Tecs Bil

Tecs Bil

www.tecs.se
  • BadgeNineYears

Tecs Bil i Sundbyberg är den lilla verkstaden med det stora kunnandet och det personliga bemötandet. Vi är specialiserade på bilar från VAG-koncernen, men vi har också stor erfarenhet och kunskap som allbilverkstad. Vi gör allt från vanlig underhållsservice till mer avancerade reparationer. Vi kan även tillhandahålla dig med...

268 omdömen om Tecs Bil

Gert H
Skrev om Tecs Bil

Är bästa bilverkstad som jag har varit i kontakt med!

Svar från Tecs Bil

Tack Gert för ditt omdöme. Ha en kanon vecka så ses vi snart. (ps. Det är raggmunk med stekt fläsk idag! ;) Mvh Thomas - Tecs Bil - Varmt välkomna nya som gamla kunder!

Arvid P
Skrev om Tecs Bil

Trevliga och kompetenta. Rekommenderas!

Svar från Tecs Bil

Hej Arvid och tack för omdömet. Ha en fortsatt bra vecka och välkommen åter. Mvh Thomas - Tecs Bil - Varmt välkomna nya som gamla kunder!

Lennart A
Skrev om Tecs Bil

Trevligt och kunnigt bemötande. Vill gärna att de här killarna sköter all service på min Kodiaq framöver. Det känns tryggt att lämna in bilen här.

Svar från Tecs Bil

Tack Lennart att du tog dig tid för att lämna ett omdöme. Vi vill med glädje ta hand om din pärla i framtiden. Ha en bra helg och välkommen åter. Mvh Thomas - Tecs Bil - Varmt välkomna nya som gamla kunder!

Joakim T
Skrev om Tecs Bil

Snabbt, kunnigt, prisvärt, trevligt och proffsigt.

Svar från Tecs Bil

Tack Joakim, det låter som du varit med på våra företagsmöten och hört våra motton och ledord :) Ha en fortsatt bra vecka och varmt välkommen åter! Mvh Thomas - Tecs Bil - Varmt välkomna nya som gamla kunder!

Johan G
Skrev om Tecs Bil

Bra bemötande, upplever som ärliga, rekommenderas.

Svar från Tecs Bil

Tack Johan för ditt omdöme. Ha en bra vecka och så är du välkommen åter när du behöver hjälp med din bil. Mvh Thomas - Tecs Bil - Varmt välkomna nya som gamla kunder!

Sotiris P
Skrev om Tecs Bil

Trevliga snabba och bra priser

Svar från Tecs Bil

Hej Sotiris och tack för omdömet. Ser fram emot att se den nya pärlan och se vad vi kan hjälpa till med där :) Ha en fortsatt bra dag. Mvh Thomas - Tecs Bil - Varmt välkomna nya som gamla kunder!

Anders P
Skrev om Tecs Bil

Bra bemötande, kunnig personal, inga överraskningar utan det som sagts gäller. Förklarar funna fel så man förstår. Håller tider och levererar som avtalat.

Svar från Tecs Bil

Tack Anders för det värmande omdömet. Kul med ny bil, även fast dom också kräver underhåll och reparationer. Men det är ju därför du har oss så att du ska slippa tänka på den biten så mycket. Mvh Thomas - Tecs Bil - Varmt välkomna nya som gamla kunder!

Nicklas W
Skrev om Tecs Bil

Bra service och fackmannamässigt utfört arbete kan rekommenderas. Arbetet som gjordes var byte av skivor, bromsbelägg fram och bromssköldar.

Svar från Tecs Bil

Tack Nicklas, Nu kan du bromsar igen, precis som när bilen var ny! ;) Ha en trevlig helg så får vi höras nästa gång vi kan bistå med hjälp. Thomas - Tecs Bil - Varmt välkomna nya som gamla kunder!

Anneli F
Skrev om Tecs Bil

Väldigt bra bemötande och ett väl utfört arbete

Svar från Tecs Bil

Tack Anneli, ha en trevlig vecka och så är du välkommen åter nästa gång du behöver hjälp med något. Mvh Thomas - Tecs Bil - Varmt välkomna nya som gamla kunder!

