Svenska Mäklarhuset Bromma

Svenska Mäklarhuset Bromma

184 omdömen om Svenska Mäklarhuset Bromma

Josefina H
Bromma / Annedal

Inez sålde vår lägenhet i raketfart! VIP-visning och sen kontraktsskrivning dagen efter. Vi är supernöjda med Inez och kan varmt rekommendera henne!

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1115 omdömen 4.7 av 1115 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Dan-ove T
Bromma / Annedal

Sålt stor 2:a 65 kvm mäklare har visat stort kunnande vid försäljning.

Jill B
Bromma / Mariehäll

Sålde min bostadsrätt i bromma och anlitade Inez Domé som mäklare från svenska mäklarhuset i Bromma. Fick direkt ett förtroende för Inez, hon kändes trygg, proffsig, uppmärksam på vad jag som kund hade för tankar. Otroligt engagerad! Genom hela processen kändes det tryggt. Hon är grym på sitt jobb och skulle anlita henne igen när det är dags att flytta igen.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Marcus A
Bromma / Traneberg

Sålde min lägenhet i Traneberg med hjälp av Inez. Mycket nöjd med precis allt och hon både nådde upp till och överträffade förväntningarna. Tack!

Kim L
Bromma / Mariehäll

Trevlig, mån om kundens önskemål, kunnig, proffesionellt utfört arbete

Svar från Inez Domé

Bästa Kim! Stort tack för den fina rekommendationen. Det har varit grymt roligt att få hjälpa er med försäljningen av er underbara lägenhet! Snart startar ett nytt kapitel för er på världens bästa ö - gotlänningen i mig blir avis ;). Vi ses på frånträdet i april! / Er mäklare Inez

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Alexandra B
Bromma / Annedal

Sålde min 2a på 40 kvm med hjälp av Inez. Jag har haft en väldigt god säljupplevelse med ett trevligt bemötande, ett bra bollplank och regelbunden återkoppling vilket varit viktigt för mig. Kan varmt rekommendera Inez.

Svar från Inez Domé

Hej Alexandra, tack för din fina rekommendation. Det värmer verkligen att höra att du upplevt mig som lyhörd och tillgänglig! Jätteroligt att din försäljning blev så lyckad - nu ska jag och mina kollegor ska göra vårt allra bästa med att försöka hitta en ny bostad till dig! Vi ses på frånträdet. Bästa hälsningar, Din mäklare Inez

Dragan J
Bromma / Annedal

Vi har sålt en bostadsrätt och hade en toppenmäklare som var engagerad och driven. Inez var lyhörd och gav oss ett bra slutresultat.

Svar från Inez Domé

Tusen tack för en fin rekommendation. Det glädjer mig att försäljningen blev lyckad och att ni är nöjda med mig som mäklare! Nu ska vi se till att hitta något nytt till er. Ha en underbar jul! Bästa hälsningar, Er mäklare Inez

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1654 omdömen 4.8 av 1654 omdömen

Ewa S
Bromma / Annedal

Very proffesional service. Easy way of communication.

Svar från Inez Domé

Hi Ewa, thank you so much for the kind recommendation! I am glad that you got to buy the apartment. Have a nice Christmas and holiday season. Best regards, Inez

Elin L
Bromma / Annedal

Bra bemötande och tydlighet i lägenhetsköp

Svar från Inez Domé

Hej Elin, tack för din rekommendation. Hoppas att du ska trivas bra i Stockholm och i din nya lägenhet. Vi ses på tillträdet i januari! Bästa hälsningar, Inez

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Sofia B
Bromma / Annedal

Vi köpte vår framtida lägenhet av Inez på annedalsvägen. Vilken professionell och kunnig mäklare. Hon har verkligen det lilla extra som en bra mäklare ska ha. Lyhörd, service minded, ger sitt allt för att göra köpare och säljare nöjda. Kan starkt rekommendera Inez. Med vänlig hälsning, Från glada köpare

Svar från Inez Domé

Hej Sofia! Det värmer verkligen att läsa er fina rekommendation och att ni tycker att jag gjort ett riktigt bra jobb! Jag är så glad över att det blev ni som fick köpa lägenheten och hoppas att ni ska trivas bra. Ser fram emot att hjälpa er med försäljningen av lägenheten den dagen ni bestämmer er för att byta boende nästa gång. Ha nu en fantastisk semesterresa till Thailand och en god jul! Varma hälsningar, Er mäklare Inez

