Tandläkare Viking Melander

Tandläkare Viking Melander

Välkomna till Tandläkare Viking Melanders mottagning på Rörläggarvägen 50 i Bromma. Vi hjälper dig med det mesta inom tandvård och har ett brett kunnande.

16 omdömen om Tandläkare Viking Melander

Peter N
Skrev om Tandläkare Viking Melander

Viking är en alldeles utmärkt tandläkare som jag kan rekommendera.

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 537 omdömen 4.9 av 537 omdömen
BadgeTwoYears

Yvonne J
Skrev om Tandläkare Viking Melander

Jag rekommenderar Viking med varm hand. Han är pålitlig och noggrann. Det är lätt att komma överens med honom.

Anki L
Skrev om Tandläkare Viking Melander

Hos tandläkare Viking Melander kan man känna sig trygg. Han vet hur man lugnar och bemöter oss med tandläkarskräck. Jag har gått där i ca 20 år och är supernöjd

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 731 omdömen 4.8 av 731 omdömen

Alltid trevlig och tillmötesgående personal. Väldigt noggranna och kunniga i sitt yrke. Känner stort förtroende.

Ylva M
Skrev om Tandläkare Viking Melander

Jag kan rekommendera tandläkare Viking Melander sim hjälpt mig att få vitare tänder genom blekning Med vänlig hälsning Ylva Melin

Robert G
Skrev om Tandläkare Viking Melander

Besök Tandläkare Viking Melander ! Han förenar kunskap och lång erfarenhet med äkta "göteborgsk" kvickhet.

Lennart H
Skrev om Tandläkare Viking Melander

Alltid snällt vänligt bemötande. Ställde alltid upp vid akuta behov. Även helger. Grundlig information. Begriplig information av röntgenbild t.ex.Samarbetade med skicklig tandteckniker. Mjukt handlag. Bra arbete som visar sig med åren. Goda råd för tandskötsel. Remisser vid behov av specialist samt mediciner för tandhygien. Uppföljning hos egen tandhygienist. Hembesök med egen utrustning till patient med svårighet att besöka kliniken. Lillemor och Lennart Handell båda för tsndprotesser och allmän tandvård.

Ann L
Skrev om Tandläkare Viking Melander

Menar ni Viking Melander är han en noggrann och bra person

Ingmar L
Skrev om Tandläkare Viking Melander

Tandläkare Viking Melander rekommenderas av Ingmar Loo , som har lagat sina tänder på hans mottagning de senaste 15 åren Mvh. Ingmar Loo

Niklas M
Skrev om Tandläkare Viking Melander

Tandläkare Viking Melander är en utomordentligt proffsig och duktig tandläkare med ett genuint och mjukt handlag, dessutom ytterst ärlig och schysst gentemot sina patienter, social och god talförmåga och föredrar att ha ett gott resonemang med patienten framför tidseffektivitet. I övrigt en god lyssnare med mycket humor och lyhördhet och förstånde egenskaper ???

Monica N
Skrev om Tandläkare Viking Melander

Viking är en bra och kompetent tandläkare.

Åke P
Skrev om Tandläkare Viking Melander

Har haft Viking Melander som tandläkare sedan han startade sin praktik i Bromma. Det har alltid varit fungerat bra att ha Viking som tandläkare. Mycket bra information om vad som behöver göras med tänderna och mycket bra information för inför varje moment vid behandlingen. Vid senaste besöket fick jag en porslinskrona på en trasig tand. Det fungerade alldeles utmärkt.

Runo L
Skrev om Tandläkare Viking Melander

Senaste besöket gällde tandundersökning och borttagning av plac. Alltid bra bemötande, Melander har ofta tips om nya rön inom praktisk tandvård. Melander följer utvecklingen inom ämnesområdet, och använder nya metoder och produkter. Det största generella problemet i tandvården är kostnaderna för behandling.

Anders F
Skrev om Tandläkare Viking Melander

Jag gillar inte tandläkare, men jag gilla Viking. Gör det bra och förstår att det inte är kul att sitta i tandläkarstolen.

Conny S
Skrev om Tandläkare Viking Melander

Bra bemötande - har anlitat V Melander som tandläkare.Praktiken ligger på gångavstånd. Vad gäller förväntan önskar man ju att inte tandtrollen gått för hårt fram i käften. Det är ju inte gratis att gå till tandläkaren, men V M är en hygglig man som inte överdebiterar. Har ett mycket gott förhållande av honom som tandläkare.

Christer M
Skrev om Tandläkare Viking Melander

Bästa tandläkaren jag haft! Pålitlig skicklig och sympatisk ! ??

Marie J
Skrev om Tandläkare Viking Melander

Jättenöjd med bemötande och behandling!