Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

3.7

Vi på Sweet Ambrosia Beauty Center är proffs på bryn och fransar! Få förföriskt långa och vackra fransar med en ögonfransförlängning eller riktigt snygga ögonbryn genom att forma och färga dem precis rätt hos oss. Vi gör även kosmetiska tatueringar, så kallade 3D bryn, och olika nagelbehandlingar. När det gäller ögonfransförlängning...

150 omdömen om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Sofia C
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Jag bokade en fransförlängning hos en senior stylist på St:Eriksplan i somras. Blev informerad om att hon var sjuk (dagen innan) men svarade att jag ville komma ändå. Väl på plats verkade ingen riktigt veta vem som skulle utföra behandlingen och jag blev slutligen tilldelad kvinnan i ”receptionen”. Bemötandet var tämligen nonchalant, behandlingen i sig smärtsam och resultatet inte ok. Fransarna klibbade ihop sig och 90% ramlade av efter drygt 1v. Jag betalade 1495 kr för kalaset, men kollade i efterhand att...

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Malin W
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Detta gäller för salongen i slussen! Rekommenderas inte! När man betalar 1500kr för fransförlängning betalar man även för service och avkoppling tycker jag. Jag brukar alltid gå till en annan salong men hon har tyvärr slutat. Så jag valde detta ställe istället, i slussen. Första bemötandet var uruselt! Fick inte ens ett "hej" eller "välkommen". Utan bara " du kan sitta ner och vänta!" Visst, tänkte jag. Min stylist kommer och säger att vi kan börja och sedan försvinner. Jag går förvirrande in och undrar lite...

Annie O
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Helt ok, blev en liten miss först men efter framförande av missnöje återgäldade dem det snabbt och fransarna blev svepande och fina, Tummen upp

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 295 omdömen 4.6 av 295 omdömen
BadgeTwoYears

Lyhörd, trevlig! Fick mycket bra konsultation för lämpliga produkter och vid klippning 🌟🌟🌟🌟

EMELIE L
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Varit två ggr och det har varit riktigt dåliga upplevelser. Första gången blev fransarna helt okej. Kanske lite klumpat lim. Andra gången blev det mindre bra. Men det är personalen som gör att man inte vill komma tillbaka. Jag har inte så höga krav, men jag kände mig väldigt ovälkommen. När man kommer in så känns det som att man mest kommer och stör. Ett leende, någon som ber en att sitta ner och vänta, kanske t.o.m. fråga om man vill ha något att dricka skulle göra så himla mycket. Båda gångerna var stylisterna sena och...

Tihna I
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Har varit och gjort fransarna hos Sweet Ambrosia två ggr nu och kan inte påstå att någon av gångerna har varit någon större sensation. Personalen är otrevlig och snorkig, man märker av vissa spänningar mellan personalen och stylisten som behandlade mig senaste gången menade på att de andra tjejerna gjorde ett uselt jobb och kladdade med limmet osv... Tycker inte att det är särskilt professionellt att tala skit om sina kollegor på det viset med en kund. Och fransarna höll inte heller särskilt länge. Nu har jag gett dem två chanser och fler blir det inte.

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1042 omdömen 4.8 av 1042 omdömen

Renata U
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Dålig kundbemötande och information.

Mikaela W
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Jag var hos Josefin igår och jag vart SÅ NÖJD! Jättebra bemötande, förstår inte alls tidigare kommentarer. Ja, dem snackar med varandra, so? Ta med dig musik och ha i öronen om du inte vill höra. Själv hade jag musik i ena örat och lyssnade med andra. Tack duktiga Josefine, jag kommer absolut komma tillbaka till er.

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 480 omdömen 4.8 av 480 omdömen
BadgeTwoYears

Elin är lyhörd och utför sitt jobb med största noggrannhet. Ödmjuk och supertrevlig.

Camilla S Camilla S
Evelina  H
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Jag är nöjd med mina fransar. Det ända som är lite jobbigt är att dom ramlar av rätt lätt.

Susanna
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Jag är nöjd med mina fransar men missnöjd med bemötandet. Hade på hemsidan medvetet bokat tid med en viss stylist men när jag kom för att få min behandling blev jag istället behandlad av en annan stylist. Fick nonchalant svar när jag påpekade att min bokning gällde en viss stylist. Nästa gång bokar jag tid på någon annan salong.

Createbymattis
4.9/5 i betyg av 168 omdömen 4.9 av 168 omdömen

Supernöjd med mina ögonbryn efter browlift hos Mattis! Grym på färg och form och alltid trevligt bemötande. Rekommenderas varmt.

