engagerad i sitt uppdrag samt otroligt hjälpsam. Kan starkt rekommendera att anlita Olivia.

Tomas Andreas A
Haga

Vi både köpte huset och sålde lägenheten med Robin. Allt gick otroligt smidigt och lyssnade på vad vi ville vilket gjorde att vi kände ett otroligt lugn i affärerna.

Mia S
Västerås

Väldigt trevlig och förklarade bra.

Inga-Lena S
Västerås

Har ju bara träffat honom en gång men jag tyckte han var trevlig, och verkade engagerad och kunnig.

Eva K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Simon Köpsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Bjurhovda

Trevlig, hjälpsam och mycket kunnig. Det kändes tryggt.

Svar från Simon Köpsell

Hej, Tack för att du tog dig tiden att skriva en rad om vårt samarbete. Det glädjer mig att du upplevde trygghet genom processen. /Simon Köpsell

Anna E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Gemmel en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Västerås

Mycket fint bemötande; vänligt och personligt med ändå professionellt. Mycket lätt att få kontakt med, antingen på telefon, sms eller mail. Snabb i vändningarna. Lösningsfokuserad. Kunnig och erfaren (trots ung ålder). Vi är jättenöjda med Amanda efter att hon sålt två lägenheter åt oss.

Robert Bengt H
Västerås

Johannes var väldigt proffsig och förtroende ingivande vid våran försäljning. Kändes väldigt bra att ha Johannes som mäklare då han var väldigt hjälpsam och kunnig.

Svar från Johannes Udd

Hej Robert! Tack för att du tog dig tiden att skriva några rader om hur du upplevde vårat samarbete. Det glädjer mig att du är nöjd och att du har haft en bra upplevelse med försäljningen! Med vänlig hälsning, Johannes Udd Svensk Fastighetsförmedling

Monika B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Västerås

Han är mycket omtänksam lyssnar och hjälpsam Rekommenderar starkt honom 😊

Sandra S
Västerås

Bra och tydlig i sin kommunikation. Har svarat upp på alla våra frågor och gått igenom allt som innefattas i vårt lägenhetsköp steg för steg. Skulle definitivt rekommendera att ta kontakt med Johannes om du eller ni går i tankarna på att köpa nytt boende.

Svar från Johannes Udd

Hej Sandra! Tusen tack för din fina rekommendation och en smidig process som köpare. Vad glad jag blir att ni är nöjda med hela processen. Jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad. Med vänlig hälsning, Johannes Udd Svensk Fastighetsförmedling

Fredrik S
Västerås

Väldigt trevlig och lätt att få tag på. Tydliga och bra förklaringar. Rekommenderas starkt!

Svar från Johannes Udd

Hej Fredrik! Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva hur du upplevda erat köp. Vad kul att du är nöjd med mitt bemötande, det glädjer mig! Jag hoppas ni kommer att trivas! Med vänlig hälsning, Johannes Udd Svensk Fastighetsförmedling

Johanna R
Västerås

Under första mötet med Johannes så la vi upp en plan på hur försäljningen skulle gå till, och även vad vi förväntade oss som säljare. Han levererade precis det han lovade under det mötet. Alltid trevlig och lugnande under hela processen men framför allt extremt proffsig och kunnig!

Svar från Johannes Udd

Hej Johanna! Tack så jättemycket för din fina rekommendation. Det är alltid lika roligt med nöjda kunder och när resultatet blir exakt som planerat! Det glädjer mig att du känt dig trygg och har haft en bra upplevelse från första mötet och hela vägen till kontraktskrivning/ försäljning. Nu lägger vi fokus på erat husköp som är nästa mål! Med vänlig hälsning, Johannes Udd Svensk Fastighetsförmedling

Max L
Haga

Vi fick ett mycket bra bemötande. Hon löste en visning vid en tid som passade oss och kunde svara på alla våra frågor. Hon kändes påläst om bostaden och föreningen.

