Tailwind Nutrition Sweden

Tailwind Nutrition Sweden

• BadgeTenYears

Tailwind är företaget som kombinerar elektrolyter, vätska och näring i en god sportdryck som är skonsam för din mage. Vår affärsidé är att erbjuda en sportdryck som innehåller allt du behöver. Den har en ren och lätt smak och uppfyller alla näringsbehov. Inget kladd. Ingen konstig eftersmak. Alltså en sportdryck av hög kvalitet...

760 omdömen om Tailwind Nutrition Sweden

Sedan starten hos Reco 2015

Steve B
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

Bra produkter och bra service. Tailwind är den produkt jag gillat bäst hittills att använda på långa löprundor. Mild och trevlig smak som inte är sliskig som sportdryck ofta är. Drycken har en liten smak av salt som man ofta är sugen på efter några timmars aktivitet. Kommer definitivt använda Tailwind på kommande ultramarathon-lopp.

Jacob D
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

Snabb leverans med personligt meddelande på produkten gör att jag återkommer som kund, garanterad!

Eirik T
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

Kjapt og enkelt å bestille, en god opplevelse :-)

Börje L
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

Trevliga och väldigt bra bemötande när det råkade bli fel i min order!

Bright A
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

God og hurtig service. Kan anbefales.

Manuel O
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

I like the product very much!

Klas L
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

Fantastiska produkter och snabb leverans.

Victor J
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

Bra produkter, snabb leverans!

Danny P
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

Nem bestilling, hurtig betjening og afsendelse af varen - top notch!!

Ylva N
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

Alltid snabb leverans. Bra sammansättning på produkterna. Bra smak.

Martin K
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

Alt i en løsning. Det er genialt både for hovedet, maven og benene.

Robert F
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

Fungerade bra att handla via siten, bra produkt och blir fler köp.

Thomas J
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

Super god oplevelse og hurtig levering

Kerstin E
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

Beställde på nätet och varorna kom till mig efter ett par dagar. Hade beställt små ”portionspåsar” både sportdryck och proteindrinkar. Produkterna verkar väldigt bra, har inte kommit igenom alla än😉 Men jag tycker bruksanvisningen är förvirrande, Trodde att en förpackning var till 500 ml eller 750??

Marco B
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

I am very satisfied with the Tailwind product.

Carl C

Bra grejer! Bästa sportdrycken enligt mig. 👍🏼🥇

Fröken F
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

Bästa sportdrycken! Fungerar bra även om man lider av såkallad löparmage!

Tommy E
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

Bästa energidryck som jag testat! Har sprungit div. trailmaraton och klarat mig utmärkt på tailwind. Aldrig haft något problem med magen eller haft dippar när jag använt drycken. Perfekt att portionera efter hur krävande loppet är. Köpt både med och utan coffein. Supernöjd

Mike B
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

Great product and great customer service. Quick transparent shipping, and everything you would expect from a "pro" level online retailer (and one that supporters impatient and neurotic athletes). Well done team.

Julius M
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

No stomach pain. Taste is good. No spikes. Overall: very happy!

Mari N
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

Bra produkter och bra paketerat, dvs inte större låda än nödvändigt.

Lotta F
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

Snabb leverans. Goda smaker som.är lättdruckna och snälla för magen. Bästa drycken

Philip W
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

Varan kom i god tid och god ordning

Thomas C
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

En bra produkt som fungerar 👍🏻

Oskar O
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

Väldigt bra hittills! Lättdrucken och lättblandad. Har inte hunnit testat på långlopp

Filip N
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

Bra produkter, snabb leverans. Magen håller många timmar utan bekymmer och det känns som att man får mer energi av endurance fuel.

Tina J
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

Alltid enkelt att beställa. Bra produkt.

Marcus L
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

Enkelt att beställa, snabb leverans och alltid så fint med en hälsning med mitt namn. :)

Benjamin N
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

Leverarnsen var super snabb och jag hann få mina Tailwinds i tid till min 100 miler NUTS Yllläs Pallas. Lagren var slut i Finland. Tack

Alex W

Hurtig levering 👍🏻 Gode produkter 👍🏻

Kennie P
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

Alltid snabb leverans och trevligt bemötande! Kör alltid tailwind på långa Ultralopp och det funkar perfekt. Varit en trogen kund nu i ca 4 år.

Flemming V
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

jeg har bestilt herfra flere gange og har været fuld tilfreds

Kristina A
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

Alltid lika enkelt att beställa. Snabb leverans och älskar att få mitt namn på påsen! Gav min 81-åriga pappa en del av min beställning. Han cyklar långt o äntligen en sportdryck som han gillar o slipper sura uppstötningar av! Högsta möjliga betyg från honom med.

Carsten J
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

Quick service😊 Received my order within two days, just in time for 100k run where Tailwind products was just the right nutrion

Fabian P
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

Jag vill prova Tailwind för att förbereda mig inför Stockholm Maraton och jag måste säga att det va underbart! Jag hade ingen konstigheter i magen som jag brukar har med andra produkter. Fantastiskt! Jag ska definitivt prova Tailwind på alla mina lopp och mest viktiga fjällmaraton. /Fabian Patterson

Tallgränden
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

Snabb leverans och toppen produkter! 😍

Raymond S
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

Snabb service, uppskattade att jag fick min beställning till önskat datum.

Madelene B
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

Bra smaker och lätt att få i sig under passen. Snabb leverans med personlig förpackning

Anna S
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

Perfekt! som altid! Jeg købte Tailwind caffeinated - Matcha (tidligere hed den "green tea") , Tailwind citron smag og en Tailwind recovery chocolate. Jeg har brugt Tailwind i mange år, så kender produkterne og de er gode. Hurtig forsendelse, fin service! tak!

Roger F
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

Snabb leverans, snygga förpackningar. Bra produkter

Jørgen T
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

Bestilte forskellige varianter af tail Wind til mig og til en gave. Korrekt og hurtigt ekspederet.

Henric O
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

Alltid bra leveranser, produkten är perfekt för min träning som diabetiker, den hjälper mig hålla blodsockret i balans när jag tränar. Kan nyttjas på långa cykelpass utan att magen krånglar.

Lovisa M
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

Gott, ger ingen otäck eftersmak, inte sötsliskig, lätt att göra rent flaskan efter, perfekt med portionspåsar. Fungerar bra även för mig som är gastric bypassopererad.

Andreas A
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

Alltid bra och personlig service!

Laura I
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

Det gick jättesmidigt att beställa och leveransen var snabb!

Yusri H
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

The online shopping experience is good. The products ordered came fast enough. I bought the lemon flavour and I'm liking it a lot.

Sabrina K
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

It’s my new to go to magic potion for long bikes rides, or even shorter ones. :D Tastes great too! Matcha is definitely my new favorite flavor. Keep up the good work!

Jörgen F
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

Snabbleverans av grym produkt , mycket nöjd

David E
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

Jag har ersatt all annan energi under ett par långa traillopp (69km) och inte haft problem med magen och inte heller gått torr på energi. Använder det också för långpass och då känner jag mig inte alls lika trött resten av helgen som jag gör om jag bara kör med vatten.

Arild B
Skrev om Tailwind Nutrition Sweden

En sportdryck som funkar bra för mig Smidig beställning och snabb leverans