feedback company

Ring företaget
The Body Shop Svenska, Butik

Hamngatan 37 111 53 STOCKHOLM

www.thebodyshop.se

The Body Shop Svenska, Butik finns på Hamngatan 37 i STOCKHOLM och är sökbara på bl.a. Aftershave och Parfymaffär

Mer funktioner

Vad tycker du om The Body Shop Svenska, Butik

Läs vad Recos användare tycker om The Body Shop Svenska, Butik

• Status: 105
    skrev om The Body Shop Svenska, Butik:
    Jag VET, jag VET! Jag är man, och kanske inte borde springa runt i butiker som luktar lavendel och diverse rosenblad, men jag gillar det lika mycket som min flickvän. Tycker i regel det är grymt proffsig personal, med en hel del kompetens i de här butikerna. Visst, sakerna kostar ju i regel skjortan, men vad sjutton, det är det väl värt om kroppen får må bra?
    Sara S gillar detta.
  • Status: 11
    skrev om The Body Shop Svenska, Butik:
    Tråkigt att de gått ihop med L´Oreal men fortfarande med underbara butiker och ett antidjurförsökperspektiv.
  • Status: 73
    skrev om The Body Shop Svenska, Butik:
    Gillar verkligen Body Shops produkter. Något av det bästa är de roliga och spännande dofterna som t.ex passionsfrukt, mango och kokosnöt. Det jag hittills har testat är klart värt sitt pris. Butikerna är oftast trevliga och här finns något för nästan varje tjej/kvinna. Personalen var riktigt hjälpsam senast jag handlade!
  • Status: 300
    skrev om The Body Shop Svenska, Butik:
    Jag gillar Bodyshop! Trevlig kedja med bra produkter. Dessutom finns alltid en massa spännande nyheter. Min favorit är annars deras bodybutter som också finns i en massa olika dofter. Det är perfekt att gå hit om man vill unna sig själv något eller är på jakt efter en present till mamma, syster eller tjejkompisen.

Företag nära The Body Shop Svenska, Butik

Linsen

Norrlandsgatan 22, Stockholm

Läs mer om Linsen

Susanne C

Susanne C tycker:

"Linsen är mycket bra för mig. Handlar linser där både via online-shop samt i butik. Alltid bra bemötande och jag upplever kunskeparna som goda "

Laser & Estetik Stockholm

Drottninggatan 33, STOCKHOLM

Läs mer om Laser & Estetik Stockholm

Jessica A

Jessica A tycker:

"Proffesionellt och trevligt bemötande. Jag har fullt förtroende för all personal som alltid ser till mitt bästa. "

Hjulgrossisten

LÄSTMAKARGATAN 21 , STOCKHOLM

Läs mer om Hjulgrossisten

Dimitrios T

Dimitrios T tycker:

"Riktigt bra service av personalen. Det är viktigt för dem att kunderna ska vara nöjda. Jag kan rekommendera hjulgrossisten åt alla.jag fick allt som j ... "

Hötorgshallen, Saluhall

Hötorgshallen 30, STOCKHOLM

Läs mer om Hötorgshallen, Saluhall

johan e

johan e tycker:

"Är man matfantast, som gillar att bredda sina kulinariska upplevelser, så ska man definitivt gå till Hötorgshallen.Efter att man har renoverat hallen, ... "

Unni Mood

Norrlandsgatan 15, STOCKHOLM

Läs mer om Unni Mood

Eva W

Eva W tycker:

"Fantastiskt bemötande. Unnis råd och rekommendationer och vetskapen om att det är noga utvalda produkter som används. En stund med totalavkoppling... ... "

0 bilder från The Body Shop Svenska, Butik

Taggar för The Body Shop Svenska, Butik