Jesper G
Västerås

Min sammanfattade upplevelse av denna försäljning är att det skötts väldigt professionellt med ett resultat över förväntan. Som mäklare är Johannes väldigt kommunikativ och vägleder en genom processen på ett väldigt tryggt sätt. Jag är väldigt nöjd över mitt val av mäklare och mäklarfirma, de kommer definitivt få mitt förtroende igen i framtiden!

Svar från Johannes Udd

Hej Jesper! Tack för den fina rekommendationen. Vad kul att du är nöjd med vår strategi kring din försäljning. Alltid lika roligt när planen går i lås exakt som planerat. Jag hoppas såklart på ett samarbete igen, du är så välkommen! Med vänlig hälsning, Johannes Udd Svensk Fastighetsförmedling

Ida R
Västerås

Jag vill tacka för det arbete Simon lagt ned för att bistå oss under vår fastighetsaffär. Till en början kände vi oss lite oroliga, eftersom det är vår första affär. Simons inställning och strävan att hjälpa oss var uppenbar, och vi uppskattar engagemanget för att uppnå ett positivt resultat. Vi upplevde dock ibland att det var lite svårt att ta fullständig kontroll och vissa löften och förväntningar kunde inte riktigt uppfyllas fullt ut. Så kanske en något mer försiktigare approach. Simon har absolut potential att utvecklas...

Svar från Simon Köpsell

Hej Ida, Tack för din Reco. Jag uppskattar verkligen att ni tagit er tid att skriva om hur ni upplevt affären. Det blev väldigt oturligt och tråkigt då vi hade en budgivare som drog sig ur när vi skulle boka in en kontraktsskrivning. Detta medförde att vi egentligen hamnade på ruta ett igen. Men vi lyckades tillslut uppnå nästan samma slutpris som den tidigare budgivaren presenterat, även om vägen fram blev något krokig. Jag hoppas att ni kommer att trivas bra i huset ni köpt och vi ses på tillträdesdagen av lägenheten....

Mattias A
Rönnby

Upplevdes som väldigt lättillgänglig och flexibel. Hjälpte till väldigt mycket att få till en snabb affär

Maria S
Västerås

I det stora hela bra. Gav ett tryggt intryck vid första mötet. Var snabb att återkoppla alla förändringar under vägen. Gjorde ett topp jobb att få en bra avslutning på affären.

Svar från Johannes Udd

Hej Maria! Tusen tack för den fina rekommendationen. Det glädjer mig att ni är nöjda med försäljningen och slutpriset som vi tillslut kom i mål med! Med vänlig hälsning, Johannes Udd Svensk Fastighetsförmedling

Peter Ö
Västerås

Hej trevligt bemötande och snabba återkopplingar bra och reko kille.

Svar från Johannes Udd

Hej Peter! Tack för att du tog dig tiden att skriva några rader. Det glädjer mig att du är nöjd med bemötandet och köpet av er bostad! Med vänlig hälsning, Johannes Udd Svensk Fastighetsförmedling

Alexandra A
Gryta

Trevlig och professionell mäklare

Svar från Johannes Udd

Hej Alexandra! Tack för din rekommendation. Vad kul att du är nöjd med bemötandet och försäljningen! Med vänlig hälsning, Johannes Udd Svensk Fastighetsförmedling

Filip H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Simon Köpsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Västerås

Väldigt trevlig och bemötande. Över förväntningar Duktig, seriös, trevlig och rolig

Svar från Simon Köpsell

Tack för det fina omdömet. All lycka till i nya lägenheten nu, vi ses på tillträdet! Med vänlig hälsning, Simon Köpsell

Ferial K
Rönnby

Väldigt trevlig och lugn bemötande Motsvarade våra förväntningar. Snabb handläggning blev det. Stor tack till dig Robin 🌸

Anette A
Västerås

Positiv, trevlig och tydlig. Hade inga direkt förväntningar. Fick ett gott stabilt intryck av Johannes

Svar från Johannes Udd

Hej Anette! Tusen tack för att ni tog er tiden att skriva några rader. Det glädjer mig att ni är nöjda med bemötandet och köpet av er bostad. Hoppas ni kommer att trivas! Med vänlig hälsning, Johannes Udd Svensk Fastighetsförmedling

Elias D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Oskar Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Västerås

Jag är jättenöjd med Oskar från början till slut, han var väldigt trevlig och bemötande och hade verkligen koll på allt om lägenheten och svar på alla frågor jag hade. Det var jättelätt att kommunicera då han svarade direkt. När jag efter vi kommit överens om ett slutpris hade lite diverse frågor kring handpenning och vad som gällde innan vi skrev kontraktet förklarade han allt och hade tålamod med att jag hade en massa frågor!

