Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Svensk Fastighetsförmedling Växjö

• BadgeEightYears
1 312

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Växjö! Växjö är en spännande stad som växer på många plan. Om du planerar att flytta hit är det oss på Svensk Fastighetsförmedling du ska kontakta. Vi har koll på vilka områden som passar dig bäst till hur vi bäst marknadsför din bostad. Dessutom vet vi var alla köpare och säljare...

1312 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Johannes B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Nicklasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Fagrabäck

Bra, erfaren kunnig trygg inga problem rekommenderas

Anna H
Köpte sin bostad med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Hovmantorp

Rasmus har en välavvägd blandning av proffsighet och värme. Tydlig och trygg. God kunskap. Vi kommer med glädje lämna över försäljningen av vår villa när det blir dags!

Daniel B
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Gårdsby

Enkelt och smidigt, lätt att kommunicera med. Inga bekymmer om man ville ha extra visning / låna nyckel exempelvis.

Anna W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Magdalena Pavic en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Växjö Teleborg

Effektiv och supertrevlig och har definitivt rätt handlag för att sköta förhandling mellan säljare och köpare. Rekommenderar starkt!

Svar från Magdalena Pavic

Tack snälla för dom fina orden =)

Agneta L
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Gårdsby

Jag är väldigt nöjd med hur Johan har hjälpt mej att sälja min mammas fastighet. Han är mycket bra på att kommunicera och visar stort intresse och kunnande.

Annika W
Köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Hovmantorp

Utmärkt mäklare som vi kan rekommendera

Thomas S
Hovmantorp

En kompetent och skicklig mäklare!! Högsta betyg till honom från mig och min sambo👍

Helena J
Väckelsång

Snäll och trevlig och snabba svar

Mia N
Sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Väckelsång

Noggrann och bra med både köpare och säljare.

Ove K
Sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Lammhult

Trevlig och bra, med snabb återkoppling.

Mirza B
Lessebo

The broker is very flexible, outside of working hours and on weekends he responded very quickly to my inquiries through messages and phone calls, trying to explain everything to me, considering that this is my first experience in buying a house and real estate in general in Sweden.

Martin A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Magdalena Pavic en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Växjö Teleborg

Allting tillgängligt väldigt bra mäklare

Richard A
Köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Lammhult

Trevligt och proffsigt tillvägagångssätt med snabba återkopplingar! Noggrann och tydlig vid kontraktsskrivning !

Hanne G
Klavreström

Alldeles för snabb med att sälja till första köpare, vi hade en diskussion han och jag, att jag ville ha en 2:dra visning och inte bara en. Men till slut så satte han en andra visning, men vi sålde huset för min sambo blev nog påverkad av Florås rädsla att vi skulle tappa en "het" kund. Jag hade velat vänta, så jag kommer inte att använda svensk fastigh.mer. och att han inte tog upp hur mycket han skulle ha i provision pratade vi inte så mycket om, det fick vi se när avräkningen kom, handpenning från köparna var 140000...

Svar från Johan Florå

Hej Hanne Tack för din feedback, tråkigt att du inte är nöjd. Vi hade en andra visning utannonserad kommande helg, och tillsammans diskuterade vi olika scenario efter den första visningen. Som vi pratade om var det tyvärr ingen spekulant inbokad på den andra visningen. Därav tyckte jag absolut vi skulle gå på den befintliga kundens tidsbegränsade erbjudande, då de annars planerade att sänka sitt lagda bud. Jag kommer givetvis alltid att rekommendera mina säljare att göra det jag tror ger bäst betalt i slutändan. Jag förhandlade...

Joakim A
Växjö Söder

Trevligt bemötande och snabb återkoppling!

Wanessa T
Köpte sitt hus med hjälp av Magdalena Pavic en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Hovmantorp

Magdalena var trevlig och tillmötesgående och lätttillgänglig vid vid frågor och svarade så gott hon kunde

Jana S
Hovmantorp

Jag tycker att vi fick ett trevligt bemötande av Rasmus, han kunde svara på ev frågor vi hade om bostaden

Helene S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Alvesta Öster

Bra bemötande, och snabb återkoppling

Kgn G
Älghult

Bra och professionellt bemötande hela vägen och alltid god tillgänglighet! Hade gärna samarbetat med Rasmus igen.

Silvia S
Korsberga

Engagemang, flexibilitet och tillgänglighet är våra beskrivande ord för Johan Florå. Vårt val av mäklare vid eventuell försäljning är givet.

Brf B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Hovmantorp

Alltid lätt att ha att göra med Rasmus Klar o tydlig med info o pappersunderlag

Anneli H
Sålde sin bostad med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Älghult

Vi har fått ett bra bemötande från Rasmus, mkt proffsigt. Vi förväntade oss en bra dialog och tillsammans lösa en försäljning Sammanfattningen är, Bra

Samira K
Alvesta Väster

Trevligt,mycket gott bemötande.Alltid lätt att nå.Vi har haft en mycket bra kommunikation med vår mäklaren Alfred och kan varmt rekommendera honom.

