Taxijakt AB

1.2

17 omdömen om Taxijakt AB

Cecilia P
Skrev om Taxijakt AB

Hade jag kunna ge minus stjärnor så hade jag gjort det. Jag förbeställde en taxi via deras app och betalade i förskott och fick det bekräftat via mail. Kl 02 var det tänkt att en taxi skulle hämta upp oss i centrala göteborg men taxin dök aldrig upp. Vi ringde deras support som ska vara öppen 24/7 men kom aldrig fram till en person. 10 minuter över får jag ett sms att ”Vi har tyvärr inga bilar i ert område och kan inte utföra beställningen. Önskar ni utföra en reklamation, skriv till taxijakt. Under tiden vi har väntat så...

Maria L
Skrev om Taxijakt AB

No show - Taxin kom inte trots förbokning kom taxin inte till flygplatsen. Taxijakt avbokade bara vår bokning och skrev att de inte hade några bilar tillgängliga (!!) Vi stod på gatan med en två åring och massor av packning och ingen barnstol och fick veta detta när vi ringde dem och undrade var taxin var., Opålitliga!!

Olle S
Skrev om Taxijakt AB

Bokat resa till tåget kvällen innan, betalning dras och bekräftelse skickas därefter. 03:30 kommer där en avbokning från deras håll, en halvtimme innan avfärd med förklaringen ”att på grund av en avvikelse kan vi inte utföra din beställning”. Hade en magkänsla kvällen innan att detta företag inte gick att lita på och här fick jag det bekräftat. Riktigt uselt.

Andreas C
Skrev om Taxijakt AB

Vi förbeställde en taxi ett dygn i förväg till Skillinge Teater på Österlen. En kvart innan upphämtning får vi följande sms från Taxijakt: — Hej, Tyvärr är vi inte etablerade i ert område och kan därmed inte genomföra er beställning. Beklagar för den tekniska bugg som har inträffat. Mvh Support — Om Taxijakt hade skickat ut detta meddelande direkt vid förbokningen hade vi kunnat lösa annan transport hem. Nu fick vi istället promenera två mil hem. Fullständigt oacceptabelt beteende. Har noll förtroende för detta företag.

Tatiana O
Skrev om Taxijakt AB

Helt opålitlig tjänst. Har förbokat taxi till Arlanda en dag i förväg. 15 min.före avgång får sms att de inte har några lediga bilar. Höll på att missa flyget. Skandal! Och ingen kompensation..

Kent Ö
Skrev om Taxijakt AB

VARNING FÖR TAXIJAKT! VARNING FÖR TAXIJAKT! VARNING FÖR TAXIJAKT! Hade en beställning må 5juni kl 4.50 fr Solna till Centralen. 43minuter innan tid kommer ett mess TAXIJAKT inte kan utföra körningen! Fick metkostnader om 675kr som TAXIJAKT vägrar betala, då de säger avbeställningen gavs i god tid (,43 minuter före kl 4.50!) VARNING FÖR TAXIJAKT!

Tatiana O gillar detta
HÅKAN L
Skrev om Taxijakt AB

Förbokade en taxi som ej dök upp ingen hörde av sig heller det har hänt två gånger så jag ser det som ett systematiskt skojeri.

ERIK B
Skrev om Taxijakt AB

Jag bokade taxi till Bromma flygplats för vår familj dagen innan vi skulle resa. 7 minuter innan taxin skulle ha kommit får jag ett SMS att resan är inställd för att det inte finns bilar i området. Det fanns ingen varning på företagets hemsida om att förbokade resor kan komma att ställas in på så pass lösa grunder. Företagets förklaring att det inte finns bil i området är inte godtagbar då jag bokade resan dagen innan och det borde ha funnits gott om tid att köra fram en bil. Det resulterade i att vi fick ta till en...

Tatiana O och HÅKAN L gillar detta
Thomas Lars Gustaf J

Beställde taxi från Arlanda i dag då jag ville prova. På hemsidan står att priset blir billigare om man beställer via appen. Så är inte fallet. Det kostar 490:- på båda sätten. Visst, man sparar en dryg hundralapp. Dock får man då en skruttig bil, inget vänligt bemötande och inte hjälp med väskor. I tillägg kom inte taxin efter de utlovade 10 minuterna som visades i appen utan först efter 20 minuter. Håller inte måttet i min värld och kan inte rekommendera.

CARL F
Skrev om Taxijakt AB

Förbeställt taxi till nyårsafton tre veckor innan, men 20 minuter innan avbeställer taxibolaget Taxijakt vår resa för 567 kr och vill ersätta den med en resa för 2600 kr. En stor varning för detta bolag. Oseriöst!!!!!!!

Tatiana O gillar detta
KURT H
Skrev om Taxijakt AB

Kommer aldrig mer använda Taxijakts tjänst. Taxi avbokades 20 min innan vi skulle åka. Vi hade ett flyg att passa. Med ett sms avbokades taxin 20 innan den skulle komma. Inte acceptabelt. Bokade veckor i förväg. Urusel tjänst från Taxijakt.

LOUISE R
Skrev om Taxijakt AB

Hade en tidig flight från Arlanda och förbokade 24h innan genom taxijakt. 20 mins innan jag ska bli upphämtad får jag ett sms att det inte finns någon ledig förare i närheten, och att dom bokat av min resa. Onödig stress att behöva jaga runt efter en ny taxi så tidigt på morgonen. Resan var dessutom förbetald.

Shelly Rachel R
Skrev om Taxijakt AB

Hade förbokat en taxi en dag innan till Arlanda Tio minuter innan fick jag ett SMS som säger att det inte finns lediga bilar och att de därför avbokat min resa. Lita aldrig på taxijakt, mycket dålig service, oseriöst företag. Aldrig mer taxijakt, anlita de inte

Behnaz E
Skrev om Taxijakt AB

Aldrig mera taxijakt Hade förbokat en taxi en dag innan ti Tio minuter innan fick jag ett SMS som säger att det inte finns lediga bilar och att de därför avbokat min resa. 😡😡😡

Sofia Maria Isabell F

Hade förbokat en taxi sedan 2 dygn tillbaka för upphämtning 04:15 på morgonen till Arlanda. 03:53 får jag ett SMS som säger att det inte finns lediga bilar och att de därför avbokat min resa. Stressen i att lösa detta mitt i natten när man ska med ett flyg är inte schysst att utsätta någon för :/ Och varför hade inte taxijakt planerat bättre när de haft min bokning i 2 dagar?

HÅKAN L och Behnaz E gillar detta
Glenn Tobias C
Skrev om Taxijakt AB

Om man bokar en taxi dagen innan, för att man vill vara säker på att man ska kunna komma till sitt tåg i tid dagen efter, då är man rätt uruselt som företag att avboka min resa 10min innan planerad ankomst, som tur är så fanns det lite marginal och en Uber kunde plocka upp mig med kort varsel

Behnaz E gillar detta
Jesper L
Skrev om Taxijakt AB

Glömde ett bagage i bilen, tre dagar senare lämnar chauffören det till mig. Bra humana priser också!