Helge Winberg

Helge Winberg

Helge Winberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm

Helge Winberg har varit registrerad mäklare sedan 2007-03. Helge Winberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 58 omdömen med ett betyg på 4.8. Helge Winberg har haft 28 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

58 omdömen om Helge Winberg

Sedan starten hos Reco 2021
Susanne L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Helge Winberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
Centrala Vaxholm

Helge hjälpte till så att köpet gick snabbt och smidigt vilket jag önskade, var väldigt hjälpsam och trevlig

Johan B
Vaxholm

Bra, enkel och proffsig kontakt.

Åke B
Köpte sitt hus med hjälp av Helge Winberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
Vaxön

På en skala 1-10 så ger vi Helge 9,99. Helt perfekt.

Anton T
Stadskärnan

Tillgänglig, kunnig, hjälpsam & trevlig.

Nilas Ö
Vaxholm

Inledningsvis bör nämnas att jag har mycket lite erfarenhet av fastighetsmäklare. Oaktat det så upplevde jag Helges arbete och engagemang mycket trovärdigt. Han lyssnade in, höll mig hela tiden mig uppdaterad och sökte lösningar. Som det verkade var han tillgänglig alla tider på dygnet. När det var dags för underskrift var han noga, strukturerad och tydlig. När det hela var klart kände jag mig tillfreds och lugn med affären. Min förhoppning och tro är att säljarna kände likadant. Mvh/Nilas

Ann-Marie K
Stadskärnan

Helge , är en bra kille att ha och göra med . Fick snabb återkoppling på mina frågor som jag hade. Mvh hälsningar Ann-MarieKarlsson

Jan O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Helge Winberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
Centrala Vaxholm

Helge var perfekt hela tiden, från början till slut,

Anita S
Rindö Hamn

Helge är otroligt proffsig och har lång erfarenhet av försäljningar i Vaxholm. Det märks och vi har känt oss trygga genom hela affären. Att Helge dessutom är trevlig och lättsam ger honom högsta betyg. Vi kan varmt rekommendera honom.

Kristina E
Sålde sitt hus med hjälp av Helge Winberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
Rindö

Helge winberg är en känd vaxholmsprofil och en erfaren mäklare, Helge är inovativ och inkännande! Jag fick ett bra förtroende för Helge, han sköter sitt jobb med bravur!! Vänligen Kristina Erngård

Svar från Helge Winberg

Stort tack för det fina omdömet och lycka till med flytten! /Helge

Birgitta O
Centrala Vaxholm

På bästa sätt mycket hjälpsamt och trevligt. Det kändes tryggt och bra.. Vi önskade en snabb affär och det uppfylldes också. Vi kände oss hela tiden trygga och lugna, villket berodde på Helges lugn och omhändertagande av oss.