Tellint

Tellint

Ring 073-890 09 00 www.tellint.se

Visste du att Tellint kan mycket mer än bara mobiltelefoner och headsets? Vi på Tellint är en ledande leverantör av både molnbaserade växellösningar till företag och en av de större sammarbetspartnerna till bland annat Telenor och Tele2. Vi har inte bara en bred produktportfölj med telefoner, headsets och brodit hållare utan...

8 omdömen om Tellint

Orlando A
Skrev om Tellint

Tellint har underlättat vår hantering av mobila abonnemang massvis och erbjuder bra priser. I ett åt har Michael Rastoborg givit oss en bra personlig service och varit otrolig på att erbjuda oss lösningar som kan hjälpa företaget att dra ner kostnaderna. Orlando - Booz&Co

Mattias R
Skrev om Tellint

En av de absolut bästa leverantörerna vi har. Vår kontakt Michael Rastborg är väldigt fokuserad på att fixa en lösning på de önskemål vi har. Han är väldigt duktig på att följa upp och kolla så att allt funkar som det ska. Jag rekommenderar verkligen både Micke och Tellint.

Burhan K och Alexander W gillar detta
Vesna B
Skrev om Tellint

Verkligen en leverantör som tänker på kunden i alla avseenden, både vad det gäller prisbilden men även servicen av telefonleverans. Företaget ger ett proffsigt bemötande och ställer kundens behov i centrum. Vår kontakt Michael Rastborg är en otroligt duktig säljare som löser våra behov/problem på kortast möjliga tid, med priseffektivitet i fokus. En stjärna i kanten, han ringer alltid tillbaka för att höra att allt har gått bra.

Burhan K och Alexander W gillar detta
Anne B
Skrev om Tellint

Jag och de anställda på mitt företag har sedan två år haft Tellint som kommunikationspartner till stor belåtenhet. Vår kontakt heter Per Söderström och han är oerhört serviceminded, noggram och lättsam att arbeta med. Vi kan varmt rekommendera Tellint då vi bara har god erfarenhet. Vi har testat andra innan men fastnat för just Tellint som känns seriösa och ansvarstagande. Anne B på Colada AB, konsulter inom SAP

Lena E
Skrev om Tellint

Profesionella, snabb service och kunniga. Trevligt bemötande. Centrumhälsan i Umeå

Representant för easytryck.se

Mycket kunnig personal som såg till att vi fick de lösningar som var bäst för oss. Dem kom ut till vårt kontor för att gå igenom vårt behov och har därefter levererat en skräddarsydd telefonväxel som är ljusår bättre än den vi hade innan. Vi använder numer Tellint till allt som rör telefoni mm. Ringer någon och vill sälja telefoni till oss hänvisar vi bara till Tellint =)

Alexander W gillar detta
Torgny K
Skrev om Tellint

Vi har valt Tellint AB för deras utmärkta kunskap, service och engagemang. Här finns en dialog om produkter, marknadsutveckling och funktionalitet. Allt som är viktigt för att fatta rätt beslut!

Håkan E
Skrev om Tellint

Har grymt snabba leveranser med bra priser och har en del unika produkter/tjänster som var lämpliga till mitt företag. Vi valde att kontakta Tellint för en översikt på våra telefoniavtal och det är aldrig fel att göra en besparning på ca. 32%! Kan verkligen rekommendera Tellint med gott samvete.

Alexander W gillar detta