Annika O
Bromma / Annedal

Har köpt en lägenhet. Bra bemötande och tydlig i sina beskrivningar. Väldigt trevligt och proffsigt bemötande. Gav förtroende

Svar från Inez Domé

Hej Annika, härligt att höra att ni är nöjda köpupplevelsen och vår kontakt! Stort tack för en fin rekommendation. Bästa hälsningar, Inez

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2926 omdömen 4.8 av 2926 omdömen

Karin U
Bromma / Blackeberg

Köpt en etta på 31 kvadrat. Mycket nöjd med mäklaren Noomi Unéus! Flexibel och snabb.

Robel T
Bromma / Annedal

Strålande mäklare som lyssnar och strävar efter säljarens mål och jobbar på ett unikt sätt som gör att hon utför sitt jobb! Stark rekommendation.

Svar från Inez Domé

Tack Robel för ett fantastiskt samarbete och en fin rekommendation. Jag är så glad att du uppskattar min försäljningsstrategi och att det gav dig ett fint slutpris. Ha en fin jul nu så ses vi i februari på frånträdet! Bästa hälsningar, Inez

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

Henrik S
Bromma / Annedal

Mycket lyckad försäljning. Kunde inte bli bättre!

Svar från Inez Domé

Tack för en fin rekommendation! Så roligt att ni fick ett bra pris och ett långt tillträde - nu ska vi se till att ni hittar ert drömhus. Önskar er en fin jul! Bästa hälsningar, Inez

Josefin L
Bromma / Norra Ängby

Noomi gav ett gott första intryck. Hon var väldigt tydlig och proffsig i sitt bemötande. Hon levde upp till mina förväntningar och jag kände mig nöjd och glad över det slutgiltiga priset som min lägenhet slutade på. Kan varmt rekommendera henne till andra som går i säljartankar.

Nina G
Bromma / Annedal

Inez hjälpte mig att sälja min 1,5.a i Annedal. Det var första gången jag sålde en bostad och jag är mycket tacksam över mitt val av Inez som mäklare. Hon guidade mig genom alla moment på ett proffsigt och tydligt sätt och jag kände mig trygg genom hela affären. Jag sålde med en bra vinst och är mer än nöjd med Inez och hennes hjälp.

Svar från Inez Domé

Hej Nina! Jag är så tacksam att jag fick förtroendet att sälja din första lägenhet - det har varit ett rent nöje att samarbeta med dig! Såklart är jag också superglad över att din försäljning blev så lyckad. Hoppas nu att du ska trivas i din nya lägenhet och att jag får hjälpa dig i framtiden när det blir dags att sälja. Vi ses på frånträdet! Varma hälsningar, Inez

Pelle G
Bromma / Riksby

Jag har sålt en liten 2:a på 41 m2 med Noomi. Hon hade grymt bra koll på området, marknaden och gjorde ett mycket professionellt och bra intryck. Noomi har varit en pålitlig och trygg kontakt genom hela processen och jag har verkligen känt att hon gör allt för mig som säljare. Superbra återkoppling och en person jag gärna hade gjort affärer med igen. Och allt detta trots att jag redan från början inte har en positiv bild av mäklare från första början. Men Noomi är en klippa! Kommer att rekommendera henne till alla som behöver en mäklare i området!

Svar från Noomi Unéus

Stort tack Pelle! Jag blir så glad över att höra att du är nöjd med mitt sätt att arbeta genom hela processen, att jag kan området väl, och att du gärna rekommenderar mig framöver. Extra kul att du också fått mig rekommenderad i från första början från Karin som också sålt i området. Nu håller vi tummarna att ni hittar på något bra nytt att flytta till! Ha det riktigt gott så hörs vi förstås framöver! / Din Mäklare Noomi

Rosanna L
Bromma / Ulvsunda

Svar från Noomi Unéus

Hej Rosanna! Fint att du är nöjd med ert köp på Björkbacksvägen, Ta hand om er och all lycka framåt så ses vi säkert! / er mäklare Noomi

Emelie W
Bromma / Riksby

Vi köpte en 2:a i Riksby via Noomi Unéus. Här har ni den bästa mäklaren i Västerort utan tvekan. Hon är alltid på sin spets, välinformerad, trevlig och glad. Det är ofta man som köpare kan få dålig respons från mäklare men detta är verkligen inte fallet med Noomi, utan här bli man alltid positivt bemött och får den hjälp man behöver. Noomi toppar alla förväntningar som man kan ha på en mäklare och hade jag fått välja en mäklare att sälja min bostad imorgon så hade första signalen gått till Noomi.