Ildiko S
Skrev om Tecs Bil

Första gången lämnade min bil hos Tecs bilverkstad i Sundbyberg . Jag blir väl händertagen och verkligen lyssnade ..Där fick jag veta att det finns en verkstad till i Bromsten och jag reagerade direkt att den är närmare till mig. Vad händer, jag får hämta min bil därfifrån dagen efter. På båda stället världens trevligaste män som tar hand om kunder . När jag hämtar min bil får jag veta att Bromsten öppnade nyligen och min bil var den första de reparerade . Jag kan bara ge dem 5***** och önska lycka till :-) Jag är verkligen jätte nöjd :-)

Svar från Tecs Bil

Tack Ildiko för det fina omdömet. Kul med både nya kunder och nya lokaler. Vi hoppas att vi i framtiden får möjlighet att visa att vi är den enda verkstaden som du behöver och vill åka till. Ha nu en trevlig helg och kör försiktigt i det hala väglaget. Mvh Thomas - Tecs Bil - Varmt välkomna nya som gamla kunder!

Rose-Marie Ö

Finner inga ord för hur bra hjälp jag har fått! Dom är trevliga, kunniga och prisvärda! Jag kan verkligen rekommendera Tecs Bil! Dom är toppen!

Svar från Tecs Bil

Tack så mycket för dom fina orden! Kul att vara till hjälp och skönt att du nu fick fungerande nycklar. Kör nu försiktigt i snön så hörs vi nästa gång du behöver hjälp. Mvh Thomas - Tecs Bil - Varmt välkomna nya som gamla kunder!

Torbjorn A
Skrev om Tecs Bil

En serviceverkstad i toppklass med hög kompetens och bra bemötande som dessutom ger sig tid att gå igenom utfört arbete med kunden. Mycket bra och kan starkt rekommenderas!

Svar från Tecs Bil

Hej Torbjörn och tack för ditt omdöme. Det är alltid lika kul att höra att våra kunder är nöjda efter ett besök hos oss. Ha en bra vecka och välkommen åter. Mvh Thomas - Tecs Bil - Varmt välkomna nya som gamla kunder!

Annika K

Trevligt bemötande och kunniga

Svar från Tecs Bil

Tack Annika för att du tog dig tid att lämna ett omdöme, det uppskattar vi. :) Var inte för arg på besiktningspersonalen, tänk på att dom inte är mer än människor dom med. Alla kan vi göra misstag! Ha nu en fin vecka så hörs vi nästa gång du behöver vår hjälp. Mvh Thomas - Tecs Bil - Varmt välkomna nya som gamla kunder!

Nina Elisabet Cecilia L

Forever stammis sen jag kom i kontakt med Tecs bil. Snabb, pålitlig service.

Svar från Tecs Bil

Tack så mycket för ditt omdöme, vi uppskattar att du tog dig tid för att lämna ett. Ha nu en trevlig vecka så hörs vi nästa gång du behöver en hjälpande hand. Mvh Thomas - Tecs Bil - Varmt välkomna nya som gamla kunder!

Kenny H
Skrev om Tecs Bil

Jag blev bemött på ett otroligt bra sätt. Väldigt duktiga och prisvärda. Jag fick verkligen känslan att dom vill ta hand om sina kunders bilar! 10/10 helt enkelt!

Svar från Tecs Bil

Tack Kenny, Ha nu en trevlig helg och kör nu försiktigt - Det är bara på Autobahn man får använda all kraft! ;) Mvh Thomas - Tecs Bil -

Richard K
Skrev om Tecs Bil

Jätte trevligt bemötande, snabba, duktiga och tydliga! Kan bara rekommendera!

Svar från Tecs Bil

Tack Richard, Även när avgassystemet är tätt och fint låter den som en liten bålgeting. Ha en trevlig helg och välkommen åter. Mvh Thomas - Tecs Bil -

David K
Skrev om Tecs Bil

Lämnade in bilen för service och felsökning. Jobbet de gjorde matchade mina förväntningar. Ett bra bemötande och attraktivt pris

Svar från Tecs Bil

Tack David att du tog dig tid och lämnade ett omdöme. Ha en bra vecka och välkommen åter. Mvh Thomas - Tecs Bil -

Giovanni G
Skrev om Tecs Bil

1) bömetande var jättebra. 2) förväntningar och vad faretaget levererade gick hand i hand. 3) Den bästa upplevelsen. Kommer tillbaks till 100%.

