Thai House Wok - Hornsgatan

Thai House Wok - Hornsgatan

Ring 08-668 18 18 thaihousewok.com
1.7

År 2006 slog vi upp portarna för den första Thai House Wok restaurangen på Folkungagatan. Det har hänt mycket sedan dess… De överväldigande och positiva reaktionerna från våra gäster lät inte vänta på sig. Vi fann inspiration och motivation till att satsa starkt på vårt koncept och sedan dess har vår övertygelse vuxit sig allt...

3 omdömen om Thai House Wok - Hornsgatan

Josef N
Skrev om Thai House Wok - Hornsgatan

Jag valde kyckling curry & beef som hämtning. Hemma upptäckte jag att båda hämtnings rätterna innehöll en massa lök och potatis och båda rätterna smakde som en dålgt komponerade löksoppa. Det här var riklig äcklig mat.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
VIKTOR H
Skrev om Thai House Wok - Hornsgatan

Nyanlända invandrare och ungdomar utnyttjas systematiskt av Thai House Wok i hopp om att få jobb arbetar dom för att efteråt varken få betalt eller bli anställda. De tjänar stora mängder pengar på gratisarbete så bojkot för min del.

Anders R
Skrev om Thai House Wok - Hornsgatan

Gröncurryn var ok, inte mer. Borde gå att hitta något bättre i närheten.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8053 omdömen 4.3 av 8053 omdömen