Tandvårdcentralen Malmö AB

4.4

7 omdömen om Tandvårdcentralen Malmö AB

Niven E
Skrev om Tandvårdcentralen Malmö AB

Fantastisk service. Mycket bra och kompetenta tandläkare. Känner mig alltid trygg och bekväm hos dem på tandvårdscentralen.

BENYAMIN G
Skrev om Tandvårdcentralen Malmö AB

Fräscht, kliniskt och fantastiskt vård. Varit en patient sedan flera år tillbaka och har alltid fått ett bra bemötande, samt rätt vård.

Peter J
Skrev om Tandvårdcentralen Malmö AB

Grym service, kan varmt rekommendera 👍👍👍👍👍

Luey-Lung Linus H
Skrev om Tandvårdcentralen Malmö AB

för 8 minuter sedan Har varit nöjd kund i snart 3 år, bytte från folktandvården. Här har personalen en trevlig ton med ett professionellt bemötande. Tandläkaren förklara alltid tydligt vad han gör och varför, det känns säkert och han är mycket noggrann. Bra med akut tider vid behov.

AMAL A
Skrev om Tandvårdcentralen Malmö AB

Jag är så himla nöjd! Måste få dela med mig! Jag bor i Linköping men åker ända till Malmö för att behandlas hos min tandläkare på tandvårdcentralen. Jag har gjort broterapi m.m och kunde inte vara mer nöjd med resultat och bemötande! Tack Tandvårdcentralen!!

Hanna D
Skrev om Tandvårdcentralen Malmö AB

Utmärkt service!!! Är så himla nöjd med mina nya tänder! Jag rekommenderar tandvardcentralen i Malmö!

Anna
Skrev om Tandvårdcentralen Malmö AB

VARNING! Okunnig tandläkare som knappt pratar svenska. Fyllningen och skruven höll knappt en månad och ingen garanti lämnades. Det stank svett,rök och parfym i rummet. Tandläkarhögskolan trodde att jag fått tandvård utomlands då arbetena är under all kritik.