Toni S
Köpte sitt hus med hjälp av
Alvesta Väster

Bättre mäklare tror jag inte man kan hitta! Bemötandet, kontakten, förståelsen och tålamodet han hade går inte att ersätta!! Har träffat många olika äldre mäklare med betydligtvis längre erfarenhet men jag blev bäst bemött av Alfred! Förväntningar jag hade av en mäklsre var kontakt och bemötandet och jag fick mer än så av Alfred så ett stort tack till honom! Han har löst allt väldigt smidigt och tydligt så att jag har bara positiva saker att säga om honom!

Carola B
Korsberga

Duktig hjälpsam. Och kunnig. Förklarar bra. Ringer ofta och berättar vad som sker. Löser problem som uppkommer. Alltid trevlig.

Rasmus A
Alstermo

Han är duktig, snabb och lätt att ha att göra med. Har både sålt och köpt hus genom honom och har inget negativt alls att säga om honom.

Lessebo K
Sålde en tomt med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Hovmantorp

Professionell erfarenhet och fortlöpande information i processen

Christer Å
Alstermo

Bra, trevlig, kunnig och väldigt snabb

Pierre F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Kronberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Växjö Öjaby

Duktig trevlig och lyhörd, omtänksam mot säljarna och köpare.

Henrik W
Växjö

Mycket kunnig och lyhörd mäklare som ger ett jättebra helhetsintryck. Lyssnade på våra behov och önskemål samtidigt som han framförde sina åsikter och råd baserat på kunskap och erfarenheter. Har min varma rekommendation!

Svar från Robin Nicklasson

Tack så mycket Henrik för ert förtroende och det fina omdömet. Jag önskar er ett stort lycka till med det nya huset :)

Nima G
Lenhovda

Johan var mycket hjälpsam på alla möjliga sätt.

Fredrik S
Fröseke

Snabbt, enkelt och proffsigt skött.

Prakash B
Köpte sitt hus med hjälp av
Fröseke

han var trevlig under perioden. han beskriver väldigt bra. så inget att klaga på.

Mauro V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Nicklasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Växjö

Proffsig och återkopplade snabbt, vilket är viktigt i dessa situationer.

Svar från Robin Nicklasson

Tack så mycket Mauro för det fina omdömet! :)

Peter S
Fröseke

Bar bra. Mycket noggrann och trevligt bemötande. Bra kunskap om vilken nivå man skulle lägga på priset.

Holger S
Korsberga

Fantastisch, nur zu empfehlen. Besser gehts nicht.

Elisabeth H
Köpte sitt hus med hjälp av Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Grimslöv

Hon mötte oss när vi kom till visningen och intresserade sig för vad vi ville titta på och i vilken ordning vi ville se huset. Hon svarade på våra frågor och va positiv hela tiden. Va behjälplig under hela visningen. Har svarat fort på våra frågor efter visningen. Upplever att hon är väldigt positiv och engagerad i sitt uppdrag.

Erika H
Trummens Strand

Väldigt kunnig och väldigt bra på att kommunicera och ge råd under hela försäljningsprocessen. Alltid trevlig och glad vilket är underbart!

Christer H
Biskopshagen

Mycket trevligt bemötande från början. Kunnig, informativ, glad, tillmötesgående. Kort sagt en mycket duktig mäklare.

Svar från Magdalena Pavic

Tack snälla för fina ord😀 Önskar er ett Gott nytt år🥂

André H
Köpte sin bostad med hjälp av Magdalena Pavic en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Svängsta

Noggrann, omhändertagande och väldigt trevlig!.

Maria N
Alvesta Centrum

Martina har varit professionell från första visningen till kontraktsskrivning. Martina har varit tillgänglig och transparent, svarat på frågor och ingett förtroende.

Sofie S
Växjö Teleborg

Mäklarens bemötande var trevligt och väldigt tillmötesgående. Lätt att få tag på och stort stöd. Mäklaren levde upp till våra förväntningar.

Svar från Robin Nicklasson

Hej Sofie! Tack så mycket för ert förtroende och det fina omdömet. :)

Sanna Ö
Lenhovda

Mycket nöjd rakt genom. Följde våra förväntningar!

David M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Karlshamn

Rebecca ger ett mycket bra intryck och bemötande. Rebecca är kompetent och ger bra support till både köpare och säljare. Vi är väldigt nöjda med hela processen och rekomenderar Rebecca starkt.

Feda Shafiq Awad Marzok E
Växjö Teleborg

Fortsätt så duktig, bra jobbat :)

Svar från Robin Nicklasson

Hej Feda! Tack så mycket för ert fina omdöme :)

Christer H
Torparängen

Toppenmäklare! Bättre mäklare än Magdalena kan man inte anlita.

Matilda M
Växjö Hov

Professionell och lättillgänglig mäklare! Var väldigt flexibel för att tillgodose våra önskningar om visningstider och dylikt.

Xhihad S
Växjö Teleborg

Robin är kunnig, engagerad, noggran, pålitlig och trevlig.

Svar från Robin Nicklasson

Hej Xhihad! Tack så mycket för det fina omdömet :)

Birgitta B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Ragnerby  en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Åseda

Trevlig och engagerad. Försäljningen gick snabbt.

Katy Inga-Lill A
Sålde sitt hus med hjälp av Evelina Kronberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Ljungby

Vänligt service inriktad, duktig säljare.