Sofie E
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Mysigt ställe, trevlig personal. Fransarna blev bra, inte helt som jag förväntade mig men det var mitt fel delvis eftersom jag lät henne ha fria händer hur fransarna skulle se ut. Kommer komma dit inom en snar framtid för att fylla på fransarna. Jag rekommenderar detta ställe.

Andrea G
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Jag gjorde fransarna där förra veckan och det blev jättefint som vanligt. Jag är helt beroende av detta och kommer inte sluta göra fransar! :) Rekommenderas till dig som vill se sådär okonstlat vacker ut / Andrea

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 469 omdömen 4.9 av 469 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Elisabeh S
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Tyvärr det värsta ställe jag har varit på! Fransstylisten kallar in mig Tio minuter efter bokad tid och jag kommer in i ett rum som delas av två till. Ok, får väl gå, vad ska jag göra? Men, värsta tänkbara personal! De kacklar oavbrutet med varandra, ingenting med mig alls. Vilket i och för sig inte gjorde nåt, jag vill koppla av under MIN stund, men det var stört omöjligt! Dessutom sitter "min" fransstylist och andas kaffe och cigarettlukt över mig, ofräscht!!! Till råga på allt avslutas mitt "pass" en kvart för tidigt,...

Svar från Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Hej! Hon rökte inte på arbetstid, däremot direkt efter den för korta sessionen. Men det hindrar inte att hon luktar för det. Hon borde få tillsägelse för allt hon pratar om under arbetet också, rätt otrevligt för oss som ligger och lyssnar. Lugn musik hade varit att föredra! Vill ni att jag ringer eller mailar, så gör jag gärna det!

Paulina R
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Jag blev jätte nöjd med mina fransar och de har hållit upp till 2 månader och klarar hela sommaren! Snart dags att göra nya. Jag håller med tidigare kommentarer om att det pratas väldigt privat i behandlingrummet och alla kunder uppskattar inte det. Jag tyckte det var rätt underhållande att få höra på lite gossip om killar :) Jag är nöjd och kommer att komma tillbaka till Lorena!

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 261 omdömen 4.8 av 261 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Aspuden lashes F
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Hej Nina H! Vi ber så hemskt mycket om ursäkt. Nu i semester tider är det väldigt stressigt och många kunder vill ha snygga fransar innan de åker på semester. Därför kan det någon gång under dagen ske dålig kommunikation emellan de anställda. Självklart gör vi vårt yttersta för att våra kunder ska må bra och bli tillfredställda. Du får gärna ringa och prata med oss eftersom fransarna inte ska trilla av efter några dagar. Vi löser gladeligen ditt problem om du kontaktar oss på salongen. Hör gärna av dig! Med Vänliga Hälsningar, Sweet Ambrosia

Nina H
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Var missnöjd Fick ett meddelande kvällen före min tid att det var "strul" med min tid om jag kunde byta den.Försökte ringa tillbaka under hela kvällen men ingen svarade.Min tid var tidigt på morgonen som jag inte kunde byta skulle åka utomlands därför ville jag ha lättskötta fransar.Hittade till slut ett annat nummer som jag skickade meddelande att jag inte kunde byta.De verkar inte ha någon kommunikation mellan varandra för jag fick ett meddelande tillbaka på morgonen (på väg dit)att de förstod inte vad jag menade.Jag ringde...

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 233 omdömen 4.6 av 233 omdömen
BadgeTwoYears

Tyvärr väldigt miissnöjd. Jag kom in för en klipp, fön och styling. Precis som det stod i bokningen, Jag visade bilder och frisören förstod

Annelie D Annelie D
H
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Mitt första besök var lugnt och skönt , fina fransar, trevlig personal. Andra besöket, ptja, om det är endast två personer i väntrummet , den ena tjejen får hjälp av en av personalen medans jag sitter där lite över min tid och väntar på att bli uppropad, så kommer ägaren och säger " Hon trodde att du inte kom". Well Iam the only person that is waiting. Fick min påfyllning iallafall, lika nöjd som första gången. Sen tycker jag lite sisådär när både ägaren, praktikanten och fransstylisterna pratar öppet i rummet om...

Martina R
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Bra terapeuter som gör suveräna fransar! Det ända minuset är lokalen då man delar rum med flera andra men det påverkar ju inte behandlingen utan upplevelsen bara. Kan stark rekommendera Sweet Ambriosa!

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 387 omdömen 4.8 av 387 omdömen

Förstod hur jag ville ha Lyssnade in No

Birgitta S Birgitta S
Jenny F
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Mycket, mycket trevlig personal, var inte helt nöjd med utförandet av min franska manikyr.

Sania A
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

De var vänliga och det var en mysig atmosfär i salongen. Jag gjorde en nagelförlängning och det var okej, skulptrisen kunde vara mer noggrann.

