Thaimiddag.se

Thaimiddag.se

Ring 08-656 33 31 thaimiddag.se
4.5

Thaimat är mycket populärt bland oss svenskar. Maten är inte bara god, utan nyttig och har spännande smaker med olika styrkor. Vi erbjuder maträtter med kyckling, räkor, biff, bläckfisk, anka, nötkött och tofu. Thaimiddag.se kan erbjuda både hemleverans och take away till våra kunder. Vi vänder oss till återförsäljare, företagskunder och privatkunder.

6 omdömen om Thaimiddag.se

Richard E
Skrev om Thaimiddag.se

Ett enkelt sätt att få god Thaimat! Rekommenderar dem varmt om du är lite lat och vill få hemkört god mat till ett bra pris.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4706 omdömen 4.2 av 4706 omdömen

Penelope S Penelope S
Cajsa J
Skrev om Thaimiddag.se

Detta var faktiskt först gången jag testade att få mat hemkört och jag måste säga att det var toppen. Ordentliga portioner och mycket vällagat med fina råvaror. Det finns en stor "risk" att detta blir en vana, att beställa hemkört från thaimiddag.se

Wladimir M
Skrev om Thaimiddag.se

Riktigt bra Thaimat, inte ofta jag blir nöjd med hemkörnings mat men thaimiddag.se kan jag verkligen rekommendera

NOEL H gillar detta
Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4134 omdömen 4.0 av 4134 omdömen

Isabelle R Isabelle R
huseyin s
Skrev om Thaimiddag.se

Bra mat och bra service. kan verkligen rekommendera alla som gillar thaimat!

NOEL H
Skrev om Thaimiddag.se

Perfekt att få bra thaimat till ett normalt pris levererat direkt till dörren. Jag rekommenderar varmt Thaimiddag.se

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7918 omdömen 4.3 av 7918 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Björn W
Skrev om Thaimiddag.se

Hade just en trevlig lunch med kollegorna på jobbet, lunchen levererades av Thaimiddag.se....riktigt god och vällagad mat som klarade resan från Kristineberg till Fridhemsplan alldeles utmärkt. Rekommenderas varmt!