Tandläkare Roland Waller

Tandläkare Roland Waller

Ring 08-660 15 24 tandlakarewaller.se

Vi på Tandläkare Roland Waller har över 25 års erfarenhet i tandläkaryrket och tar emot alla patienter. Vår klinik ligger centralt i Stockholm i närheten av Stureplan. Självklart utför vi allt inom allmäntandvård, men vi är specialiserade på estetisk tandvård och har ett nära samarbete med en av Sveriges bästa tandtekniker....

29 omdömen om Tandläkare Roland Waller

Åsa L
Skrev om Tandläkare Roland Waller

Har gått hos Roland sedan 1982. Litar på honom. Alltid lugnt, noggrant och förklarande. Här blir du väl omhändertagen.

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 537 omdömen 4.9 av 537 omdömen
BadgeTwoYears

Eva S
Skrev om Tandläkare Roland Waller

Jag kan inte rekommendera Tandläkare Roland Waller, jag fick varken veta vad han skulle göra eller en prisuppgift, även fast jag gång på gång frågade. Jag gick till en annan tandläkare och hon gick igenom vad som behövde göras och jag fick en prisuppgift. Det blev dyra läropengar.

Svar från Tandläkare Roland Waller

Eftersom jag inte vet ditt hela namn, så kan jag inte ge dig ett exaktsvar. men generellt gäller det att innan vi skall göra ett större arbete krävs en ordentlig undersökning med röntgen och ev. foto och en analys av detta. Innan det är gjort kan vi inte göra en terapiplan och kostnadsberäkning. Naturligtvis får alla patienter en kostnadsberäkning innan vi sätter igång arbetet. // R Waller

Rolf H
Skrev om Tandläkare Roland Waller

Jag uppfattar Roland som seriös och mycket kunnig. Jag har fått hjälp med allmänna undersökningar och rotfyllning. Som kund är jag mycket nöjd och rekommenderar honom till andra.

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 731 omdömen 4.8 av 731 omdömen

Alltid trevlig och tillmötesgående personal. Väldigt noggranna och kunniga i sitt yrke. Känner stort förtroende.

Leila G
Skrev om Tandläkare Roland Waller

Fick rekommenderat att gå till dr Waller. Hade en lös tand. Det var tandlossning och han skickademig till en specialist på tandlossning och fick där också träffa en tandhygienist som var specialist inom området. Efter antal besök kom jag tillbaka till Roland och uppskattade all uppföljning. De har försökt stoppa tandlossningen genom att tandköttet blivit bättre och klistrat ihop ett par tänder efter att jag gjort en rotfyllning, för att rädda tanden. Har varit väldigt nöjd med återkoppling och behandling. Känner att han...

Alexander B
Skrev om Tandläkare Roland Waller

Alltid trevligt och proffesionellt bemötande. Undersökningen gick snabbt och smärtfritt.

Mikael P
Skrev om Tandläkare Roland Waller

Har gått till Roland Waller i många år och har bara positiva erfarenheter. Jag upplever honom som mycket kunnig och noggrann. Han har utmärkt koll och jämför med undersökningar från tidigare år, förklarar om något ändrat sig och lägger en plan om till exempel en gammal lagning behöver bytas. Dessutom är både han och övriga på mottagningen mycket trevliga. Kan starkt rekommendera Roland!

Mihaela W
Skrev om Tandläkare Roland Waller

Väldigt trevligt bemötande och man känner sig trygg och i väldigt goda händer. Tack för ert tålamod och tack för att ni öppnade dörren till ett nytt liv för mig. Varmt rekommenderat!

Soile S
Skrev om Tandläkare Roland Waller

Personligt och vänligt bemötande, tänker alltid kundens bästa! Kan inte tänka mig en annan tandläkare.

Cathreine G

Vänligt och proffsigt bemötandd

Lars C
Skrev om Tandläkare Roland Waller

Trevligt, proffsigt bemötande och arbete.

Henrik H
Skrev om Tandläkare Roland Waller

Tandläkare Waller har gett mig utmärkt tandvård under flera år. Han är noggrann och professionell i sin yrkesutövning. Hans lokal är mycket trevlig och lättillgänglig. Han och hans tandsköterska är trevliga och service-mindes. Bemötandet är utmärkt. Upplevelsen som kund är utmärkt.