Svar från Noomi Unéus

Hej Emelie! Det värmer verkligen att ni vill skriva så fina ord om mitt sätt att arbeta! Du får jätte gärna tipsa mig om bekanta, grannar och vänner som ska sälja framöver, och självklart hjälper jag förstås gärna er den dagen det blir dags att sälja för er. Ha det riktigt gott nu så hoppas vi att ni ska trivas riktigt riktigt bra i Riksby! Allt gott, Er mäklare Noomi

Joacim L
Bromma / Traneberg

Trevlig och bra bemötande. Villig att diskuter arvodet, vilket var i linje med andra mäklare som jag kontaktade. Sämre på uppföljning under budgivning och visningar. Kände inte riktigt att jag fick det stöd jag ville ha under den processen. Indikerat pris var också ganska mycket högre än vad vi faktiskt fick i slutändan, vilket jag inte fick någon bra förklaring till.

Svar från Noomi Unéus

Hej Joacim! Vad fint att du upplever att jag har ett bra bemötande och är trevlig och tillmötesgående! Självklart mindre bra att du inte upplever att mina samtal efter visning, i slutskedet och under budgivning vara tillräckligt till dig och något jag givetvis tar med mig då jag alltid vill stäva efter att just finnas som stöd för mina kunder. Du får gärna kontakta mig om du har någon mer feedback som jag kan ta till mig av. Vill även passa på att önska dig fortsatt lycka till med ditt nya boende och att ni ska trivas...

Lisa E
Bromma / Annedal

Jag har sålt en tvåa i Annedal, Bromma. Bemötandet från mäklaren var bra, sakligt och utan för mycket övertalningsprat om att jag skulle välja just dem. Mäklaren visade också förståelse för min situation. Det enda negativa jag kan säga är att min lägenhet övervärderades något.

Svar från Inez Domé

Hej Lisa, tack för din rekommendation! Härligt att höra att du är nöjd med mig som mäklare - det glädjer mig att vi fick till en bra affär trots det utmanade marknadsläget. Vi ses på frånträdet! Bästa hälsningar, Inez

Maria L
Bromma / Annedal

Trevlig mäklare som var lätt att ha att göra med. Ärlig, glad och kändes trygg i sin roll. Rekommenderar varmt!

Svar från Inez Domé

Hej Maria, det värmer att höra att ni har haft en bra köpupplevelse och att ni uppskattar mig som mäklare. Jag hoppas att jag får hjälpa er den dagen ni växer ur lägenheten! Grattis igen till en superfin lägenhet så ses vi på tillträdet! Bästa hälsningar, Inez

Martin K
Bromma / Annedal

Sålde min lägenhet. Informativ och mycket trevlig.

Svar från Inez Domé

Hej Martin, tack för att jag fick hjälpa dig med din första bostadsförsäljning! Hoppas att ni trivs bra i ert nya hem. Önskar dig allt gott, Inez

Isabelle V
Vasastan/Birkastan

Köpte bostadsrätt via Inez, är nöjd med hur allting gick till

Svar från Inez Domé

Hej Isabelle, tack för din reco. Hoppas att du ska trivas bra i din fina lägenhet! Bästa hälsningar, Inez

Daniel N
Vasastan/Birkastan

Frida R
Bromma / Beckomberga

Inez sålde vår fyra till ett kanonpris och jättesmidigt! Trevlig, trovärdig och engagerad! Rekommenderas verkligen!

