Sthlm Dental - Kista

Sthlm Dental - Kista

Ring 0222-20 20 60 sthlmdental.se

Välkommen till Sthlm Dental! Hos oss får du kvalitativ tandvård till Stockholms bästa priser. Vi tycker det är viktigt att du känner dig trygg när du kommer till oss och därför har vi erfarna tandläkare med bred kompetens i vårt team samt toppmodern utrustning. Våra tandläkare vidareutbildar sig kontinuerligt och håller sig...

64 omdömen om Sthlm Dental - Kista

Ankie W
Skrev om Sthlm Dental - Kista

Jag har Naima som tandläkare. Hon är helt fantastiskt! Tydlig, kommunikativ, otroligt kunnig och fått bukt på min tandrädsla. Kan varmt rekommendera henne och kliniken.

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 538 omdömen 4.9 av 538 omdömen
BadgeTwoYears

Victoria B
Skrev om Sthlm Dental - Kista

Jag vill tacka hela personalen på Dental, ni har gjort mycket bra jobb och en stor tack till min tandläkare Naima och Svetlana. Jag rekommenderar till alla och jag hoppas ni stannar kvar och jobbar länge. Mvh Victoria.

Erik R
Skrev om Sthlm Dental - Kista

Falsk marknadsföring. Står på google att de tar 199 kr men i själva verket tar de 799 kr för en undersökning. De sa heller inte något om att det kostade 799 kr när jag bokade på telefon. Opålitlig klinik, välj hellre någon annan.

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 733 omdömen 4.8 av 733 omdömen

Jag hade en svår operation men med mycket bedövning och idogt arbete så löstes mitt problem på ett proffsigt sätt . Tack

ANNA K
Skrev om Sthlm Dental - Kista

Super trevlig stället! Har varit hos Dorna tandhygienist mycket duktig, trevlig och professionellt!

Niklas H
Skrev om Sthlm Dental - Kista

Alltid bra bemötande. Både Sami och Moni är väldigt noggranna och proffsiga. Man känner sig väl omhändertagen och i trygga händer vid deras behandlingar. Rekommenderas varmt!

Jara-anniina S
Skrev om Sthlm Dental - Kista

Positivt överraskad denna gång på Sthlm Dental i Kista. Effektiv och väldigt genuin tandläkare som jag starkt kan rekommendera (Nadia B.)

Matilda G
Skrev om Sthlm Dental - Kista

I was earlier today at the Kista clinic and got the best and most professional service from Olga Maksutova. I got a veneer for my front tooth - which I had ruined by a diffirent dentist clinic years ago. And she did such a great job fixing it for me. She gave me a consultation and talked about the best options for my situation and had the veneer done in less than an hour with excellent result! Big Thank you!!!

Fethi K
Skrev om Sthlm Dental - Kista

Jag är absolut nöjd med Sthlm Dental - Kista. Jag blev mycket fint bemött av alla som jobbar på Sthlm Dental - Kista. Mycket trevliga personal, Sami han är superduktig tandläkare, Moni hon är jätte trevlig och duktig tandhygienisten. Stor Tack till er alla.

Leonelle N
Skrev om Sthlm Dental - Kista

Jag skulle dra ut en visdomstand och var ganska orolig för hur det skulle gå och om det skulle vara komplicerat. Olga var min tandläkare och det gick snabbt, utan några problem och jag upplevde henne som både professionell och samtidigt avslappnat rolig. Kommer absolut att gå tillbaka till Olga och rekomenderar henne varmt.

Isa K
Skrev om Sthlm Dental - Kista

Har varit patient hos Sthlm Dental i Kista i ett år. Har Alltid blivit bemött med leende och expertis kunskap, vill tacka Sami tandläkaren och öppna ett Stort parantes för Moni som jag har som tandhygienist och som jag fick träffa mäst under ett års tid. Moni är verkligen bra och pedantisk på det hon gör. Jag kommer ALLTID vara stammis hos er och rekommenderar dessa gäng starkt till alla. Mvh isa

Rainer A
Skrev om Sthlm Dental - Kista

Jag är stamkund hos tandhygienisten Moni. Jag har i ett antal år besökt henne två gånger om året för behandling. Tycker hon gör ett utmärkt jobb, är trevlig och tillmötesgående. Jag hoppas att hon stannar kvar länge i Kista!

Susanne A
Skrev om Sthlm Dental - Kista

Mycket professionellt bemötande från alla på Sthlm Dental-kista. Tandhygienisten Moni Al Bayatti var mycket noggrann, trevlig och informerade allt innan på ett mycket bra sätt, så jag kände mig i trygga händer. Jag rekommenderar varmt Sthlm Dental-kista.

