Svenska Mäklarhuset Järfälla

Svenska Mäklarhuset Järfälla

• BadgeTenYears

Välkommen till Svenska Mäklarhuset i Järfälla! Vi är din mäklare här i Järfälla och Jakobsberg. Förutom marknaden kan vi både områden, föreningar och utbudet av skolor, restauranger och allt som finns här i kommunen. Vi jobbar alltid hårt med fokus på att du som kund ska bli så nöjd som möjligt med din affär. När du anlitar...

751 omdömen om Svenska Mäklarhuset Järfälla

Sedan starten hos Reco 2014

Andreas L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Cornelia Wiklund en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
Skälby

Vi tycker att Cornelia hjälpt oss med det vi tyckte var viktigt i vår försäljning. Hon har kommunicerat och varit rak med vad hon ska göra men även vad vi behöver göra. Vi är jättenöjda

Munkhbayar G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Sandberg en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
Jakobsberg

Snäll bra jobbat. Jag vill skriva mer men jag kan inte svenska

Adna K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Sandberg en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
Jakobsberg

Bra och smidigt, bra hjälp och trevligt bemötande!

Maria W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Cornelia Wiklund en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
Kallhäll

Vi är mycket nöjda med den kontakt vi har haft med Cornelia under hela processen. Hon var engagerad, lyhörd och kommunikativ vilket ledde till en smidig affär!

Altantuya S

Philip Sandberg is so professional. Thank you for all

Catherine S
Bolinder Strand

Philip har levererat en mäklarservice högt över mina förväntningar. Jag kan därför verkligen rekommendera honom

Mats Willem B
Sålde sitt hus med hjälp av Philip Sandberg en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
Berghem / Polhem

Kommunikativ och pådrivande. Höll oss uppdaterade genom processen med klara besked och råd. Fungerade bra och helt enklelt klart nöjda.

Ingrid Nilla Annika P
Berghem / Polhem

Engagerad, effektiv och kommunikativ!

Sebastian D
Köpte sitt hus med hjälp av Cornelia Wiklund en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
Kallhäll

Trevligt bemötande och välinformerade! Kan svara på alla frågor man har direkt och har koll på allt!

Kurt Håkan J
Sålde sitt hus med hjälp av Cornelia Wiklund en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
Kallhäll

Helt nöjd med Cornelias hjälp att sälja vår bostad

Mikael R
Kallhäll

Hon jobbar på jättebra Jag kan rekommendera henne

Kallhäll

Cornelia Wiklund är en kompetent mäklare som vi är jättenöjda med. Lätt att få tag på, förtroendeingivande och höll oss hela tiden uppdaterade med vad som händer.

Carina H
Kallhäll

Cornelia är mycket proffsig, engagerad, driven, lyhörd och kunnig. Uppdaterade mig under hela säljprocessen, mycket behaglig person att ha att göra med. Bilderna som togs på min bostad var så finna, är så nöjd med allt.

Senait Ghebrezghi B
Kallhäll

hon är så lugnt och har förstående för sina kunder bemöter sina kunder med respekt hon är guld.

Anita Elisabet S
Bolinder Strand

P. Sandberg har varit exceptionellt proffesionell i sitt yrkesutövande som vår utvalda mäklare, vi är genuint nöjda med Svenska Mäklarhuset och P. Sandbergs insats.

Pirjo S

Vi har verkligen fått allt stöd vi behövde när vi skulle sälja vår lägenhet och hitta en ny. Cornelia har från första dagen varit lyhörd kring våra tankar och behov. Hon har också aktivt tipsat oss om potentiella lägenheter, även hos andra mäklare. Hon har, på ett mycket ödmjukt sätt, återkopplat och hört av sig med tät regelbundenhet under hela vår process. Vill man ha en engagerad och ambitiös mäklare så kan vi varmt rekommendera Cornelia.