Fredrik G
Skrev om Tandläkare Roland Waller

Roland är otroligt professionell och jag kan varmt rekommendera hans tjänster.

Tommy Y
Skrev om Tandläkare Roland Waller

Har nyttjat Tandläkare Roland Waller sedan jag för två och ett halvt år sedan flyttade till stockholm. Blev rekomenderad av en kamrat att kontakta Roland då jag behövde uppsöka tandläkare. Har från första stund fått ett profesionellt och vänligt bemötande, alla åtgärder har utförts på bästa sätt

Susanne H
Skrev om Tandläkare Roland Waller

Utan Roland skulle jag inte le så vackert (;o). Kunning, kompetent, modern tekning, älskvärd och har alltid tid även under semestertider då t o m hans trevliga fru kom och hjälpte till och tog hand om mig. Assia är en fantastisk tandssköterska. Min allra varmaste rekommendationer, särkilt om du har tandläkarskräck!

Mikael T
Skrev om Tandläkare Roland Waller

Jag var där idag (2012-09-26) och hittade honom tack vare Reco. Tack till er som kommenterat, kan bara hålla med i alla positiva kommentarer! Mycket bra bemötande, modern teknik, förtroendeingivande och skickliga. Tack! Med vänlig hälsning /Mikael

Ida A och Björn W gillar detta
Anders D
Skrev om Tandläkare Roland Waller

Roland Waller är en mycket skicklig och omtyckt tandläkare. Modern och fräsch mottagning med trevlig och kompetent personal. Jag och min familj har varit kunder hos Roland i många år och vi kan varmt rekommendera honom till nya patienter.

Henry H
Skrev om Tandläkare Roland Waller

Kunnig, arbetar effektivt och är mkt trevlig, en oslagbar kombination! Rekommenderas:)

Johan E
Skrev om Tandläkare Roland Waller

Jättebra. Uppskattar att han satsar på ny teknik och vidareutbildning. Känner att jag får en modern o riktig behandling. Dessutom trevligt o avslappnande sätt. Nuvarade sköterska är också toppen. Enda nackdelen kan vara att jag har en känsla av att han är lite dyr, men det är mer en känsla, har inte jämfört med andra

Peter R
Skrev om Tandläkare Roland Waller

Otroligt bra tandläkare som alltid ställer upp och fixar en tid om det är något problem. Väldigt kunnig och noggrann. Gjort större jobb hos honom och är mycket nöjd.

Ingmari N
Skrev om Tandläkare Roland Waller

Jag tycker att han är superbra, han är snäll, noggrann, verkar brinna för sitt jobb. Han ger sig inte förrans det blir perfekt. Hans kollega Assia har mycket medkänsla och tar hand om mig som patient så jag slipper vara rädd eller orolig. Jag kan bara rekommendera Tandläkare Roland Waller.

Ivar K

Jan M

Bra! Förtroendeingivande. Noggrann.

Helena N
Skrev om Tandläkare Roland Waller

Kunnig tandläkare med vänligt bemötande, min tandläkarskräck är helt borta. Fantastisk med våra barn. Har blivit nöjd med samtliga behandlingar under alla år, allt från kontroll till min fina fasader!

Claes F
Skrev om Tandläkare Roland Waller

Roland Waller är den bästa tandläkaren jag har haft, han är skicklig, förtroendeingivande och genuint trevlig. Rekommenderas varmt, och alla de sköterskor jag mött har varit kanon!

Roger B
Skrev om Tandläkare Roland Waller

Roland med personal är överlägsna. Men vill "bara" träffa honom en gång om året.

Fredrik A

Kristina ¨
Skrev om Tandläkare Roland Waller

Kunnig - lätt att samtala med. Tacksam att få en årlig kallelse för kontroll av tänderna. Duktig yrkesman som följer med i den nya utvecklingen av utrustning och utförande.

Monia N
Skrev om Tandläkare Roland Waller

Pedagogisk, behaglig, lugn, trygg, kunnig, bäst!

Nikke L gillar detta
Lkn S
Skrev om Tandläkare Roland Waller

Snabb, trevlig och rolig! Det känns alltid tryggt att lägga sina tänder i Rolands händer.