Tandläkare Thomas Klaassen AB

Tandläkare Thomas Klaassen AB

4.2

Varmt välkomna till Tandläkare Thomas Klaassen. En tandläkare där du ska känna dig trygg!

5 omdömen om Tandläkare Thomas Klaassen AB

ALMA J
Skrev om Tandläkare Thomas Klaassen AB

Varning.Riktigt uselt, har infekterat och förstört.

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 734 omdömen 4.8 av 734 omdömen

Trevligt bemötande i receptionen. Tyvärr inte tandläkarbehandlingen; nervöst och hårdhänt, ansikte och haklapp väldigt nedblött. Lagda instr

Natalia V
Skrev om Tandläkare Thomas Klaassen AB

Thomas är den tryggaste tandläkaren jag besökt och tandsköterskan är helt underbar. Jag och mina barn har varit hos honom och han är jättebra med barn speciellt om barnet är rädd för tandläkaren som min son. Ska gå på ett första besök med min 3 åring och känner mig inte alls orolig. Thomas tar sig den tid det tar med barn och kan varmt rekommendera denna mottagning alla gånger. Något jag fastnade för var att Thomas verkligen älskar det han gör och gör sitt jobb med hjärta så väl som med erfarenhet av flerårig utövning på vuxna och barn. Sällan man hittar denna kombination.

Peter F
Skrev om Tandläkare Thomas Klaassen AB

Jag kan varmt rekommendera Tandläkare Thomas Klaassen.

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 538 omdömen 4.9 av 538 omdömen
BadgeTwoYears

Martin W
Skrev om Tandläkare Thomas Klaassen AB

Thomas är ubderbar som tandläkare, jag rekomenderar att ni provar sjäkva. Har du tandläkarskräck eller är rädd/orolig för att gå till en. Då skall du välja Thomas, han är varsam och lugn. Beskriver hela tiden vad han håller på med!! Han kan för vissa upplevas som han talar förmycket, men hellre det än att någon bara rycker och sliter och inte talar om vad de gör!

Josh P
Skrev om Tandläkare Thomas Klaassen AB

Jag har gått till Thomas i flera år och han är en utmärkt tandläkare. Både han och tandsköterskan Reet är omtänksamma och hjälpsamma. Rekommenderas varmt