Thai House i Borås AB

Thai Silk Palace.

5 omdömen om Thai House i Borås AB

Kristoffer T
Skrev om Thai House i Borås AB

Underbar mat! Mycket trevlig personal! Billig och supergod lunchbuffé, dock på tok för dyrt för studenter när det inte är lunch, men annars en hel mysig restaurang med bra mat!

Pia W
Skrev om Thai House i Borås AB

En retaurang jag varmt kan rekomendera. Underbar personal som verkligen vet vad service är och kanon bra mat!Här blir det fler besök än de vi redan har gjort! Kanon ställe!

Lena H
Skrev om Thai House i Borås AB

God lunchbuffé där faten fylls på så fort något tar slut. Trevlig och snabb personal, särskilt kvällstid när man beställer take-out.

Chrille N
Skrev om Thai House i Borås AB

Här har vi en restaurang som säkerligen har mängdrabatt på E 621-säckarna. Jag är inte den ende som har fått otrevliga stickningar, förlamningskänslor och svettningar p g a restaurangens kraftigta användning av smakförstärkare. Gå till Thai Phat om du vill ha bra Thaimat!

Björn S gillar detta
Louice L
Skrev om Thai House i Borås AB

En restaurang som har väldigt god thailändsk och kinesisk mat. Deras buffé kan jag verkligen rekommendera för den är välfylld med många olika rätter där du kan smaka på många olika saker och du får äta så mycket du vill för en behaglig summa pengar. På detta sätt får du en rejäl lunch med alltid något som du tycker om. Personalen är mycket trevliga och stället är mycket fräscht och rent.