Tatueringsborttagning Sundbyberg

Tatueringsborttagning Sundbyberg

En tatuering kan kännas rätt för stunden men sedan komma att bli något man ångrar. Vi på Tatueringsborttagning Sundbyberg hjälper er att korrigera era "misstag"!

8 omdömen om Tatueringsborttagning Sundbyberg

Dorian B
Skrev om Tatueringsborttagning Sundbyberg

Super trevlig och Jordnära tjej Camilla som arbetar och Äger tatueringsborttagning-sundbyberg. Jag träffa Camilla första gången för 4 månader sen och nu har vi gjort 3 gånger borttagning av min tatto. Jätte bra resultat. Så snart e det dags igen. Kan verkligen rekommendera tatueringsborttagning-sundbyberg.

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

lena w
Skrev om Tatueringsborttagning Sundbyberg

Jag har bara bra saker att säga om Sundbybergs tatueringsborttagning. Kundbemötandet och servicen är på topp. Camilla visar ett genuint intresse för den enskilda kunden. Och det bästa av allt hon gör ett fantastisk jobb och ger behandlingar som verkligen ger resultat. Jag har själv kämpat med en tatuering länge på en annan klinik som de inte lyckats ta bort. Camilla lyckades ta bort min tatuering på tre tillfällen. Så vill du ta bort din tatuering hos ett proffs så kan jag varmt rekommendera Sundbybergs tatueringsborttagning.

Victor B

Mycket bra. Bra pris. Trevlig

Klinik Divage
4.8/5 i betyg av 64 omdömen 4.8 av 64 omdömen
Badge2016

Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d

Sara G
Skrev om Tatueringsborttagning Sundbyberg

Duktig och bryr sig om resultatet. Tar sig tid att kolla hur det känns efter behandling.

Pierre F
Skrev om Tatueringsborttagning Sundbyberg

Jag har tidigare blivit behandlad ca 6 gånger på olika ställen i stockholm och dom har inte kunnat få bort all färg. Så jag hade lite rester kvar av tatueringen. Så gick jag till tatueringsborttagning Sundbyberg för en 7:de behandling och är så nöjd med resultatet. Nu ser man knappt tatuerings resterna som fanns kvar där, ska göra en till behandling hos dom. Sen tror jag att det är klart. Rekommenderar verkligen stället.

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

Päivi V
Skrev om Tatueringsborttagning Sundbyberg

Trevligt bemötande. Professionellt utfört arbete av en expert på sitt yrkesområde. Rekommenderar för alla som vill ta bort sin tatuering.

Elina Y
Skrev om Tatueringsborttagning Sundbyberg

Jag har länge velat ta bort en tatuering som jag ångrat på vristen. Efter en stunds letande så hittade jag Sundbybergs Tatueringsborttagning och bokade tid. Jag blev väldigt väl mottagen och konsulterad kring min tatuering och fick bra info kring processen för att ta bort min tatuering. Trevlig personal, proffsiga och med bra utrustning. Efter min första behandling så såg jag en stor skillnad - mer än jag förväntat mig. Så jag känner mig väldigt nöjd och kan varmt rekommendera dem.

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Mia K
Skrev om Tatueringsborttagning Sundbyberg

proffessionellt o vänligt bemötande. Fick svar på frågor och vart tryggt omhändertagen! Information om både maskin och utförande gicks igenom innan behandling, och under behandlingen var hon noggrann med och fråga om det gick bra och vad som hände under förloppet! Bra resultat och råd om efterbehandling! Kommer att göra återbesök!