Amanda C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Oskar Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Västerås

Vi är väldigt nöjda med valet av Oscar som mäklare. Oscar har haft stort tålamod och ett betryggande lugn från första kontakt. Väldigt saklig och professionell. Försäljningen motsvarade våra förväntningar tack vare Oscars hjälp. Rekommenderar varmt 😊

Mattias D
Köpte sitt hus med hjälp av Olivia Gemmel en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Västerås

Proffsigt, tryggt och engagerat.

Kajsa B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Västerås

Korrekt och effektiv i både sin kommunikation och marknadskännedom

Abdulla N
Västerås

Hjälpsam, svarar på kundens frågor

Maj-Britt S
Sålde sitt hus med hjälp av Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Skälby

Björn har varit bra att prata med, verkat erfaren och kunnig. Han har varit tillgänglig, alltid ringt tillbaka, när han varit upptagen. Hans råd har känts bra, verkar ha förstått mina synpunkter och min situation. Jag kan rekommendera honom.

Viktoria V
Sålde sitt hus med hjälp av Olivia Gemmel en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Västerås

Olivia har rakt igenom givit ett både proffsigt, personligt och trevligt intryck. Samarbetet har flutit på bra och vi har fått snabba och tydliga svar på våra frågor. Vi är jättenöjda!

Ferhan B
Köpte sitt hus med hjälp av Björn Wallberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Skälby

Jag är tacksam att få träffa en så hjälpsam och snäll mäklare. Skulle verkligen rekommendera honom

Evelina D
Gideonsberg

Vi blev väldigt bra bemötta! Han svarade snabbt på meddelanden/ frågor och höll mig alltid uppdaterad i hur läget såg ut! Jag är super nöjd!

Håkan P
Sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Lantligt

Konstigt att ni inte är nöjda av mitt svar som måste vara minst 30 teckan, nu har jag fixat det.. 100% nöjd

Tor F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Örebro

Bra bemötande, svarade på alla frågor och var väldigt hjälpsam i att på kort varsel kolla på lägenheten igen innan köp.

Nils Erik Lennart A
Västerås

Han bemötte oss på ett lugnt och fint sätt. Lade ner den tid på oss som vi behövde . Han kunde klargöra svårare juridiska frågor så att vi lätt kunde förstå det.. Trevlig och gemytlig samtalston, så att man även som kund får vara med i samtalet. En trevlig stund på kontoret för att slutföra vårt köp av Släggkastargatan 10. Bara en stor positiv upplevelse för hela proceduren. Tack!

Anna N
Sålde sitt hus med hjälp av Robin Tångring en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Kolbäck

Robin har varit vår trygghet, vår visdom, vårt självförtroende genom både köp av ett nytt hem och att sälja vårt älskade hus. En jobbig men rolig process där man har känt att man haft Robin ”i ryggen” hela vägen. Han har anpassat sig efter våra önskemål och varit tillgänglig under hela processen. Vi kan varmt rekommendera Robin! /Anna & Janne

Inger Maria C
Odensvi

Trevlig och alltid anträffbar! Fick väldigt bra information om hur allt skulle gå till.Hade förväntat mej att försäljningen skulle ta tid men allt gick snabbt och smidigt! Väldigt nöjd!

Annika L
Gryta

Detta är vår andra affär med Robin, första gången som säljare. Genomgående mycket bra hantering av processen, tillmötesgående, aktiv och förtroendeingivande. Vi har fått en bra stöd genom båda processerna, hela vägen från ax till limpa vilket gett oss en trygghet. Det gör också att vi starkt kan rekommendera Robin som mäklare.