feedback company

Ring företaget
Svenska Handelsbanken AB, Norrmalmstorg Handelsban

Norrmalmstorg 12 114 46 STOCKHOLM

www.handelsbanken.se

Vår drivkraft är nöjda kunder. Därför erbjuder vi personlig service och ett komplett sortiment av banktjänster, både för privatpersoner och företagskunder.

Mer funktioner

Vad tycker du om Svenska Handelsbanken AB, Norrmalmstorg Handelsban

Svenska Handelsbanken AB, Norrmalmstorg Handelsban saknar rekommendationer!

Reco tipsar om
Elin B
Elin B tycker
"Från första telefonsamtal till sista budgivningsuppdatering höll mäklaren än snabb och professionell kontakt. Han besvarade alla frågar jag hade och såg till att den här affären blev inte bara intressant utan också rolig! " Läs mer

Företag nära Svenska Handelsbanken AB, Norrmalmstorg Handelsban

Bangs

Smålandsgatan 9, STOCKHOLM

Läs mer om Bangs

Sanna U

Sanna U tycker:

"Alltid så nöjd de är överlägset bäst på färgning! Har aldrig varit hos någon bättre, Marre är expert!?? Trevlig stämning, alla är glada och vänliga "

Linsen

Norrlandsgatan 22, Stockholm

Läs mer om Linsen

Marie K

Marie K tycker:

"Fantastiskt snabb och bra service (både i butik och på webben) och trevlig personal. Jag har varit lins- och glasögonkund sedan ca 1993. Helnöjd! "

Karla Dental

Sibyllegatan 5, STOCKHOLM

Läs mer om Karla Dental

Lena H

Lena H tycker:

"Riktigt trevlig miljö med underbara, glada och härliga tandläkaren Karla med tandhygienisten Elmira. "

La Clinique

Riddargatan 14, STOCKHOLM

Läs mer om La Clinique

Marita F

Marita F tycker:

"Mycket vänligt bemötande och proffesionella. Noga med uppföljningen och återbesök. "

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsgatan

Kungsgatan 5, STOCKHOLM

Läs mer om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsgatan

John

John tycker:

"Vid köp av behandling på Let's Deal borde de uppmana en om att man med stor sannolikhet INTE kommer få en tid i centrala Stockholm. "

0 bilder från Svenska Handelsbanken AB, Norrmalmstorg Handelsban

Taggar för Svenska Handelsbanken AB, Norrmalmstorg Handelsban