Jenny L
Jakobsberg

Cornelia spelade en nyckelroll i mitt beslut att köpa min drömbostad. Hon var närvarande under hela processen, löste eventuella frågetecken, erbjöd värdefulla råd och skapade den nödvändiga tryggheten för att säkra affären. Hon gjorde hela processen till en smidig och positiv upplevelse för mig. Jag rekommenderar henne varmt till alla som söker en pålitlig mäklare!

Jenny H
Köpte sitt hus med hjälp av Philip Sandberg en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
Berghem / Polhem

Philip hade ett bra bemötande hela vägen. Trevlig och tydlig i sin kommunikation. Noga med att köparen skulle vara insatt i bostadens skick. Fanns tillgänglig under hela processen och svarade på alla frågor och funderingar.

Lars E
Stäket

Mäklaren Philip på Svenska Mäklarförbundet har varit ett bra stöd genom hela säljprocessen. Han har tydligt förklarat de olika stegen och alltid varit tillgänglig när frågor dykt upp. Så från start till mål har han uppfyllt mina förväntningar.

Monica B
Kallhäll

Cornelia har varit mycket bemötande. Hon har mött upp mig flera gånger och alltid tillgänglig och trevlig.

Kista

Cornelia har gjort ett fanstastiskt genom att både hjälpa mig med att sälja min lägenhet och köpa min nya lägenhet . Hon har mycket fint bemötande, är mycket lyhörd för säljaren/köparens behov. Det är lätta att nå henne och få svar på alla frågor man har om att köpa och sälja. Hon är professionell och noggrann i sitt jobb. Jag kände mig väldigt trygg med att ha Cornelia som min mäklare.

Alexander E
Kallhäll

Professionell mäklare som gör det där lilla extra. Skulle rekommendera 10/10 gånger

Courtney P
Kallhäll

Cornelia är en professionell mäklare. Hon känner väl marknaden, har en hög nivå av kommunikation med kunder, älskar sitt jobb och är alltid tillgänglig. Hon överträffade alla våra förväntningar! Kunderna behöver inte oroa sig för resultatet. Man kan inte begära något bättre. Vi önskar henne lycka till i framtiden!

Anna M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Corinne Törnqvist en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
Jakobsberg

Corinne, tog över uppdraget på ett smidigt sätt och har varit korrekt och trevlig. Hon gjorde ett kunnigt och trovärdigt intryck.

Maria B
Jakobsberg

Corinne tog över uppdraget från annan mäklare så kontakten var mycket kortvarig.

Kallhäll

Cornelia är otroligt bra på att lyssna på köparens frågor, hon är 100% serviceinriktad, inget är svårt eller krångligt. Hon inger ett förtroende som man känner sig trygg med. Hon tar kontakt och följer upp på ett profesionellt sätt och hon är lätt att nå via mejl eller telefonkontakt. Hon har det man vill ha när man träffar en mäklare för stora investeringar man gör i samband med bostadsköp.

Henrik J
Jakobsberg

Mycket professionell och engagerad mäklare!

Michael J
Jakobsberg

Bra och proffsigt bemötande. Svarade bra på de frågor jag hade.

Bledi C
Kallhäll

mycket kommunikativ och mycket snäll person, jag är glad att den personen sköt mig och gav mig en utmärkt presentation av huset

Sandra L
Jakobsberg

Väldigt proffsigt bemötande och hög serviceupplevelse! Tät kontakt och väldigt transparent kommunikation vilket uppskattades. Kan verkligen rekommendera Philip, vi är otroligt nöjda med hjälpen vi fått vid köpet av vårt hus.

Michell A
Jakobsberg

Professionell i sitt yrke. Blev bemött på ett härligt sätt.

Sven-Erik S
Jakobsberg

Philip har från första telefonsamtalet gett ett kunnigt och gediget intryck. Han har lyssnat på våra önskemål och sett till att informera oss om hur och vad som händer under processens gång. Philip har hela tiden informerat oss om utvecklingen under försäljningsprocessen och vad som händer med de spekulanter som har varit på visningarna. Philip har skött hela vår försäljning på ett ytterst professionellt sätt och med ett genuint intresse från hans sida om att det skulle bli en så bra försäljning som möjligt. Han har i...