Svar från Inez Domé

Hej Frida, tack för att jag fick förtroendet att sälja er fina lägenhet! Roligt med en så lyckad försäljning! Vi ses på tillträdet, Er mäklare Inez

Georges S
Bromma / Beckomberga

Min erfarenhet av Inez Domé (som köpare av en 4a i Vällingby/Råcksta) är bara positiv, då jag blev bemött av en otroligt professionell, kunnig och supertrevlig mäklare där vi gick från kontakt till kontrakt på bara 3 dagar. Hade inga förväntningar alls utan allting egentligen bara föll på plats perfekt helt enkelt då Inez alltid fanns tillgänglig och hade svar på frågor samt svarade på direkt. Sammanfattningsvis så rekommenderas Inez varmt och har bara goda saker att säga! MVH /George

Svar från Inez Domé

Hej Georges, tack för din fina rekommendation. Det glädjer mig att höra att du tycker att affären gick smidigt och att du är nöjd med mig som mäklare. Vi ses på tillträdet! Bästa hälsningar, Inez

Ellinor L
Bromma / Nockebyhov

Jag har köpt en lägenhet på Gubbkärrsvägen

Svar från Noomi Unéus

Hej igen Ellinor! Fint att att du vill ge mig 5/5 i mitt sätt att arbeta med mina försäljningar. Stort lycka till med allt framöver med lägenheten så hörs vi när du önskar en ny värdering eller är dags att sälja, Ta hand om dig! Vi hörs framöver, / Din mäklare Noomi

Lisa Karolina P
Bromma / Traneberg

Professionellt bemötande och hanterande av hela processen.

Svar från Noomi Unéus

Hej igen! Stort tack för rekommendationen, och extra fint att du är nöjd med Hela prcocessen! Ha det gott och ta hand om dig så hörs vi! / Din mäklare Noomi

Niklas M
Bromma / Riksby

Vi sålde våran 2a i Bromma via Noomi, hon uppfyllde våra förhoppningar och förväntningar kring försäljning väl. Trevligt bemötande med god social kompetens.

Svar från Noomi Unéus

Hej Niklas! Vad roligt att ni är nöjda med försäljningen från början till slut! Ni får gärna tipsa mig om bekanta som ska sälja framöver, Ha en fortsatt fint år så hörs vi! / Er mäklare Noomi

Mattias N
Bromma / Traneberg

Sålde en 2:a i Traneberg Noomi gjorde ett utmärkt jobb :)

Svar från Noomi Unéus

Stort tack för rekommendationen Mattias! Allt gott så hoppas jag att du ska trivas framöver! Ha det bra / Din mäklare Noomi

Andreas K
Bromma / Nockebyhov

Köpt en Bostadsrätt på 3 rum i Nockeby, Bromma. Ett vänligt och professionellt bemötande som kunde svara på alla frågor och funderingar. Snabb och effektiv process.

Svar från Noomi Unéus

Hej Andreas! Tack så mycket för ditt omdöme om mig! Jag hoppas att du ska trivas ordentligt nu i Bromma! Du får gärna rekommendera mig framöver! Ta hand om dig, / Din mäklare, Noomi

Merit K
Bromma / Nockebyhov

Jag är mycket nöjd med hela förloppet av försäljningen.

Svar från Noomi Unéus

Hej Merit! Vad roligt att höra från dig, och att du är nöjd med försäljningen av din bostad! Extra kul att vi lyckades med det högsta slutpriset för året på din typ av bostad i föreningen. Du får gärna rekommendera mig framöver! Allt gott, Din mäklare, Noomi

Åsa L
Bromma / Nockebyhov

Mycket hjälpsam och professionell.

Svar från Noomi Unéus

Hej Åsa! Tack för din rekommendation och att du upplever att jag är både professionell och hjälpsam i din process. Jag är så glad för att det blev ni som till slut köpte denna bostad efter att vi sett på ett antal visningar. Stort lycka till med allt nu så hörs vi när det blir dags för ny värdering eller försäljning! Allt gott, Er mäklare Noomi

Jonathan B
Bromma / Nockebyhov

Mycket kompetent och trevlig mäklare Som varit utmärkt från början till slut. Har även kommit med massa inspirerande idéer om vad man kan göra med lägenheten I renoveringsväg. Full pott hela vägen mycket smidigt och proffsigt.

Svar från Noomi Unéus

Hej Jonathan! Vad roligt att få lov att läsa om hur du uppskattar mitt engagemang i den här försäljningen i i ditt fall även ditt köp. Det ska bli spännande att se vad du gör av den här lägenheten och du får gärna höra av dig när renoveringen bli klar! Behöver du ny värdering framöver eller känner någon som behöver mäklare så får du varmt rekommendera mig och så hörs vi framöver så klart! Ha en fortsatt fin vecka, Din mäklare Noomi

Mikael B
Bromma / Riksby

Proffsigt bemötande vid visning och vid signiering. Hon var påläst och arbetade tydligt för både säljare och köpare under försäljningen.