Artemis V
Skrev om Sthlm Dental - Kista

Professionellt bemötande och service (både av tandläkare och tandhygienister) till rimliga priser

Gitti K
Skrev om Sthlm Dental - Kista

Jag sökte mig till Sthlm Dental pga tandvärk och fick tid samma dag som jag ringde. Möttes av en mycket lugn och snäll tandläkare som förklarade varför jag hade ont och hur man behandlar detta. Besökt gick väldigt bra trots min tandvårdsrädsla. Efter besöket bestämde jag mig för att ta tag i mina tandproblem och bokade en tid för att planera detta med min tandläkare. Andra besöket gjorde vi en tandundersökning och jag fick två olika behandlingsplaner med olika kostnader. Jag valde att ta den bästa planen, som var betydligt...

Somaiieh K
Skrev om Sthlm Dental - Kista

Jag blev fint bemött av både sköterskor och tandläkare Sami vid mitt första besök hos Stockholm dental. Jag var gravid vid mitt besök och var orolig men allt sköttes mycket proffesionellt med alla säkerhetsåtgärder som är viktiga att tänka på för en gravid kvinna. Hit kommer jag att komma tillbaka!

Svar från Sthlm Dental - Kista

Hej Somaiieh, Vår moderna utrustning med senaste digitala röntgenteknologin gör att stråldoserna kan hållas väldigt låga, vilket gör att även våra patienter som är gravida kan få säker tandvård utan att det påverkar fostret. Vi är stolta över att ha fått ditt förtroende som vårdgivare och ser fram emot att hålla dina tänder friska livet ut. Tag hand om den nya familjemedlemen nu så ses vi snart igen! :) Med vänliga hälsningar Teamet på Sthlm Dental

Sara J
Skrev om Sthlm Dental - Kista

Sthlm Dental är helt klart den bästa kliniken i Stockholm! Här får man alltid ett positivt bemötande där personalen sätter patienten i första hand. Mycket flexibla med tider och stor förståelse för individen. Tack för en smärtfri och snabb behandling. Rekommenderas varmt till alla. Världsklass! :)

Svar från Sthlm Dental - Kista

Hej Sara, Du är en underbar person som vi värdesätter enormt. Tack för att du ger oss ditt fulla förtroende! :) Med vänliga hälsningar Sthlm Dental

Khalid A
Skrev om Sthlm Dental - Kista

Nöjd och glad att mina tänder fixat hos sthlm Dental-kista. Dr Sami trevlig o kan göra sitt jobb, rekommenderas

Svar från Sthlm Dental - Kista

Hej Khalid, Det har varit ett nöje för oss att behandla dig. Tack för att du ger oss ditt förtroende som din vårdgivare. Vi ses snart igen! :) Med vänliga hälsningar Personalen på Sthlm Dental

Bernt F
Skrev om Sthlm Dental - Kista

Dom är dom bästa jag har varit till Jag säjer till alla jag träffar att gå till dom mvh BerntFolkhage

Svar från Sthlm Dental - Kista

Hej Bernt, Tack för din rekommendation. Det betyder mycket för oss i vår fortsatta utveckling. Vi ses snart igen. Glad påsk! :) Med vänliga hälsningar Teamet på Sthlm Dental

Isa K
Skrev om Sthlm Dental - Kista

Proffsig hjälp och bemötanden.

Svar från Sthlm Dental - Kista

Hej Isa, Tack för din rekommendation. Det betyder mycket för oss i vår fortsatta utveckling. Med vänliga hälsningar Teamet på Sthlm Dental

Mahshid M
Skrev om Sthlm Dental - Kista

God service och jätte nöjd med behandlingen och all personal var jätte trevlig

Svar från Sthlm Dental - Kista

Du är en trevlig patient Mahshid och vi är glada över att ha fått ditt förtroende! Tack för att du tog dig tiden att skriva en recension om oss. På återseende! :) Med vänliga hälsningar Personalen på Sthlm Dental

Quedalia C
Skrev om Sthlm Dental - Kista

Jag känner mig alltid välbemöt av personalen och väldigt tryggt vilken jag tycker är viktigt! Speciellt när man har gått igenom en stort ingrepp som implantat. Jag blev inponerad av resultatet och nådde upp till mina förväntningar!

Svar från Sthlm Dental - Kista

Tack fina Quedalia! Du är en väldigt godhjärtad patient som vi är ärade att fått hjälpa. Vårt stora intresse för implantatbehandlingar i kombination med din beslutsamhet gjorde att resultatet blev ju riktigt bra tillslut. Ta hand om tänderna så ses vi snart igen! :) Med vänliga hälsningar Sthlm Dental

Jannike B
Skrev om Sthlm Dental - Kista

Hyggelig og veldig duktiga. Fine kontorlokaler. Rent og hygienisk.