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 584 omdömen 4.6 av 584 omdömen

Natalie W Natalie W
Ann K
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Gjorde akryl naglar med decor. Var super nöjd! Naglarna var starka och fina i hela 3 veckor! Personalen var trevliga och miljön var passande.

Marina S
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Såå nöjd! Gjort shellack på flera ställen men de var klart bäst

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 295 omdömen 4.7 av 295 omdömen
BadgeTwoYears

Jättenöjd, resultatet är exakt som förväntat, ska återkomma

Åsa C
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Otrevlig personal och missnöjd med resultatet på min behandling.

Maria R
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Gör mina fransar här. Kan varmt rekommendera Sweet Ambrosia.

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 311 omdömen 4.7 av 311 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Minna T
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Bäst i klassen på fransförlängning!

Maya S
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Sweet ambrosia är dom ända som får röra mina fransar. Trevlig personal och härliga lokaler! Rekommenderar!

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 268 omdömen 4.8 av 268 omdömen

Marie A
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Jätte nöjd med min ögonfransförlängning och kommer definitivt gå hit flera gånger dock så kände jag mig helt bortglömd av den som gjorde behandlingen för hon pratade bara med sin kollega och dennes kund och glömde helt bort mig och önskar det fanns några avdelare mellan sängarna så de kändes lite mer privat och kanske lite lugn musik så man blir lite avslappnad men som sagt jag är ändå nöjd och kommer gå tillbaka..

M
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Personal är dålig på att hålla tider å slutar innan att fylla på fransar innan tiden är slut. De säger att de fyller på fransar i olika längder men det är lögn. De fyller på fransar i samma längder, spelar ingen roll om det är från innerstaden el ytter vilket ger ett onaturlig look. Har slutat att gå till den spansktalande tjejen som pratar mobila samtal på min betald tid.

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 281 omdömen 4.6 av 281 omdömen
BadgeTwoYears

Nathalie är otroligt duktig, trevlig och profetionell. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Claudia Z Claudia Z
Päivi Maaria K
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Fräsch salong med duktig personal!

Annika L
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Sweet Ambrosia på Maria Prästgårdshata är bäst. Jag har haft mina Hollywoodfransar sedan oktober nu och jag är jättenöjd. Tack Dory och Erika ni är jätteduktiga. ?? Annika Lundqvist

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Sourah i
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Bra service, trevlig lokal och kunnig personal. Rekommenderas starkt!

Marielle W
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Fantastiskt duktiga!! Jag är såå nöjd med min ögonfransförlängning :)

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

Casey V
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

En bra salong med glad och vänlig personal. Bea priser och bra service! Ett bra ställe helt enkelt!

Gabriella S
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Grym salong! Bra tider, trevlig personal!

Melina E
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Super nöjd med mina fransar! Jätte trevlig personal :)

Luna S
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Alltid nöjd då jag lämnar amrosia, alltid!!!

Felina P
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Bra fransförlängning, trevligt bemötande!

Tanja O
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Blev mycket nöjd med min fransförlängning och kommer göra det igen.

Josefine K
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Ok groupon priser. Trevlig personal.

Cornelia N
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Superduktiga tjejer som gör otroligt fina fransar. Bra priser och hög kvalitet. Jag är jättenöjd varje gång jag går därifrån!

Maria A
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Mycket bra fransförlängning. Jättenöjd! Och så många komplimanger :)

Lana D
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Jag är nöjd och glad med Sweet Ambrosia. Trevligt och snäll personal. Mysige atmosfär och bra kvalitet av arbete.

Sofie A
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Mycket missnöjd, dålig service o naglarna blev hemska. Tog bort dem efter en vecka. Gick inte att prata med tjejen som gjorde dem eftersom hon bara talade spanska o lite engelska. Fingrarna blödde o gjorde ont efteråt. Riktigt dålig kvalité.

Kristina S
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Trevligt bemötande och bra resultat!

Emelie H
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Bästa service , varmt kundbemötande! Alltid nöjd när ja går därifrån

Sima G
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

sweet Ambrosia ar supar bra beauty center

Johanna N
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Jätte trevlig och duktig personal.

lina j
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Jag blev bra mottagen av kunnig och duktig personal! Fina lokaler och jag var mycket nöjd med resultatet av min behandling! Nu hade jag rabatt via groupon men annars tycker jag priserna är lite höga

nermina g
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Fint och välorganiserat ställe med mycket personal som rankas som högsta betyg.

Nea R
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Personen som servade mig pratade inte svenska, vilket ledde till missförstånd och jag fick fel behandling än jag bett om. Blev missnöjd, gick tillbaka. Fick ny behandling men jag ser brister i kompisens hos personen.

Lana M
Skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Mariatorget

Trevlig personal men svår kommunikation. Alla är inte svensktalande.