Svar från Tecs Bil

Tack Giovanni för ditt omdöme. Välkommen åter nästa gång det blir något problem med Er bil eller om det är dags för service. Ha en bra vecka : ) Mvh Thomas - Tecs Bil -

Lars F
Skrev om Tecs Bil

Jag har servat och reparerat min Audi hos Tecs Bil i flera år. De är mkt kunniga och professionella. Rekommenderas varmt!

Svar från Tecs Bil

Hej Lars och tack för ditt omdöme. Alltid kul att höra att våra kunder är nöjda efter ett besök hos oss. Välkommen åter. Ha en bra vecka. Mvh Thomas - Tecs Bil -

Tess A
Skrev om Tecs Bil

De har jätte bra och proffsigt bemötande. Var dessutom extra engagerade för att säkerställa att jag skulle få igenom den genom besiktningen utan onödiga kostnader. Stort plus i kanten!

Svar från Tecs Bil

Hej Tess och tack att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Regelverken är inte alltid lätt tolkade och även besiktningen kan göra missar i sina bedömningar, dom är ju inte mer än människor dom med. Men det löste sig ju :) Ha en kanon vecka och välkommen åter. Mvh Thomas - Tecs Bil -

Pierre H
Skrev om Tecs Bil

Som vanligt ett proffsigt utför arbete på TECS. Tyvärr hittade de även fel jag inte ens visste att jag hade men efter ett samtal till mig, med ett kostnadsförslag så fick de även åtgärdat detta. Sådant är otroligt viktigt för mig! Tack! Jag har varit kund i över 20 år och kommer sjäklvklart fortsätta återkomma. Rekomenderas!

Svar från Tecs Bil

Hej Pierre och tack för ditt omdöme. Tyvärr är ju bilar inte några spargrisar men det är viktigt med regelbundet underhåll, vilket vi självklart utför enligt tillverkarens föreskrifter. Vid reparationer eller tillkommande arbeten så får du alltid en offert innan det utförs och dom sakerna som inte är av akut status att åtgärda, så som din vindruta, kan man ju avvakta med lite med. Ha en bra vecka och välkommen åter. Mvh Thomas - Tecs Bil -

Stefan E
Skrev om Tecs Bil

Har alltid fått bra service hos Tecs bil tidigare och dom är alltid supertrevliga. Denna gången blev dock en besvikelse. Utan att fråga fyller dom på adblue, en orimlig mängd då jag vet vad som går i då lampan börjar lysa. Detta hade jag annars gjort själv för flera hundra kronor billigare. Hade inte hunnit fylla på adblue då lampan börjat lysa två dagar innan. Hade dessutom fyllt spolarvätska på morgonen men det fick dom också plats med tydligen. Varning för utgifter du inte räknat med!!

Svar från Tecs Bil

Hej, Stefan och tack för dina synpunkter. Som vi pratade om igår på telefonen när det gällde vätskorna så ingår alltid fyllning av spolarvätska vid service om kunden inte uttryckligen sagt något annat (och i ditt fall så var det 1 liter och med tanke på att ni har närmare 80km hit till oss så kan det ju tänkas att frugan spolade rutan ett par gånger på vägen hit) Vi fyllde även på spolarvätska vid föregående service (29/1-21) när ni var här och det nämnde du aldrig, varken före eller efter servicen att du inte ville ha...

Peter J
Skrev om Tecs Bil

Jag har tidigare fått snabb hjälp i en mycket besvärlig situation (bristat fläktrem). där auktoriserade AUDI verkstaden skulle ha över en månad på sig i stället för att lösa problemet i samband med den ordinarie service, där det felet upptäcktes. Nu fick jag nya bromsar både fram och bak. mycket fint ordnat. Mina förväntningar är sådana att jag kan rekommendera vänner och bekanta till TECS med gott resultat. Jag känner att jag kommer till en riktig professionell verkstad som dessutom har bra och rimliga priser. Tecs har...

