Katrin Onno Leg. Tandläkare

Katrin Onno Leg. Tandläkare

Ring 08-38 68 58 www.onno.se

Praktik nära tunnelbanan, med personlig service och familjär stämning. Vi utför tandvård för gamla som barn. Lugn miljö. Här jobbar även en tandhygienist. Vi gör allt från undersökningar till implantat och samarbetar med specialister om det är nödvändigt.

11 omdömen om Katrin Onno Leg. Tandläkare

Erica Helena Margareta V
Skrev om Katrin Onno Leg. Tandläkare

Mjuk och trevligt bemötande av Katrin Onno och Lottie Gruntman. Proffsig och trygg behandling. Jag byter aldrig.

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 538 omdömen 4.9 av 538 omdömen
BadgeTwoYears

Lisa Ö
Skrev om Katrin Onno Leg. Tandläkare

Med ett alltid så vänligt och personligt bemötande tar Katrin god hand om sina patienter. Hon arbetar på ett tryggt och lugnt vis och jag tvekar inte en sekund att rekommdera henne till andra människor som vill bemötas och tas om hand på ett högt professionellt vis.

Ingrid N
Skrev om Katrin Onno Leg. Tandläkare

Både jag, min man och våra två barn går hos Katrin Onno. Vi blir alltid bemötta på ett varmt och personligt sätt utan stress och dom är fantastiska med barnen som inte alltid har varit lätta att ha och göra med.

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 735 omdömen 4.8 av 735 omdömen

Överförd från min tidigare tandläkare som nu gått i pension. Har fungerat väldigt bra med FT. Man blir nästintill kompis med personalen :-)

Satu K
Skrev om Katrin Onno Leg. Tandläkare

Katrin är en fantastisk tandläkare som tar hand om både barn och vuxna på ett mycket pedagogiskt och betryggande sätt. Hon är alltid glad och hjälpsam och jag rekommenderar henne varmt. Hela familjen går hos henne och vi är alla mycket nöjda!

Lillemor B
Skrev om Katrin Onno Leg. Tandläkare

Katrin Onno är en fantastiskt duktig och trevlig tandläkare. Hon är både noggrann, har ett varsamt handlag och beskriver hela tiden vad hon gör. Jag och mina 3 barn går hos henne och vi är alla mycket nöjda! Rekommenderas varmt!

Mats S
Skrev om Katrin Onno Leg. Tandläkare

Lite dyr men väldigt proffsig och hjälpsam kan ta en diskution om vad som är möjligt och omöjligt.Lite för snabb i vändningarna för min plånbok men helt OK.

Jan N
Skrev om Katrin Onno Leg. Tandläkare

Bästa tandläkaren jag varit hos. Mjuk i händerna. Varsam. Stoppar direkt om hon märker att något inte är bra, t.ex. obehag eller smärta. Har hört annan patient säga detsamma. Rekommenderas starkt!

Henrik P
Skrev om Katrin Onno Leg. Tandläkare

Om Katrin O tycker jag mycket bra. Hon klarar av både de enklaste och de mest komplicerade ingreppen. Har ett fint kontaktnät för att tex ordna med implantat, som jag fått(två st). Dessa har varit helt utan komplikationer och fungerar perfekt efter många år. En speciell egenskap hos Katrin är att hon är så mjuk på handen och observant på om något skulle kunna göra ont. Det betyder att eventuell tandläkarskräck är som bortblåst. Dessutom är hon trevlig som person.

Gunvor E
Skrev om Katrin Onno Leg. Tandläkare

Katrin är en positiv, trevlig, kunnig person, som gör att jag inte har någon tandläkarskräck i samband med besöken.

Hanna Camille W
Skrev om Katrin Onno Leg. Tandläkare

Katrin Onno är en riktigt bra tandläkare och jag kan rekommendera henne på det varmaste. Hon drog ut en inflammerad visdomstand på mig i dag och jag har inte ens ont nu. Jag har tandläkar skräck och var otroligt rädd, men hon var otroligt snäll och såg till att jag inte hade ont alls. Jag fick rikligt med bedövning och hon tog sig tid till att se at bedövningen hade tagit före hon gjorde nått. Hon är den första tandläkare jag inte är rädd för att gå till.

Lisa A
Skrev om Katrin Onno Leg. Tandläkare

Jag vill verkligen varmt rekommendera tandläkare Katrin Onno, som pedagogiskt och vänligt kontrollerar våra barns tänder. Katrin har även dragit ut en tand på vår son (8 år), och även detta ingrepp utfördes på ett sätt som gjort att han var nöjd, och faktiskt stolt över sitt tandläkarbesök!