Thai House Wok - Nybrogatan

Thai House Wok - Nybrogatan

Ring 08-661 12 13 www.thaihousewok.com
4.3

År 2006 slog vi upp portarna för den första Thai House Wok restaurangen på Folkungagatan. Det har hänt mycket sedan dess… De överväldigande och positiva reaktionerna från våra gäster lät inte vänta på sig. Vi fann inspiration och motivation till att satsa starkt på vårt koncept och sedan dess har vår övertygelse vuxit sig allt...

4 omdömen om Thai House Wok - Nybrogatan

Jan E
Skrev om Thai House Wok - Nybrogatan

Finns bättre ställen 1km bort där de inte bränner riset men bara kört takeout.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8064 omdömen 4.3 av 8064 omdömen

Henrik
Skrev om Thai House Wok - Nybrogatan

Jag håller med Noel och Nikola, men vill nästan tillägga att det är bland de bästa i stan! Många pratar om Koh Phangan på söder - men Thai House är vansinnigt mycket bättre på maten, speciellt grytorna! Att de sedan har personal i yppersta klass gör upplevelsen helt grym!

NOEL H
Skrev om Thai House Wok - Nybrogatan

Håller med Nikola, lätt bästa Thaien på Östermalm. Skön personal och riktigt bra mat!

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
Nikola T
Skrev om Thai House Wok - Nybrogatan

Bästa thaien på Östermalm. Grytorna är supergoda och det märks att dem använder bättre råvaror än deras konkurrenter. Bra priser dessutom. Tar ofta take away härifrån. Rekommenderas varmt!!