The Hair Bar

1.9

11 omdömen om The Hair Bar

Julia-Maria R
Skrev om The Hair Bar

Första gången här, hittade en kupong via lets deal. Slingor + klipp + styling. Jag är super nöjd. Fin färg och bra klippning.

Meri M
Skrev om The Hair Bar

De är så oproffsiga att det är absurt. Fick sitta med färg 30 min längre tid än vad jag behövde för att de skulle ta en parallellkund. När jag ”såg stressad ut” enligt frisören själv bad hon mig att lugna mig för hon minsann skulle hinna i tid. Ändå var hon både sen och usel yrkesutövare. Gick ut med färg över hela pannan också. Shame säger jag bara

Annika L
Skrev om The Hair Bar

Trevlig personal men unga och oerfarna. Gillade inte upplägget färgstylist och klippstylist. Känns som att man blir runt slängd mellan olika frisörer. Jag blev missnöjd med min färgning, jag bad om en kall blond nyans i mitt redan ljusa hår samt en rootshadow. Det blev först ingen skillnad alls och när dom färgat om så blev håret olika nyanser av guld, blågrön grådassigt. Jag fick pengarna tillbaka iaf. Jag kommer inte gå tillbaka tyvärr.

Sofia Malin L
Skrev om The Hair Bar

Katastrof! Kände mig inte särskilt välkommen och gick därifrån med gult hår. Frisören påstod att det var det jag vill ha. Gick till en annan salong för att lösa problemet och de trodde jag hade färgat hemma….

NARGIZA D
Skrev om The Hair Bar

Så fruktansvärt missnöjd. Jag skulle färga håret till en ny färg. Det blev två olika eller kanske tre olika färg på håret inte en ton som jag ville. Det var så fult så jag inte kunde gå på jobbet dagen efter. Jag var tvungen att färga om dagen efter. Tjejerna var trevliga med deras arbete inte värt pengarna. Om detta berodde på att jag hade köpt en deal så har dom tolkat det hela fel. En deal ska ju göra så att folk testar och kommer tillbaka. Hit går jag aldrig mer.

Stina
Skrev om The Hair Bar

Värsta klippningen ever - för 690kr! Att få kallt vatten innanför tröjan under schamponering kan jag ha överseende med, även om det sker tre gånger. Men känslan att det fuskklipptes, för 690kr, besannades då jag trots flera påpekanden (och slutligen tröttnade jag) gick hem med hår som är både syn- och märkbart olika långt. Blev uppläxad att jag inte kunde mäta håret si och så men det behövs inte mätas - det syns! Kommer inte återvända hit utan klipper mig hellre själv.

Daniel
Skrev om The Hair Bar

Den i särklass mest nonchalanta och hafsiga frisören jag besökt.

Victoria J
Skrev om The Hair Bar

Såklart hade jag glömt att läsa omdömena om detta ställe innan jag gick hit😭 Stort misstag! Nu får jag stå ut med den här fula katastroffärgen till jag har råd att gå igen(självklart till en annan frisör då). Hur kan en "färgtekniker" säga att han inte kan blondera utväxten utan att det kommer att bli gult, när alla andra frisörer kan det???? Vill med detta varna alla som tänkt gå hit, gör det inte, om du inte är självplågare och vill bli riktigt ful😡😭

Carina J
Skrev om The Hair Bar

Så fruktansvärt missnöjd. Hade köpt en deal som bestod av färgning samt nån typ av inpackning. Pris 795 kr. Ord.pris 1 600 kr. Sa direkt att jag ville ha håret ljusare typ sommarblont men det gick inte. Varför. Jo man kunde tydligen bara ta bort utväxten med den behandling jag köpt. Men på alla andra salonger jag varit på så har detta gått hur bra som helat att få håret blont. Fick inte ens förslaget att lägga till en slant för att få som jag vill. Personalen, vilket var tre stycken vid min stol som gick till och från var...

Anette N
Skrev om The Hair Bar

Förmodligen Stockholms bästa hårsalong.

Tobias R
Skrev om The Hair Bar

fräsch salong. duktiga frisörer. rekommenderas.