Svar från Sthlm Dental - Kista

Takk beste jannike. Din positive energi spres gjennom klinikken når du besøker oss. Vi gleder oss til å hjelpe deg med å holde tennene sunne. :) Med vennlig hilsen Sthlm Dental

Nasim M
Skrev om Sthlm Dental - Kista

Bästa tandläkarkliniken! Sami e en otroligt duktig tandläkare, super trevlig personal som lägger tid på varje patient. Aldrig mer hos Folktandvården!

Svar från Sthlm Dental - Kista

Tack bästa Nasim! Du är en supertrevlig patient och vi är tacksamma över att du gett oss ditt förtroende. Vi ses! :) Med vänliga hälsningar Sthlm Dental

Yunus K
Skrev om Sthlm Dental - Kista

Jag är så nöjd med Sthlm Dental! Man mår så bra utav att träffa människor som verkligen älskar att ge service på hög nivå! Jag rekomenderar varmt att söka upp Sthlm Dental, bästa i branschen är vad Sthlm Dental står för!

Svar från Sthlm Dental - Kista

Tack bästa Yunus. Vi är tacksamma över att ha fått ditt fulla förtroende och ser det som en ära att hjälpa dig att hålla tänderna friska livet ut! :) Med vänliga hälsningar Teamet på Sthlm Dental

Dina B
Skrev om Sthlm Dental - Kista

Kort väntetid för bokning, trevligt bemötande och proffesionellt tandvård.

Svar från Sthlm Dental - Kista

Hej Dina, Att du är nöjd med oss som vårdgivare betyder väldigt mycket för oss. Tack för din rekommendation! <3 Med vänlig hälsning Personalen på Sthlm Dental

Stefan C
Skrev om Sthlm Dental - Kista

När jag först ringde Sthlm dental blev jag väldigt bra och professionellt bemött. Jag blev positivt överraskad när personen till och med kände igen mig och hade en förmåga att få en att känna sig sedd. När jag senare gick på mitt besök för att få bort tandsten kändes tandhygienisten mycket noggrann och jag kände mig i trygga händer. På samma besök träffade jag ansvarig tandläkare som verkligen upplevdes professionell, kunnig och samtidigt väldigt trevlig! Jag kommer fortsätta att gå hos Sthlm dental och rekommenderar de varmt!

Svar från Sthlm Dental - Kista

Hej Stefan, Att ha en så positiv patient som dig är en fröjd för ett tandläkarteam. Vi strävar alltid efter att ge kvalitativ personlig vård och det glädjer oss enormt att du fått uppleva tandvård så som den skall vara. Tack för att du rekommenderar oss, det betyder mycket för oss i vår fortsatta utveckling. Vi ses snart igen! :) Med vänliga hälsningar Sthlm Dental

Kaveh P
Skrev om Sthlm Dental - Kista

Jag är jättenöjd med min bettskena. Väldigt trevlig personal och duktiga tandläkare. Rekommenderas starkt!

Svar från Sthlm Dental - Kista

Hej Kaveh, Vad bra att du är nöjd med bettskenan. Se till att använda den flitigt! :) Tack för att du rekommenderar oss! Med vänlig hälsning Teamet på Sthlm Dental

Åsa S
Skrev om Sthlm Dental - Kista

Fräscha lokaler, men där upphör tyvärr det possitiva. Gjorde en stor behandling som inte blev enligt planering och efter det byttes det vänliga till otrevligheter och oproffissionellt bemötande och arrogans. Dessutom ovilja att lämna ut patientens egna uppgifter av någon anledning. Rekommenderar er INTE att gå till Tandvård 2 Go!

Svar från Sthlm Dental - Kista

Hej Åsa! Börjar med att säga att det är väldigt tråkigt att du känner dig dåligt behandlad. Vad gäller din journal har du redan fått den när du önskade den, vad mer önskar du? Vad gäller din behandling så var det ditt eget beslut att slutföra den trots att du informerades om hur slutresultatet skulle bli. Jag gick trots detta med på att göra om behandlingen kostnadsfritt för att Du ska bli nöjd men då tvekade du själv och sa att du måste fundera en gång till. Så jag vet inte riktigt vad du är ute efter men hoppas du finner sinnesro på något sätt. Vänliga hälsningar Edvin

Nils
Skrev om Sthlm Dental - Kista

Väldigt professionella! Fin lokal och kunniga arbetare. Rekommenderas starkt!

Joakim Å
Skrev om Sthlm Dental - Kista

Ljust, fräscht, trevlig och proffsig personal! Kommer bara gå dit från och med nu!