Alem A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
Kallhäll

Ja han var jätte trevligt och duktigt

Thomas L
Viksjö

Supernöjda! Cornelia har skött försäljningen utav vår bostad på absolut bästa sätt. Rekommenderar henne varmt!

Alexzandra B
Kallhäll

Skicklig mäklare. Trevligt bemötande och svarar snabbt.

Kalle U
Jakobsberg

Cornelia gav ett jättebra intryck redan från dag 1. Hon fanns alltid tillgänglig för frågor och var väldigt driven i processen. Vi är verkligen supernöjda och kan rekommendera henne starkt En riktig stjärna!

Purevsuren E
Skälby

"Vi rekommenderar henne. Väldigt lätt att kontakt med mäklaren och mycket professionell sätt att jobba"

Helen B
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Viksjö

Michaela var väldigt proffsig och engagerad. Vi sålde när bostadsmarknaden var trög men Michaela gjorde allt för att vi skulle få sålt. Hon var bra på att uppdatera oss om processen och var snabb på att återkoppla. Vi hade stort förtroende för henne och skulle gärna anlita henne igen i framtiden.

Johan G
Kallhäll

Korrekt, tydligt och mycket engagerat bemötande! Rekommenderas.

Jenny M
Köpte sitt hus med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
Stäket

Kent har ett lugnt, tydligt och proffesionellt bemötande. Vi är otroligt nöjda!

Carina I
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
Kallhäll

Väldigt pålitlig och noggrann mäklare, kunnig och genuint intresserad av att jag som kund skall känna mig trygg i alla avseenden när det gäller min försäljning av lägenhet. Uppdaterar och berättar alla steg i försäljningen. Kommer definitivt anlita Kent Nordh igen om jag ska sälja el köpa.

Johan L
Kallhäll

Jag blev bemött på ett väldigt bra sätt. Välkomnande och informerande. Att det skulle kännas bra och tryggt, det var det. Man fick en bra känsla direkt och den fortsatte. En bra helhet, från start till mål. Förtroende ingivande inledning och ett bra avslut.

Mikael P
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Viksjö

Michaelas hängivenhet samt egenskapen att inte ge upp är extremt hög. Vi hade tät kontakt under hela säljprocessen och fick kontinuerliga uppdateringar om läget. Hängivenheten att få bostaden såld , trots att marknaden såg / ser ut som den gjorde / gör , gav Michaela aldrig upp.. Hon hade alltid ett proffesionellt bemötande och en positiv inställning även vid motgångar.

Tobias Robert M
Viksjö

Philip var transparent genom hela processen vilket var förtroendeingivande. Jag har inget att anmärka på gällande hur vår försäljningsprocess gick, Philip var öppen för en god dialog genom hela försäljningen.

Maria Christina H
Viksjö

Jättebra! Hade lätt att förstå våran situation och göra det bästa för oss med vår försäljning.

Nina L
Viksjö

Väldigt fint bemötande och uppenbart trygg och kunnig i sin roll! Jag kände mig trygg genom hela affären!

Marie R
Sålde sitt hus med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
Kallhäll

Proffsig och med lång erfarenhet av den lokala marknaden.

Gunnar L
Jakobsberg

Mäklaren Cornelia var mycket engagerad. Hon lyssnade på mig. Hon är kvinnlig och svensk

Anna Maria D
Jakobsberg

Philip är kunnig har ett väldigt trevligt bemötande. Han är engagerad och känner väl till den lokala marknaden. Dessutom är han professionell, återkopplar alltid och känns allmänt trygg och pålitlig att ha att göra med. Jag har både köpt och sålt med honom som mäklare och kan kan varmt rekommendera honom och hans kollegor på Svenska Mäklarhuset och tackar för ett fint samarbete.

Madeleine Elisabeth L
Sålde sitt hus med hjälp av
Viksjö

Vi köpte vårt hus med Michaela som mäklare och var så pass nöjda att vi även valde att anlita henne när det var dags för oss att sälja huset vidare! Michaela är enkel, effektiv, trygg och helt toppen!