Torgkliniken Tandvård

Torgkliniken Tandvård

Ring 08-36 30 11 www.torgkliniken.se

Professionell tandvård i Spånga till bra priser! Vi erbjuder akut-och allmäntandvård. Vi är anslutna till Försäkringskassan, Sveriges Tandläkarförbund samt Privattandläkarna.

12 omdömen om Torgkliniken Tandvård

VERONICA S
Skrev om Torgkliniken Tandvård

Jag uppskattar att alltid få förklarat varför ex tandsten uppstår så att jag kan vara extra noga. Jag har fått mycket bättre munhälsa sen jag började gå till Torgkliniken.

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 734 omdömen 4.8 av 734 omdömen

Trevligt bemötande i receptionen. Tyvärr inte tandläkarbehandlingen; nervöst och hårdhänt, ansikte och haklapp väldigt nedblött. Lagda instr

ERLAND S
Skrev om Torgkliniken Tandvård

Tandläkare med mycket hög kompetens, snabb och hänsynsfull behandling samt trivsam miljö.

ERLAND S gillar detta
JOHAN E
Skrev om Torgkliniken Tandvård

Gått här i många år och är väldigt nöjd. Får alltid proffsig hjälp och trevligt bemötande!

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 538 omdömen 4.9 av 538 omdömen
BadgeTwoYears

LARS K
Skrev om Torgkliniken Tandvård

Skriver å min mors vägnar som varmt vill rekommendera Maria och Torgkliniken. Hon får alltid ett trevligt bemötande och ett kompetent utförande.

JÖRGEN A
Skrev om Torgkliniken Tandvård

Jag har varit kund länge hos Maria och hennes företrädare. Jag är nöjd och har alltid bemötts på ett bra sätt.

EMY G
Skrev om Torgkliniken Tandvård

Har gått här i flera år- tryggt och proffsigt!

CHRISTER S
Skrev om Torgkliniken Tandvård

Har haft samma tandläkare under en lång tid, finns ingen anledning att ändra på ett vinnande koncept; alltid ett proffsigt bemötande och alltid ett lika proffsigt utförande av behandlingar.

Jonas Bertil Å
Skrev om Torgkliniken Tandvård

Trevligt, proffsigt, vänligt. Bra!

PETER Å
Skrev om Torgkliniken Tandvård

Jag kan varmt rekommendera Maria och Torgkliniken. Jag lämnar alltid med en god känsla i munnen. Högsta betyg!

MICHAEL S
Skrev om Torgkliniken Tandvård

Jag har varit kund hos Torgkliniken Tandvård i många år. Maria är mycket kunnig, snabb och trevlig. Dessutom är hon mycket flexibel när det gäller tider för mig som arbetar i Stockholm city. Jag kan varmt rekommendera Maria.

ANJA ANNIKKI L
Skrev om Torgkliniken Tandvård

Jag är en gammal kund hosTorgkliniken. Där får jag alltid vänligt bemötande och känner mig väl omhändertagen. Bra information om åtgärderna och behandling med lätt hand. Nöjd. Anja

BERT R
Skrev om Torgkliniken Tandvård

Som ny kund på Torgkliniken kan jag bara konstatera att jag hamnat hos en utmärkt tandläkare. Trevligt bemötande, noggrann, lätt på handen och bemödar sig hela tiden om att tala om vad som sker i min mun! Vad mer kan man begära?