Lena M
Skrev om Sthlm Dental - Kista

Totalt inkompetenta och stor varning utfärdas. Deras tandläkare påstod att jag hade ett hål som borde åtgärdas så snabbt som möjligt vilket visade sig vara helt fel enligt min ordinarie tandläkare! Denna mottagning raggar kunder bl.a .med dagens deal och billiga paketpriser. Stor varning mao!

Lena M
Skrev om Sthlm Dental - Kista

Tack för att ni fixade min kindtand med kort varsel när amalgamet lossnade. Mycket proffsig tandläkare och fräsch mottagning!

Fredrik P
Skrev om Sthlm Dental - Kista

Nappade på en gratis undersökning nu i Oktober. Vilken fräsch och trevlig klinik, mycket trevlig personal och jag kände mig trygg under hela besökt. Hit kommer jag återkomma om jag får problem med tänderna.

Marcus J
Skrev om Sthlm Dental - Kista

Tack alla ni! Ni fixa mina tänder! Grymt jobbat!

Olle A
Skrev om Sthlm Dental - Kista

Mycket fräscha och fina lokaler. Kunnig och trevlig personal. Man känner sig trygg i deras händer när de fixar ens tänder! Top notch!

Göran N
Skrev om Sthlm Dental - Kista

En tandläkarklinik med otroligt hög känsla för service!Väldigt ovanligt idag skulle jag säga.Som patient känner man sig trygg och lugn och jag fick en mycket proffsig behandling. Jag som varit tandläkarrädd har äntligen blivit av med den rädslan!Tusen tack alla på Tandvård2go för det!Kommer snart tillbaka igen..och nu kan jag äntligen sova skönt natten innan mitt tandläkarbesök ;)

Tiina S
Skrev om Sthlm Dental - Kista

Mycket trevlig personal. Mycket bra bemötande.

My I
Skrev om Sthlm Dental - Kista

Efter flera år av problem med min visdomstand och flertalet besök hos folktandvården utan att få hjälp vände jag mig till Tandvård 2 Go. Jag kunde inte vara nöjdare! Trevlig personal med ett professionellt bemötande, superfina moderna lokaler och inte minst äntligen den hjälp jag försökt få under så lång tid. Man får ofta höra att det ska göra väldigt ont att dra ut visdomständer, men jag kände det knappt! Jag rekommenderar alla att gå till T2G!

Erik R
Skrev om Sthlm Dental - Kista

Toppkvalitet på både utrustning och personal som var både trevliga och engagerade i sitt arbete och levererade verkligen på toppnivå! Du är dum om du inte går till Tandvård 2 Go! Full pott!

Irene H
Skrev om Sthlm Dental - Kista

Min tandläkare hade inte tid med mig så jag kontaktade tandvård2go. Där fick jag både snabb o professionell hjälp. Nu är de min nya tandläkare.

Egal S
Skrev om Sthlm Dental - Kista

Det har varit en riktigt underbar och säker upplevelse med detta företag kan rekommendera detta för alla speciellt om ni har lite tandläkarskräck som jag har .

Gustav G
Skrev om Sthlm Dental - Kista

Riktigt Nice företag där man får bra hjälp med tandhygienen sfgsaadfhkjtesgvhjsdgg

Daniel K
Skrev om Sthlm Dental - Kista

Att det kan vara så bra att besöka tandläkaren. Tack för allt!!!

Joakim O
Skrev om Sthlm Dental - Kista

Mycket kompetenta, god service och trevligt bemötande

Johan P

Tandvård 2 go är bästa ställe i Sthlm

Asia K
Skrev om Sthlm Dental - Kista

Utmärkt service. Mycket fina lokaler. Kunnig och proffssig personal. Man känner sig väl omhändertagen. En klinik man kan bli stammis på.

Louise E
Skrev om Sthlm Dental - Kista

Jag var super nöjd med min vistelse på tandvård 2 go. Alla i personalen är jätte trevliga, fick många härliga skratt hos sami som gjorde min undersökning. Skulle rekommendera dem alla dagar i veckan! Toppen företag och detta är precis vad jag har letat efter hos en tandvård.

Michael H
Skrev om Sthlm Dental - Kista

Mycket bra service och vänligt bemötande. Även om jag inte gillar att gå till tandläkarn så kommer jag att fortsätta gå hit

Jeanette A
Skrev om Sthlm Dental - Kista

Fantastiskt bra bemötande samt kunnig och pedagogisk personal.

Dennis K
Skrev om Sthlm Dental - Kista

Riktigt bra, dom har en mycket fin och fräsch lokal, mycket vänlig personal, och bra tandläkare!