Svar från Tecs Bil

Tack Peter för det fina omdömet! Vi gör vårt ytterst för alla våra kunder ska känna sig väl bemötta och alltid utföra arbeten som vi kan vara stolta över. Trevlig helg och välkommen åter. Mvh Thomas -Tecs Bil -

Arne M
Skrev om Tecs Bil

Intresserad av att finna bästa möjliga service och lösning. Blev rekommenderad av personlig vän. God service, tillmötesgående, bra utfört arbete

Svar från Tecs Bil

Tack Arne för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Vi önskar dig en trevlig helg och välkommen åter. Mvh Thomas - Tecs Bil -

Jenny E
Skrev om Tecs Bil

Superbra och trevlig service! Rekommenderar varmt för både däckförvaring/byte och reparationer!

Svar från Tecs Bil

Kul att du är nöjd med oss, vi gör vårt bästa för alla ska vara nöjda och glada! :) Ha en bra vecka och välkommen åter. Mvh Thomas - Tecs Bil -

Lena F
Skrev om Tecs Bil

Superbra service snabba och tydliga.

Tack Lena för ditt omdöme, Välkommen åter! Mvh Thomas - Tecs Bil -

Ce M
Skrev om Tecs Bil

Ännu en gång är jag tacksam och glad för Tecs Bil. Snabb service, trevligt bemötande och rimliga priser... /Erik

Svar från Tecs Bil

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Ha en fin vecka och välkommen åter. - Mvh Thomas - Tecs Bil -

Britta B
Skrev om Tecs Bil

Blev rekommenderad detta företag av en kompis. Snabb service vid belysning/lamp byte och personligt bemötande. Kan varmt rekommenderas

Tack för det fina omdömet! Välkommen åter Britta - Mvh Thomas - Tecs Bil -

Lena W
Skrev om Tecs Bil

Blir alltid trevligt bemött! Ni är bäst!

Tack Lena för omdömet. Välkommen åter. Mvh Thomas - Tecs Bil

Odd B
Skrev om Tecs Bil

Ett stort och trevligt bemötande. Hade fått tips att de var jätteduktiga .När 2 andra verkstäder gick bet på att fixa bilen. Personalen gav ett lungt och kunnigt intryck , så man blev lugn själv efter all stress jag upplevt. De fixade fram en Ford Mondeo pump som de efter koll skulle fungera. ( volvopumpar finnes ej ) samt kablage till. Jag är dom stort tack skyldig så jag kan köra min volvo igen. Tack o bock.

Svar från Tecs Bil

Tack Odd, Det är alltid kul att kunna hjälpa till och lite extra roligt är det när märkesverkstäderna gått bet på att lösa problemen. Ha en fin vecka och välkommen åter Mvh Thomas - Tecs Bil

Lovisa W
Skrev om Tecs Bil

Väldigt trevligt bemötande. Flexibla och proffsiga!

Svar från Tecs Bil

Tack Lovisa för omdömet. Ha en trevlig helg och välkommen åter. Mvh Thomas - Tecs Bil

Mikael G
Skrev om Tecs Bil

Tydlig och klar information om åtgärder och pris i förväg. Bra tips om gjorda observationer under arbete. Service och batteribyte, Treligt bemötande.

Svar från Tecs Bil

Tack Mikael för ert omdöme det betyder mycket för oss. Välkommen åter! Mvh Thomas - Tecs Bil

Erkan Y
Skrev om Tecs Bil

Snabb och bra service. Rekommenderar.

Tack Erkan för ditt omdöme! Välkommen åter Mvh Thomas - Tecs Bil -

Cristian H
Skrev om Tecs Bil

Mycket trevligt och proffsigt bemötande! Snabb och grymt bra service! Rekommenderas.

Svar från Tecs Bil

Tack Cristian för att du tog dig tid med att lämna ett omdöme! Välkommen åter! Mvh Thomas - Tecs Bil -

Staffan M
Skrev om Tecs Bil

Tack snälla för mycket bra service och ett lika bra kundbemötande! //Staffan med S40:n

Tack själv Staffan. Välkommen åter! Mvh Thomas - Tecs Bil -

J M E

Grymma! Trevliga, snabba och proffsiga

Tack för omdömet och välkommen åter! Mvh Thomas - Tecs Bil -

Jessica S
Skrev om Tecs Bil

Motsvarande mina förväntningar på ett bra sätt. Trevligt bemötande och snabba svar.