Svar från Noomi Unéus

Hej Mikael! Stort tack för att du väljer att skiva om min tydlighet i mitt arbete och det sättet jag är påläst och kan svara på det funderingar som kan dyka upp gällande föreningen, lägenheten eller processen i sig. Jag hoppas du ska ha det riktigt bra framöver i nya bostaden, Tveka inte att höra av dig om du behöver hjälp framöver eller om du känner någon som vill sälja, Allt gott, Din mäklare, Noomi

Carlos C
Bromma / Nockebyhov

Engagerad, kunnig och trevlig.

Alexander L
Bromma / Riksby

Köpt. Superproffs som i en nervös situation gjorde hela processen väldigt smidig. Jag hade inga förväntningar men hade jag haft det så hade Noomi överträffat alla. Jättenöjd med hela köpet.

Svar från Noomi Unéus

A men stort tack Alexander! Jag hoppas att ditt val att dela med dig om din nervösa situation kan trygga framtida köpare där ute. Jag jobbar alltid på att hålla en tät återkoppling till budgivare och säljare för att få en så bra process som möjligt för alla parter. Njut nu av lägenheten så hörs vi framöver med ny värdering eller om du känner någon som ska sälja eller köpa! Allt gott, Din mäklare Noomi

Johan B
Bromma / Nockebyhov

Sålt bostadsrätt. Gott bemötande och väldigt tydlig i sin kommunikation. Kör in i kaklet och flexibel i sitt förhållningssätt. Rekommenderar gärna vidare.

Svar från Noomi Unéus

Stort tack Johan för din rekommendation! Det betyder mycket att du vill skriva om mitt sätt att jobba för att leverera så högt slutpris som möjligt till er! Ni får jätte gärna tips mig om ni känner någon som vill sälja framöver, det gör mer mig än glad! Stort lycka till med allt nu så hörs vi, Er mäklare, Noomi

Linn E
Bromma / Riksby

Noomi är trevlig, proffsig & målmedveten. Allt gott och vi kan inte vara annat än nöjda!

Svar från Noomi Unéus

Stort tack Linn! Det värmer att du ville ta dig tid och skriva om min sätt att arbeta! Extra kul att vi lyckades nå högsta notering hittills i år i området. Jag hoppas att allt ska gå bra för er med flytt och så ser jag fram emot att höras vidare framöver. Känner ni någon som ska sälja så får ni hemskt gärna rekommendera mig! Då blir jag jätte glad, Hälsa Emil så gott också! Allt gott från mig! / er mäklare, Noomi

David K
Bromma / Nockebyhov

Sålt (och tid köpt) bostadsrätt av denna mäklare. Mycket bra, proffsigt bemötande, hög tillgänglighet samt trovärdighet, lovar inte för mycket men levererar alltid. Kändes tryggt stabilt och bra på alla sätt, därav att vi använde samma mäklare som vi köpte av.

Svar från Noomi Unéus

Hej David! Vad fint att du ville ta dig tiden att skriva om mitt sätt att arbeta. Rekommendationer är det finaste sättet att visa att man är nöjd med mitt jobb vid en försäljning. Så glad att vi lyckades på ett fin sätt med er försäljning i Nockebyhov och hälsa familjen så gott från mig. Känner ni någon som vill sälja framöver så får ni hemskt gärna rekommendera mig som mäklare! Ha det riktigt gott nu, / er mäklare Noomi

Merve K
Bromma/ Riksby

We bought an apartment. She was very informative, helpful, kind and friendly. We were expecting someone who could lead us for getting apartment since we did not know much about buying an apartment in Stockholm and she completely fulfilled our expectations. Overall, Noomi Unéus is a perfect broker. We were happy to collaborate with her.

Thanks a lot Merve! looking forward to help you more. Have a nice week! / Noomi

My W

Förtroendeingivande och proffsig!

