Swed Creative Design Kök & Bad

Swed Creative Design Kök & Bad

4.3

Creative Design Kök & Bad eftersträvar alltid, service kvalitet och design. Dessutom har vi alltid största möjliga respekt för dig som kund.

10 omdömen om Swed Creative Design Kök & Bad

Perola T
Skrev om Swed Creative Design Kök & Bad

Efter att vi hade utvärderat olika köksleverantörer bestämde vi oss för att beställa ett komplett kök av Swed Creative Design Kök & Bad nu i våras. Nu är köket snart installerat och klart och jag är mycket nöjd med vårt nya designritade kök. Kvaliteten på skåp och lådor är också bra över snittet jämfört med andra leverantörer. Arbetet kom igång enligt plan och tempot har varit både högt och med bra resultat. Vad jag gillar mest är att företaget lyssnar och agerar snabbt på förslag på ändringar och synpunkter. Ett företag jag kan rekommendera.

Moderna bad
4.5/5 i betyg av 105 omdömen 4.5 av 105 omdömen
BadgeThreeYears

Det här är andra gången jag köper deras tjänster (lägenhet och villa) och för andra gången nöjd från start till mål. Trevligt bemötande, kon

Peraxel L
Skrev om Swed Creative Design Kök & Bad

Mycket bra bemötande och väldigt serviceminded företag.

Ulla K
Skrev om Swed Creative Design Kök & Bad

Bra, fick vad jag ville ha. Har använt dem fler gånger.

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
Joel K
Skrev om Swed Creative Design Kök & Bad

Trevlig, kunnig, men lite stressad. Inte så bra struktur på krav, arbetsprocess, uppföljning etc. Arbetet blev bra genomfört och hantverkarna var duktiga, men jag var tvungen att övervaka processen så att inte önskemål glömdes bort och en hel del detaljer/fel blev jag tvungen att jag påpeka innan de blev åtgärdade. Överlag nöjd men jag hade nog hoppats på lite mer av en helhetsentreprenad där allt bara blir bra utan min inblandning men det kanske är omöjligt när jag har höga krav.

Tuula H
Skrev om Swed Creative Design Kök & Bad

hel nya kök. Bra mötande. Duktiga arbetare. Bra hjälp deras sida planering. Dock vitvaror som kom med har haft problem. Husqvarna frys har varit två gånger trasig inom 1 och halv år. Spisen är inte heller bra. långsam.

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 173 omdömen 4.7 av 173 omdömen

Carolina S
Skrev om Swed Creative Design Kök & Bad

Ny köksplanering, nytt tak, nya väggar samt totalrenovering av kök och vitvaror. Supernöjda med köket och planering, dock riktigt missnöjd med projektledning. 3 veckor drog ut till 8 veckor samt ingen återkoppling på varken när de ska komma och vad de ska göra. Säljaren har sedan skickat fakturor som är felaktiga samt kräver inbetalning direkt även fast det underskrivna avtalet säger att inbetalning ska ske 30 dagar efter mottagen faktura. Jag rekommenderar alla som använder sig av detta företag att skriva på ett "Hantverkarformuläret-...

anna g
Skrev om Swed Creative Design Kök & Bad

Creative Design Kök & Bad gjorde ett bra jobb och levererade nytt kök i tid. Ett par av de nya luckorna hade ett mått fel som de rättade till utan problem. Maria J

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
håkan a
Skrev om Swed Creative Design Kök & Bad

3 kök har vi beställt och fått levererade under åren. Samtliga utmanande, var och ett på sitt sätt där Peder Pettersson funnit de bästa lösningarna för varje miljö. Vi är väldigt nöjda med Swed Creative Design Kök & Bad. Barbro & Håkan Ahl

katarina b
Skrev om Swed Creative Design Kök & Bad

Leverans enligt tidplan och kostnad enl offert . Flexibla och bra dialog . Lösningsorienterade. Mkt nöjd med bemötande och utfört jobb !

Peder P gillar detta
Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
ivon a
Skrev om Swed Creative Design Kök & Bad

Bra jobbat och bra kvalitet nöjd

Peder P gillar detta