Tack Jessica för Ert omdöme. Välkommen åter. Mvh Thomas - Tecs Bil -

Shudarshan M

Very professional workshop! Highly recommend!

Thanks, welcome back. Best regards Thomas - Tecs Car -

Richard D
Skrev om Tecs Bil

En snöig vinterdag med mycket snö och även iskockor och en entusiatisk backning, skapade ett skorrande och plåtvibrato från bilens bakre regioner av den digniteten att det inte gick omvärlden obemärkt förbi. Vad göra, jo jag ringer Tecs bil. Och utan att jag riktigt har förstått har tid ordnast och bilen är upphissad 20 minuter efter samtalet . Hjälten dyker in under bilen och är åter efter 2,5 minut, och jag kan rulla därifrån i en bil som aldrig varit tystare. Richard

Svar från Tecs Bil

Tack Richard för att du tog dig tid och lämnade ett omdöme. Välkommen åter. Mvh Thomas - Tecs Bil -

Christian M
Skrev om Tecs Bil

Snabbt och bra! trevliga herrar.

Svar från Tecs Bil

Ajajaj.. Herrar!! Tur att det är fredag så man strax får gå hem och dränka sina sorger! haha Tack för omdömet och välkommen åter! Mvh Thomas - Tecs Bil -

Dennis W
Skrev om Tecs Bil

Mycket trevliga och prisvärda. Bytte styrled. Enkelt.

Svar från Tecs Bil

Tack för att du tog dig tid och lämnade ett omdöme. Välkommen åter! :) Mvh Thomas - Tecs Bil -

Roberto V
Skrev om Tecs Bil

Inga överraskningar, fick bilen servrad och tillbaka enligt överenskommen tid och betalade enligt offerten. Väldigt trevligt bemötande, vilket inte alls är en självklarhet i branschen. Kan lätt rekommendera!

Tack för det fina omdömet! Välkommen åter Roberto. Mvh Thomas - Tecs Bil -

Inga-lill F
Skrev om Tecs Bil

Trevliga killar som gjorde ett snabbt jobb

Tack för omdömet, välkommen åter! Mvh Thomas - Tecs Bil -

Madeleine H
Skrev om Tecs Bil

Snabba och trevliga i sitt bemötande.

Tack för det fina omdömet, välkommen åter! Mvh Thomas - Tecs Bil -

Roland K
Skrev om Tecs Bil

Snabb service, supertrevligt bemötande av Thomas/Micke

Carl M
Skrev om Tecs Bil

Som alltid grymt bra service! Nu senast var det skifte till sommardäck med förvaring men de har hjälpt mig med lite av varje under åren och de ställer alltid upp och servicen är förstklassig. Jag måste säga att jag är tveksamt inställd till bilverkstäder men det här är något annat. Kan verkligen rekommendera dem!

Åsa J
Skrev om Tecs Bil

Skifte av däck.. Snabbt och trevligt bemötande. Förväntade mig inte så snabbt genomförande redan samma dag beställning gjordes. Företaget levde mer än väl upp till förväntningen.

Stefan A
Skrev om Tecs Bil

Verkstaden fick en förfrågan om att utföra ett arbete baserat på en tidigare felsökning. Men när man gjorde en ny felsökning visade sig felet vara ett annat, vilket dessutom var billigare att åtgärda. Arbetet gick fort och resultatet blev prickfritt. Detta, tillsammans med ett trevligt bemötande, ger ett toppbetyg.

Anders J
Skrev om Tecs Bil

Mycket trevlig bemötande och bra prisangivelser. Inga problem med att få tid och bilen var klar på utlovad tid.

L E E
Skrev om Tecs Bil

Min uppfattning är att de är snabba, ärliga och proffsiga. Jag kan inte ett jävla skit om bilar och är alltid skraj för att jag ska bli lurad när jag lämnar in bilen på verkstad. Så känner jag aldrig med Tecs. Bra skit!