Svar från Noomi Unéus

Stort tack My! Det värmer att höra att du är riktigt nöjd med mitt sätt att genuint arbeta med mina försäljningar. Jag blir så glad om du vill rekommendera mig till vänner och grannar som ska säja. Allt gott och ta hand om dig! / din mäklare Noomi

Anton B
Traneberg / Alvik

Sålt bostad i Traneberg. Bra värdering, fick upp ett enormt intresse för lägenheten och ett bra slut pris.

Svar från Noomi Unéus

Hej Anton! Vad roligt att höra att du och Jennie är nöjda med mitt arbete! Det blev en rafflande budgivning med ett riktigt fint slutpris för er lägenhet. Jag är så glad att jag fick hjälpa er med försäljningen och hoppas även ni ska trivas lite längre bort i området i er nya lägenhet. Om tillfälle kommer upp får ni väldigt gärna rekommendera mig till alla era vänner, grannar och bekanta som är i tankar på att sälja framöver, Allt gott från mig, så hörs vi! / er mäklare, Noomi

Katarina H
Bromma / Nockebyhov

Köpte en bostadsrätt i Nockebyhov. Noomi var den bästa mäklare jag haft, eftersom hon fick både mig och säljaren att känna oss nöjda. Hon är smart, inkännande, vänlig och effektiv. Skulle rekommendera henne varmt till alla!

Svar från Noomi Unéus

Hej Katarina! Vad glad jag blir när du skriver så, Det är just det som är så viktigt för mig, att alla känner sig sedda, får rätt info och återkoppling. Jag är mån om att inte glömma bort hur nervöst det kan vara att bjuda på en bostad, och jag tror att det kan göra mig en gnutta med förstående. Jag får hoppas det i alla fall! Du får gärna rekommendera mig till vänner, grannar och bekanta som ska sälja eller få värdering och ge dem mitt nummer, 0735973273. All lycka nu i din nya lägenhet! Jag hoppas verkligen att du ska trivas! Allt gott, så hörs vi av! / din mäklare, Noomi

Sandra O

Jag och min man sålde en 2 rok på 38kvm i Traneberg, Alvik. För oss var Noomi ett självklart val av mäklare då hon gjort flertalet bra försäljningar i vårt område. Noomi skötte vår försäljning bra och vi skulle inte tveka att välja henne igen.

Svar från Noomi Unéus

Stort tack Sandra! vad fint att höra att ni är nöjda! Extra kul att vi lyckades med årets Rekord denna gång! Allt gott så hörs vi av, tveka inte att rekommendera mig till vänner, grannar och bekanta och lämna mitt nummer till dem 0735973273, allt gott! Noomi

Josefine A

Väldigt personlig och hjälpsam! Hon har väglett och gått igenom alla viktiga punkter och gjort det ”enkelt” för någon som är helt ny på bostadsmarknaden.

Svar från Noomi Unéus

Hej Josefine! Stort tack för din fina rekommendation det värmer att höra att du är nöjd! Kul att vi fick till en extra visning och att att löste sig till slut! Ha en fortsatt fin vecka, på återhörande! / din mäklare, Noomi

Anna H

Det är precis så här man önskar att alla mäklare var:)

Svar från Noomi Unéus

Hej Anna! Vad snäll du är! Ingen är gladare än jag att jag fick hjälpa er med denna affär. Det har varit ett nöje från början till slut! Känner ni någon som ska sälja framöver får ni gärna rekommendera mig! Ha det gott så hörs och ses vi! / Er mäklare, Noomi

Magnus L

Vänligt och proffesionellt bemötande.

Svar från Noomi Unéus

Hej Magnus! Fint att du tar dig tid och skriver ett omdöme här o mig. Det betyder mycket för mig. Härligt att vi fick ihop allt trots att ni var på olika orter och situationen var som den var. Känns fint att vi fick tag igen seriös köpare och jag hoppas allt med flytten till er nya i huset ska gå bra! Ha det riktigt gott så länge så hörs vi av förstås! / din mäklare, Noomi

Carina R

Noomi gjorde en proffsig visning av brf. Å va snabb med återkoppling. Ärlig! vilket jag tycker är viktigt

Svar från Noomi Unéus

Hej Carina! Det värmer att höra att du är nöjd med mitt bemötande. För mig är det viktigt att jag är ärlig och tydlig mot mina kunder för att ge de bästa möjliga service. Ha det riktigt gott nu och lycka till med alla förberedelser inför flytten. / din mäklare, Noomi